sterretje, ben je al wezen kijken bij de leenbakker voor de klamboe, ben benieuwd of je hem leuk vind.
april, dank je voor de samenvatting. ben weer helemaal up to date, whaha
pip, ik ben er weer meis, had het zo vreselijk druk.
moet morgen weer werken in de paardenzaak.maandag ook al 5 uurtjes gewerkt. heerlijk weer, gek he.
lees dat je nu al op dag 80 zit van je cyclus, wat vreselijk vervelend.
ik zou ook naar de dokter of gyn gaan hoor, dit is toch niet meer normaal!!!
beetje onregelmatig zoals ik oke, maar dit.
hoop dat je eruit komt.
even voor allemaal om verwarring te voorkomen, ik ben bijna een jaar bezig om zwanger te worden. januari/februari een jaar.
beetje menin gsverschil met mijn vriendje hierover, vandaar mijn 7 de ronde op de roze wolk. ik denk namelijk dat ik niet eerder dan in maart/april gestopt ben, maar vriendjelief zegt dat dat eerder was.
kan het helaas niet checken ergens, maar we zijn de eerste 2 maanden er ook niet zo bewust mee bezig geweest als nu. toen zijn we echt gewoon gestopt en verder niks.
weet nog dat ik het heel erg eng vond om geen pil meer te slikken.
morgen kan ik dus bellen voor de uitslag van de schildklier en anders bel ik eind van de week de dokter voor een afspraak in het ziekenhuis.
wil gewoon graag weten of alles goed is om kinderen te kunnen krijgen, that's all!!!
nou is alweer laat genoeg, maar ga vanaf nu jullie weer gewoon volgen hoor.
jeetje vind het niks dat ik nu de helft niet weet van jullie, maar alles terug lezen is geen optie.
wat erg voor onze klusbabe die op vakantie was, wie was dat ook alweer?
wat moet die wel niet lezen als ze terug komt, haha.
slaap lekker allemaal,
tot gauw
kus kruimels