Klusbabes 12!!!

hallo  meiden,

hier even een kort bericht van mij. heb vluchtig alles doorgelezen want heb weing tijd,

jacqy: veel sterkte meid

kleintje: bij mij heeft mijn internist gezegt dat ik zo en zo een keizersnee krijg omdat ik geopereerd heb en door dat litekenweefsel op mijn buik en door mijnfistels van onder zeg maar te pijnlijk is om zo te bevallen.

rimke: mijn ook niet bellen   voor je winterporselein hou niet van worteld dat is voor konijnen (haha)

voor de rest leuk dat jullie allemaal hebben aangemeld op mijn hyves. hoop dat ik na deze week iets meer tijd krijg voor dit forum en mijn hyves heb vandaag weer een werkdag gemaakt van 14 uur ben kapot.
en moet eigenlijk nog klussen want ze zeggen dat het het beste is om net voor je vruchtbare periode het om de dag te doen, weet niet of dat nog gaat lukken, of dat het meer is van ga wel liggen en vertel me morgen vroeg maar hoe laat het geworden is.

nou mischien tot morgen

groetjes anoeska

hey meiden

zo de kapster is weg, en ik heb blonde plukken in me haar, vond ik wel weer een keerjte leuk

Bambi: met mij gaat het wel goed hoor, heb allerlei klachtjes maar die had ik vorige maand ook , ik heb af en toe kramp in me baarmoeder met steekjes naar me liezen, moe(maar dat ben ik altijd haha), zere en af en toe jeukende borsten, dus ja ik wordt niks wijzer gewoon even wachten
Doe rustig aan met je enkel meid,

Bieb: ruzie met je vriend, maar ja dan heb je ook weer iets om bij te leggen toch?? haha, zo ben ik dan ook hoor, niet dan maar niet en niet daarna terugkomen om dan net als bij jullie de computer aan te zetten haha dan wil ik ook vast niet haha

Anoeska: zet hem op met klussen meid, even zin zoeken en het is zo voorbij

pfff ik ben trouwens ook net een zeef want ik kan ook niks meer onthouden, Ik zei net al tegen me man, volgens mij wordt ik dement en ik heb het gevoel of ik watten in me hoofd heb zitten haha

xxx

nou stelletje chocolade en yoghertoetjes verslaafde ik ga ook gelijk weer stoppen, ik ga mijn boek nog even uitlezen (nog 20 blz, ofzo) en dan lekker slapen
Iedereen een fijne avond en tot morgen

xx linda

he he, hier nog even (laat, haha) het beloofde berichtje.
hebben net even flink geklust, hoop laatste keer voor deze ronde.

bambi, ben vanmiddag bij mijn vriendin geweest in het ziekenhuis. ze heeft 45 uur aan de weeen remmers gelegen en het infuus moest er om 16:30 uit. heel spannend wat haar lichaam zou doen zonder dat spul.
bleek vanavond dat het toch erg onrustig was en hebben haar nu weer aan de ctg gelegd voor de nacht.
ze is morgen precies 31 weken zwanger, maar in het ziekenhuis waar ze nu ligt kunnne ze niks voor haar doen als de baby nu komt, dus mocht het toch doorbreken dan moet ze overgebracht worden naar groningen.
vanaf 32 liefst 34 weken kunnen ze in Emmen wat voor haar betekenen.
ze stuurde nog een smsje laat, en het gaat matig. veel harde buiken en rugweeen.
ze heeft al wel een spuit tegen longrijping gehad, voor het geval dat het doorzet.
wat een toestand zeg, als je zo zwnager moet zijn, ppffffff.

linda, alles goed met je meis?
leuk dat je weer blonde plukken door je haar hebt, lekker anders.
de drukte is inderdaad bijna voorbij.
vandaag is de tegelzetter voor het laatst geweest, tegeltjes boven het aanrecht eraan gemaakt. morgen komt de electricien/loodgieter de laatste dingetjes afmaken en dan hebben we eindelijk rust!!!!! yes yes yes
dikke kus aan joey terug van mij, haha

sterretje, ben je al wezen kijken bij de leenbakker voor de klamboe, ben benieuwd of je hem leuk vind.

april, dank je voor de samenvatting. ben weer helemaal up to date, whaha

pip, ik ben er weer meis, had het zo vreselijk druk.
moet morgen weer werken in de paardenzaak.maandag ook al 5 uurtjes gewerkt. heerlijk weer, gek he.
lees dat je nu al op dag 80 zit van je cyclus, wat vreselijk vervelend.
ik zou ook naar de dokter of gyn gaan hoor, dit is toch niet meer normaal!!!
beetje onregelmatig zoals ik oke, maar dit.
hoop dat je eruit komt.

even voor allemaal om verwarring te voorkomen, ik ben bijna een jaar bezig om zwanger te worden. januari/februari een jaar.
beetje menin gsverschil met mijn vriendje hierover, vandaar mijn 7 de ronde op de roze wolk. ik denk namelijk dat ik niet eerder dan in maart/april gestopt ben, maar vriendjelief zegt dat dat eerder was.
kan het helaas niet checken ergens, maar we zijn de eerste 2 maanden er ook niet zo bewust mee bezig geweest als nu. toen zijn we echt gewoon gestopt en verder niks.
weet nog dat ik het heel erg eng vond om geen pil meer te slikken.
morgen kan ik dus bellen voor de uitslag van de schildklier en anders bel ik eind van de week de dokter voor een afspraak in het ziekenhuis.
wil gewoon graag weten of alles goed is om kinderen te kunnen krijgen, that's all!!!

nou is alweer laat genoeg, maar ga vanaf nu jullie weer gewoon volgen hoor.
jeetje vind het niks dat ik nu de helft niet weet van jullie, maar alles terug lezen is geen optie.
wat erg voor onze klusbabe die op vakantie was, wie was dat ook alweer?
wat moet die wel niet lezen als ze terug komt, haha.

slaap lekker allemaal,
tot gauw
kus kruimels

Hoi meiden,

Nou dit jullie ook weer niet geloven ....... ik ga niet op vakantie!!!! Mn mannetje is net geopereerd aan een acute blindedarm en dokter vindt het niet verantwoord als hij op vakantie gaat. Zowieso ligt hij nu nog in het ziekenhuis dus, vrijdag weg ging al niet en iets later weggaan was voor de dokter ook niet echt een optie mede ook omdat hij daar dan niks kan en mag doen. Nou, dan houdt het op he, zijn gezondheid gaat voor alles dus, heel de zooi geannuleerd Nou komt iedereen beide kerstdagen bij mij en ook met oud en nieuw. Het is ons dit jaar allemaal niet gegund hoor, ben het ff helemaal spuugzat. Ik heb wel besloten om toch mn vrije dagen te houden, ben er echt ff aan toe!!!Wat is dit een klote jaar zeg............Het is gewoon teveel. Kijk op zich is die operatie natuurlijk zo gebeurd en zijn er veel ergere dingen maar, alles bijelkaar is het gewoon teveel. Nu zouden we op vakantie gaan om er toch nog wat van te maken met die dagen en nu mag dit zelfs niet doorgaan. Meiden, sorry voor mn gejammer maar, zit er echt ff doorheen en zit hier alleen op de bank zielig te zijn. Moest het ff kwijt. Slaap lekker......

Kus happy

goeiemorgen meiden

Happy: jeetje he meid, wat is dit nou allemaal, je vriend aan een acute blindendarm geopereerd, godkolere zeg ach lieverd het zit je/jullie echt niet mee, en dan ook de vakantie daardoor geannuleerd, nou meid je jammert niet en je mag huilen hoor, jezus he je had je er zo op verheugd en nou dit, ik kan erin komen dat je erdoorheen zit, Sterkte meid, en probeer er dan evengoed thuis wat van te maken, en wens je vriend beterschap van me

Kruimels: wat een gedoe zeg meid, met je vriending en 31 weken dat is nog veel te vroeg, hopelijk houd ze het nog eventjes uit, maar ja als het kindje eruit wil dan wil ie gewoon en dat is nu natuurlijk nog wel te vroeg, Succes met je vriendin
Vandaag kun je voor je schildklier bellen toch?? ik ben benieuwd naar de uitslag meid

Meiden ik ben er weer vandoor, ik ga joey aankleden en dan naar me pa en dan ga ik even sporten en daarna bij me pa schoonmaken,

tot vanmiddag
xxx linda

Terug
Bovenaan