Klusbabes 12!!!

hey bieb

chips en daarna augurk gadver haah, die van die kerstbillen was leuk he die had ik naar je gestuurd hahah,
en ik vroeg me ook al af waar daan was, en jammer dat ze weer ongi is geworden

xxx linda

nou ik draai weer lekker in me eentje aan het typen hahahah

Rimke; ik snap heel goed hoor dat je boos wordt als je vriend eindelijk thuis is en dan weer naar vrienden gaat, vooral omdat ie zometeen weer wegmoet, oke dan ga jij wel mee maar je snapt me wel, Ik vind het niet vreemd dat je pissig bent en nee je bent geen hotel haha

xxx linda

Zo, boodschappen gedaan, naar de fysio geweest, klaar voor vandaag dus!!
Fysio is wel tevreden geloof ik hoor, hij masseert vooral mijn nek los en mijn linkerschouder.
Das wel lekker! Wat moet jij allemaal bij de fysio doen? Is wel balen dat je last van je rug hebt.

Ik mag vast wel even klagen?
Ik heb al de hele week zo'n last van mijn buik, het voelt alsof elk moment ik vreselijk ongesteld wordt. En dat zou toch een week te vroeg zijn.
Ik baal ervan, had het vorige maand ook. Dan ben ik een week niet lekker omdat mijn eisprong eraan komt, dan ben ik 2 weken niet lekker omdat ik ongi moet worden, dan wordt ik ongesteld, heb daarna vreselijk bloedarmoede, dan heb ik een paar dagen rust en dan begint het hele verhaal weer van voren af aan..........schijtziek wordt ik ervan.
Weetje, als het allemaal een reden heeft (maar dan wel een hele goed, een babytje) vind ik het tot daaraan toe, maar dit, dit slaat echt nergens op!
Zo, sorry, moest er eventjes uit.

hey rimke

ellendig dat je je zo rot voelt, en ja je mag klagen haha, als je je nou zo voelt doordat er een baby groeit dan weet je dat maar , maar zo dat is dus 6x niks, ik weet wat je bedoelt, ik hoop echt voor je dat het raak is meid, en ik vertrouw tot nog toe op jouw pendelsessie haha

Bij mij masseren ze me velletje en spieren los van me botten dat doet erg zeer , maar ja wekelijkse kost haha en ik heb een erge vorm van scoliose dat is een verkromming of verdraaiing in je rug, en soms wordt ik gekraakt, ik heb gewoon elke dag pijn maar ja daar wen je ook aan, verder zitten mijn onderste rugwervels aanelkaar gekleeft dus met bukken voelt het ook niet fijn, maar ja we blijven lachen

xxx linda

Hihihi, het lijkt er op dat jij, net als ik, een maandagochtend moddeltje bent............hahahaha! Ook ik heb een kromme rug en daardoor gewoon bijna altijd hoofdpijn..........heel naar.

voel je je nadat je bij de fysio vandaan komt wel weer even een paar dagen beter??

Nou, ga zo even koken:
Fons die wil (weer een bevlieging) biologisch eten. Dus hebben we ons hier in Velp aangemeld voor een groente pakket. Die haal je elke week op bij de groente boer en dan is het een verassing wat je krijgt voor die week.
Dus..........wat eten wij vanavond???
Niet gaan lachen alsjeblieft....
Winterpostelein!!!!
Heb even gegoogeld, het wordt een winterstamppot met winterpostelein en blauwe kaas. Ik hoop dat het lekker wordt.............whahahaha!!! Anders gaan we naar de frietboer.............niets biologisch aan dus.

haha een maandagochtend exemplaar, haha inderdaad het lijkt er wel op, als ik bij de fysio vandaan kom dan gaat het inderdaad een paardagen goed maar tegen het weekend dan is het wel weer k*t

Winterpostelein, bleh ik kom vandaag niet bij je eten hahaa, ik eet vandaag gewoon brood,hoewel ik wel trek heb in bitterballen op brood, ik denk dat dat het wordt haha,
Ik zou zeggen doe je best met koken en ik hoor wel hoe het heeft gesmaakt en of het niet per ongeluk de frietboer is geworden haha

xxx linda

Ha ha ik dacht net laat ik eens even kijken of Rimke weer verteld wat ze gaat koken, wellicht ook een idee voor mij want ik heb echt weer geen inspiratie.  Maar wat lees ik, dat klinkt apart...... Als je het niet erg vindt ga ik toch maar iets anders verzinnen, hi hi

Terug
Bovenaan