Klusbabes 12!!!

ik wilde je alweer een berichtje terugsturen om te zeggen dat ie het weer deed, maar toen deed ie weer vreemd, hopelijk is het van korte duur
Ik ga even verder met het eten, Ik eet nasi en tom en joey spagethi

xxx linda

Linda; leuk toch die plukjes (denk ik niet gezien natuurlijk haha)

Kruimels; spannend zeg voor je vriendin nu 31 weken zwanger. Is het babytje wel al levensvatbaar als het nu geboren zou worden? Ik dacht met 26 wk levensvatbaar toch? Pff hoop dat ze   t nog even uithoudt
fijn dat je huissie bijna klaar is, hopelijk nog net voor de feestdagen
Ben benieuwd wat ze zeggen over je schildklier

Linda: nou nou, jij hebt ook overal jeuk haha ..grappie hoor.....wie weet ben je gewoon zwanger....maarja, lichaam doet wel meer dingen wat niet klopt

Vanmorgen hartstikke gesneeuwd in dorp, Normaal rij ik door dorp naar hoofdweg, nu dacht ik, kom laat ik de rotonde pakken, vast wel gestrooid, Nou niet dus. En glipte ook nog weg!! gelukkig niets aan de hand verder. Moest er wel om lachen, maar daarna toch wel schrik in lijf. En 8 km verder naar werk helemaal geen sneeuw!!! Nu is t wel weer beetje aan t sneeuwen.

Heb vanmorgen ovu test gebruikt, er staat met urine van 12 uur, nou echt niet, dus heb gewoon ochtendurine gebruikt. Streepje was net zo roze als test streepje, misschien zelfs iets donkerder.Dus zou ei moeten hebben. En voel t ook eigenlijk wel.

Verder  ga ik niets meer zeggen over wat ik allemaal voel in lichaam. En als ik dat wel doe, moeten jullie er wat van zeggen. Ga niet meer klagen of wat dan ook tot mijn NOD!!! Oke, zeg nu dan alleen dat ik eisprong voel, maar verder zeg ik niets!!!

Oja, en denk niet dat ik vanavond kom buurten. Schoonma is jarig, dus ef stukkie vlaai eten.
Dus niet te veel kletsen!!! anders moet ik weer zoveel bijjkletsen

dag dag

hey bieb

een positieve ovutest, klussen meid, erg goed, Ik probeer ook zo min mogelijk op alle vage klachtjes te letten, want inderdaad je lichaam kan je echt voor de gek houden, gewoon maar afwachten weer
vavond veel plezier bij je schoonmoeder, en gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder

Gelukkighad je geen botsingkje door die rotsneeuw vanmorgen , als het maar niet hiernaartoe komt want ik heb een godgruwelijke hekel aan sneeuw en kou

xx linda

Kruimels wens je vriendin heel veel succes!! Dat ze dat kleine hummeltje nog een paar weekjes binnen probeert te houden!

Happy heel veel beterschap met je vriend! wat vervelend dat jullie niet kunnen gaan... Laat je frustraties hier lekker eruit meid! je zeurt echt niet jemoet alleen even je hart luchten!!

Bieb wat fijn een positieve ovu test! dus nog   weken en dan wordt het spannend! Pas wel op he!! niet dat je dadelijk uit de rotonde vliegt!

Linda zolang je niet ongesteld bent kan het nog alle kanten op met je klachten! toitoitoi!
Ik had helemaal geen problemen met inloggen en zo...

Rimke had het bakkie leut gesmaakt? waren ze je nog niet vergeten?

Rugpijn, hoofdpijn  en krampjes in mn onderbuik hierzo! auw auw! En dan nog eens moe, zo  moe!! heb tot 20 over 12 geslapen en daarna ben ik lekker in bed blijven liggen en heb een boek gelezen tot half 2!!

Nou of ik ben vandaag al 2 dagen overtijd of mn klusperiode zit er nu op! haha lekker duidelijk zo!

Dames een fijne dag toegewenst vanuit ons mooie zuiden!!

Ik ben nog steeds neit ongesteld..

Ik heb de testen in huis en mocht ik morgen ochtend nog niet ongesteld doen ga ik testen.. Ik zeg het wel zo dapper maar ik ben echt BANG!! Weet niet waarom maar ik durf niet te testen.. Wie weet heb ik wel een normale cyclus nu.. Ook heeft me vriend nog niet eens gevraagd of ik wel ongesteld ben geworden. Ik denk als die er vanavond nog niks over heeft gevraagd dat ik morgen dan gewoon stiekem ga testen.. Of is dat juist dom.. Ik ben de weg een beetje kwijt nu.. kan wel janken ik weet het gewoon niet meer.

DIt was even een kort berichtje vanaf mijn werk.

xxx Mamoetje

hoi meiden,

Joepieeeee ik heb vakantie lekker tot 7 jan. vrij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo moes ik ff kwijt.
Ben wel verrot moe gatsie.

renee dat is ook wat met die rare cyclus vanjou. overtijd of nog gaan klussen rond je ei, das wel heel ruim genomen. Maar je klachtjes kunnen helaas met beide te maken hebben .grrrr erg he. maarre ga je toevallig net voor de kerst of oud en nieuw een testje wagen ?

rimke hoe was hetop je werk? niet teveel sjouwen bij die vriendin he, anders word je arm nooit beter.

Happy ik hoop dat je ventje snel thuis komt. lijkt me zo vervelend helemaal in je uppie slapen. ik heb ook geen blindedarm meer. is nu alweer 6 jaar geleden, maar was wel al met me ventje en die vond het toen heel vreemd ik in dat ziekenhuis. geloof dat ik 3 nachtjes daar heb geslapen. dus ong. 4 dagen gelegen. en dan moet je zeker 2 wk bedrust. ik dacht namelijk na een week wel weer te kunnen werken en hup ik storte halverwege die week compleet in en je kon me wegdragen. Zeg maar dat ie goed moet uitrusten hoor.

Bieb zohe een mega posie ovu test. wel goed dat je je eigen lichaam zo goed aanvoelt., maar we gaan er op letten dat je het niet over klachtjes gaat hebben hihihi.veel plezier bij je schoonma.

linda waarom vind je sneeuw nietleuk? ik vind het geweldig. er ligt hier veel te weinig.
Heel gek bij me huis bijna niks en dan ga je de diijk op, 1 km verder en daar is het helemaal wit. en op me werk 18 km verder niks. hahah maar wel heel mooi buiten zo met die rijp en dan ook nog die sneeuw kom helemaal in de kerststemming.

Net me kerstpakket gehad. wel leuke en lekkere dingen erin. april er zat veel chocola in hihihi lekkkkkker.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan