Rimke en Linda een maandagochtendmodel hihi,hoe kom je erop! Hoop dat t snel beter gaat met schouder Rimke en ruggetje Linda. Wat een mens niet allemaal kan hebben. Heb ook nog steeds pijn in arm, wordt tot nu toe niet erger
Yech: winterporselein!!! trouwens nooit gehad hoor, maar klinkt niet echt lekker. Wij hebben vandaag zelfgemaakte kippensoep met brood. Meestal kookt mijn vriend, en die kookt goed, dus geen problemen hoor haha. Wie t eerst thuis is, begint met koken, en nu is hij altijd eerder thuis. Heb er een hekel aan, sta je een half uur in keuken, binnen 5 min. op!! In t weekend vindt ik t minder erg
Pipstip: je ouders gingen toch op vakantie? of heb ik t nu mis
Mammoetje: eet smakelijk
happy; ga je op vakantie? sorry hoor, soms lees ik eroverheen of gewoon last van dementie...en dan ben ik (nog) niet eens zwanger...hihi
Kruimel: welkom again. goed dat jullie voor onderzoek gaan, t kan nooit kwaad.
Ik temp ook, maar zoals Linda zegt, klopt volgens mij geen moer van. Ga in ieder geval niet van temp uit, maar vindt t wel interessant om toch bij te houden
Jammer van Linda2, dat ze ong is geworden.
April: lekker chocola. Kan er goed van af blijven, maar merk wel in de week voor ik ongi moet worden, dat ik meer trek krijg in chocola. Geniet er maar van, maar zoals bij alles...geniet met mate (hier spreekt mama Bieb hihi)
Linda: haartjes al bijgewerkt? fijn dat t goed gaat met oogjes Joey. Enne gggggvvvvvvvvvvvvvvvvfgggfgfggggdgdbgfggdfgf terug aan Joey
sterretje; danielle is daan, een ex-collega/vriendin. Zij is ook bezig met proberen een kindje te krijgen. Is hier eens komen lullen, maar daarna niet meer. Mail wel prive vaker met r hoor. Maar was dus ong geworden.
Net even ruzie met vriendje. Hij bleef maar doorlullen over iets, toen zei ik, nu weet ik t wel. Hij beledigd, laptop uitgezet terwijl ik wilde computeren. Hij naar slaapkamer, oke ik dan maar computer via tv aangezet.Kut, toetsenbord deed t niet. Dus ik vloeken. Hij na 5 min weer terug, en toch maar laptop voor me aangezet. Ik dwars, nee laat maar hoeft niet meer. Nouja, nu zit ik hier dan toch haha
Af en toe even ruzie is altijd lekker haha. Nee hoor, wij blijven nooit lang boos, binnen 5 min weer over
Denk dat ik maar bakkie yoghurt ga nemen. Nee toch maar niet. Vanmorgen al yoghurt en vanmiddag ook. Ja, ben een echt yoghurt/toetjesmens. Die nieuwe yoghurtijs toet, hmm ook zo lekker.
s kijken of er nog meer mensen hier zijn, of dat ik mijn eentje zit te lullen