Klusbabes 12!!!

hey april

morgen eet ik nasi en me man en joey spagethhi, is dat een idee, haha, vandaag had ik brooddag, haha
Ik heb een blurp in me buik best wel irritant hahaha

xxx linda

O April, wij eten altijd om 12 uur warm, alleen op woensdag en vrijdagmiddag niet want dan ben ik aan het werk,
gistermiddag had ik koolrapen en maandag hadden we spruiten

xxx linda

hahaah te gezond haha, nee hier in volendam eten we altijd om 12 uur, de bedrijven hier in volendam hebben allemaal eetpauze van 12 uur tot 1 uur, dus ik ben niet anders gewend, en ik vind het verschrikkelijk om in de avond te moeten warm eten dan lust ik dat gewoon niet, ook omdat ik dat niet gewend ben

xxx linda

Meiden, ik vond het GEWELDIG gisteravond...wahahaha. Voor de meiden die er niet bij waren: excuses, maar het was dolle pret!

Bambi, het was echt niet om te huilen hoor maar om te gillen...wihihihi

Happy, nog 1 dagje en dan ga je lekker op vakantie: JOEHOE! Nog even rennen en daarna rusten, volgens mij ben je er wel aan toe!

Rimke, uhm...eet smakelijk...ben benieuwd hoe het smaakt. Ik sta nog niet echt te juichen. Wij eten vandaag gegrilde kipfilet, rijst en roerbakgroente (moet eigenlijk al koken maar ja ik stel prioriteiten en bericht eerst jullie even :)).

Linda, wat fijn dat de oogarts te spreken was over Joey. Is het niet voor niets dat je ziekenhuis in en uit loopt.

Vanochtend was heeeel vroeg (kwart over 4 wekkertje), m'n ouders naar het station gebracht en om 6 uur lag ik weer in m'n bedje tot 8 uur. Viel mee dus. Vanavond gewoon vroeeg naar bed en dan kan ik er weer tegenaan.

Ga nu echt koken, vanavond ook nog weer weg dus ook ik ga even vliegen!

X

Kruimels.....WAAR BEN JE? Ik mis je!!!!!!

Terug
Bovenaan