Klusbabes 12!!!

Hey meiden, ik ga zo effe bijlezen hoor maar ik moet even mijn chocolade verslaving aan jullie kwijt. Echt niet normaal, sinds een paar dagen wil ik de hele dag wel chocolade eten, maar ik had het gelukkig niet in huis.
Nu moest ik net naar de winkel en had mezelf gewoon verboden chocolade te kopen, en het lukt (nou ja op dat kleine reepje na dat bij de kassa lag, hi hi). Maar ja toen had ik natuurlijk de smaak te pakken en ben ik met mijn laatste kleingeld bij de pomp op weg naar huis gestopt (nee ik lieg, ik ben zelfs omgereden zodat ik langs de pomp kwam). Daar heb ik een heerlijke reep witte chocolade met noten gekocht en jullie raden het al lekker in de auto op weg naar huis (echt maar 3 min rijden) op gegeten, hoezo verslaafd, hi hi.
Je mag trouwens toch wel onbeperkt chocolade eten he als je zwanger bent?
Echt wel erg, want nou moet ik zo gaan koken, maar ja ik heb natuurlijk geen honger meer.
Sorry hoor maar moest het even kwijt, bedankt voor jullie luisterend oor.

haha april , ik ken het gevoel van dat je het ook echt hebben moet, Ik ben ook een chocolade gek en toen ik zwanger was van Joey moest ik er niks van weten want ik werd al misselijk bij de gedachten, maar wat ik had, ik moest elke dag chinees eten dus dat at ik dan weer in de avond, en ik moest onbeperkt milkshakes hebben, ik hou niet zo van milkshakes maar toen onbeperkt, hahaha

xxx linda

Kruimels ik heb gisteren avond ergens een samenvatting gemaakt, als je die leest ben je zo ongeveer weer bij! Behalve dan dat mona (rimke) raadt heeft gegeven aan Donald, dat was ik vergeten te vermelden, hi hi

Sterretje wat leuk dat je het hartje weer hebt gehoord! Ik hoop dat je hoofdpijn snel over is meid. Ik had net ook even hoofdpijn maar dat ik na mijn chocolade aanval weer over.

GADVERDAMME!!!
Ik heb nog nooit zoiets smerigs gegeten!
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, maar echt een topmaaltijd was het niet.
Heb dus 7 happen gegeten, en toen was het klaar.
Ik had toch al niet zo'n honger................
Dus ik ben nu aan een chocoladereep begonnen............
Fonske is nu naar de brandweer dus heb het rijk maar weer eens alleen.

Kruimeltje: wat een grote stap he? Alvast heel veel succes!
mamoetje: eet smakelijk zometeen, en veel plezier!
Linda: lekker!!! Bitterballen!!! Ga ik zo ook maken denk ik!!!

meiden ik ben er vandoor en ik ben vanavond niet van de partij, want de kapper komt, ik ga joey even zijn pyjama aandoen en nog even lekker knuffelen en dan kan ie op bedje, haha rust hahah

gggggvvvvvvvvvvvvvvvvfgggfgfggggdgdbgfggdfgf dit heeft joey voor jullie geschreven en daar staat allemaal een dikke kus van joey haha

oja sterretje : geeft je weer een goed gevoel he dat je het hartje weer hebt horen kloppen

Iedereen een fijne avond en tot morgen, morgen wil ik weer gaan sporten want dat is ook lang geleden 1 week geleden maar ik heb er gewoon geen tijd voor haah,
he ba ik heb al de hele dag af en toe een jeukende linkertiet hhahaha

Jacqy: hoe gaat het meid, hoe gaat het met je opa, ik hoop dat je evengoed nog een keerjte afscheid van hem kan nemen Sterkte meid

xxx linda

Terug
Bovenaan