Klusbabes 12!!!

even snel een ego berichtje.. terwijl ik telksen tegen het plafond aanzit van de schrik.. zijn hier van die hard rotjes aan het afstekken in de straat.. dus leuk straks staat de straat vol met politie.. dat heb je als je in laakkwartier woont (den Haag)

hier nog steeds geen ongesteldheid..   Ook geen klachten.. vanavond misschien nog even online.. heb etentje met me werk.. lekker chinezen bij de chinese muur *(begrip hier in Den Haag en omstreken.) baas betaald en mannetje mag ook mee.. even snel douche en omkleden en dan hopen dat me vriend op tijd thuis is .. want zn colega moest nog eten en die hebben een uur etens pauze.. normaal van 5 tot 6.. dan overdragen en naar huis das half 7 en toen ik 5 uur belde was zjijn collega nog bezig.. 7 uur daar zijn en me vriend moet zich nog omkleden als die thuis komt...

dus maybe tot straks..

xxx Mamoetje (dalijk lees ik even bij als ik terug ben:p)

mamoetje; veel eetplezier vanavond bij de chinees, en vooral als je baas betaald hah

Pip: dat was zeker een vroegertje voor je vanmorgen, vanavond maar lekker vroeg je mandje in meid

xxx linda

meiden ik ga joey zijn brood even snijden en ga zelf ook eventjes eten daarna ben ik er nog eventjes, maar de kapper komt vanavond dus dan ben ik er niet
en inderdaad pip, waar zit kruimels!!!!!!!

Kruimels we missen je waar zit je!!!!!!!!!!!!!!1111

xxx linda

@bambi: fijn dat je voor kruimels en mij opkomt. Ik kom op het forum en open deel 12, waar al een biljoen berichten op zijn geplaatst. Ik heb over het meeste heen gelezen en de lange berichten eruit gepikt. Het is niet bij te houden zo.
Ik hoop dat je hoofdpijn weg is.
@jacqy: Ik hoop dat je nog een kans hebt om naar je opa te gaan. Ik wens je vel sterkte en kracht toe in deze periode.
@Renee: een ster of meerdere als tattoo? Goed idee  Shopaholic met baby ja, hihi. En met gat in de hand.
@linda: ik vind jou eerlijk gezegd ook geen tattoo-babe. Maar ja als men mij zag vond men mij ook geen peuken-miep.
@rimke: mjammie en nu gaat Fons weg en mag jij de rest van de week eten van die verpakking? Wordt tijd om weer aan de onbiologische en onverassende voeding te gaan
@pip: weer terug in het land, meissie.
@bieb: who the........... is danielle? Er wordt hier  wel eens  gesproken met de echte naam, maar voor mij heten jullie pip, kruimels, bambi en bieb. Nou weet ik van de laatste 2 toevallig de naam, maar goed.

Volgens mij krijg ik ook hoofdpijn. Ik ga me even douchen en hoop dan dat het over is.
Gisteren trouwens bij vk geweest en het hartje weer mogen horen.

hey sterretje

hopelijk gaat je hoofdpijn zometeen weer snel over meid,
haha niemand vind mijn een tatoe type, qua muziek heb ik heel lang naar hardcore geluisterd, haha nu krijg ik er koppijn van hhaha, ik ben wel helemaal gek van guns n roses, en van nederlandstalig houd ik erg van rob de nijs en andre hazes, ik heb wel een uitgebreiden muziekgenre, en ik houd helemaal niet van Jan Smit en Nick en Simon en de 3 j's

xx xlinda

sorry lieve meisies,

ik had het zo ongelovelijk druk en zag tussendoor hoeveel jullie gekletst hadden en wou graag eerst even bijlezen voordat ik weer wat zou schrijven, maar ik heb het opgegeven.
ik was nog bij pagina 15 op het vorige topic, ik kan het echt niet allemaal bijlezen.
ik laat het ook niet meer zover komen!!!
ben er vanaf nu weer en wil jullie ook niet meer missen.
even snel over mezelf:
heb het er met vriendjelief over gehad en we gaan (mits de uitslag van de bloedtest voor de schildklier goed is) volgende maand een afspraak laten maken door de huisarts in het ziekenhuis.
 hij is het er ook wel mee eens dat we gewoon even moeten checken of alles oke is bij ons allebei. en als dat goed blijkt te zijn dan geven we het ook gewoon op de normale manier nog een half jaar de kans. dan moet het goed komen.
hebben net de officiele klusperiode gehad, maar mijn temperatuur stijgt nog niet echt, dus klus nog even door voor de zekerheid.
ga nu eerst even eten maken, en kom vanavond weer terug om naar jullie te vragen voor een snelle samenvatting. ben benieuwd hoe het met jullie gaat.
dikke kus kruimels
ps: ben blij om weer terug te zijn!!!!

hey kruimels

gelukkig je bent erweer, Goed dat jullie een afspraak gaan maken bij het ziekenhuis, dan weet je in iedergeval waar jullie een beetje aan toe zijn,
Wat je temperatuur betreft, mijn temp, is helemaal anders dan vorige maand en de gyn vertelde daar ook bij dat het temperaturen helemaal niet zo betrouwbaar is, dus ik zou zeggen houd je ook niet zo vast aan die temperatuur lijst meid, Ik hoop dat het nu echt raak is bij je hoor,
Is de rust weer een beetje terug gekeerd bij jullie na al die drukke verbouweings tijden

xx xlinda

O ja meiden , dat vergeet ik helemaal, ik heb vanmorgen een hyesmailtje gehad van Linda, en ze is ongesteld geworden en baalt verschrikkelijk omdat ze ergens wel dacht zwanger te zijn, ze vroeg me jullie allemaal de groeten te doen dus bij deze, Iedereen de groeten van Linda2

xxx linda

Terug
Bovenaan