Klusbabes 12!!!

Hoi lieve meiden,

Nou net gesmst met mn mannetje ( haha stiekem ) en hij had nu wel aardig wat last van zn wond maar, dat is ook wel logisch. Hij mocht nu wel weer gewoon eten en hij had echt mega honger want, gisteren mocht ie allleen maar vloeibaar. Hat is nu afwachten wat de dokter vandaag zegt, die bepaald natuurlijk wanneer hij naar huis mag. Ik moet nu nog 1 dagje werken en dan weekje vrij. Jeetje, het lijkt wel of ik opeens levensmoe ben, heb echt helemaal geen fut meer, ben kapot. Op zich wel lekker om nog ff naar mn werk te gaan want, hier zi tik anders ook maar in mn uppie op de bank. Meiden, sorry dat het weer een ego bericht is geworden............

Fijne dag allemaal
Kus happy

hoi meiden,

ff snel vanaf me werk.

Happy meid jeetje wat rot voor je mannetje. en dan ook geen vakantie. meid ik hoop dat het toch een fijne kerst word thuis.

Kruimels heftig met die vriendin dan indd. zo wil je eigelijk neit zwanger zijn.

Linda je haar is weer klaar leuk hoor. met blind.

anoeska druk aan de klus, ja soms moet je indd zin maken.

ga nu gou werken nog een hald dagje heerlijk.

tot vanaaf.

xx Bambi

Jeetje kruimels, wat een toestand zeg met je vriendin. Bah, ik hoop met heel met hart dat het goed gaat komen!!!!! Sterkte ........

Jaqcy; gaat het een beetje meisje?

Linda; je hebt weer een druk dagje he meid........Ik ben nu ook wel benieuwd naar je haar hoor haha

Liefs happy

hey meiden

ik had net wat geks, ik kon niet op de site komen , ik kreeg pagina kan niet worden weergeven, je moet je aanmelden op deze site, heel gek maar gelukkig doet ie het weer, want ik zat al helemaal in stress haha , ik kan niet zonder jullie

Mijn haar daar zitten gewoon blonde plukjes doorheen hoor niet zo erg opvallend, haha

Happy: gelukkig mag je vriend weer vast voedsel en hopelijk mag ie snel naar huis toe en lekker in huis verder genezen, Lekker meid nog 1 dagje werken en dan evengoed vrij, alle spanningen komen er nu gewoon uit bij je en dat is natuurlijk logisch.

Ik verga van de jeuk op me borsten aan de onderkant om het maar zo te zeggen, ik ben nu af en toe toch echt wel benieuwd hoor, maar mijn gedachte van ik ga ongesteld worden is veel sterker dan die van ik ben misschien zwanger, ik heb nu ook krampjes in me buik heel vreemd allemaal, maar ja nog een paar daagjes

xxx linda

he jezus happy, het zit jullie echt niet mee dit jaar. Laat het dan maar gauw 2008 worden. Wel fijn dat hij zich weer wat beter voelt, hij zal morgen wel naar huis mogen.
Heel veel sterkte en beterschap in ieder geval. En we zullen maar zo zeggen: van die blindedarm heeft hij nooit meer last................

Leuk linda, je haar! Weer lekker opgefrist voor de kerst!

Bambi: met die tikfouten was het evengoed goed te lezen hoor!!!

Heer geen nieuws eigenlijk. Net even op de afdeling koffie wezen drinken, anders vergeten ze me...................
We gaan zo even een aanhanger halen en dan die vriendin verder helpen verhuizen................pffffffffff. Ik heb totaal geen fut, maar goed het is niet anders.

O, o, ojaaa!!! HET IS HIER WIT!!! HET SNEEUWT!!! (heel lichtjes maar toch, wit is wit!!!)

hey rimke

Veel succes met het verhuizen van je vriendin, ondanks dat je er geen fut voor hebt, enne hou die sneeuw maar bij jullie hoor want ik haat sneeuw haha

xx linda

Terug
Bovenaan