Linda; leuk toch die plukjes (denk ik niet gezien natuurlijk haha)
Kruimels; spannend zeg voor je vriendin nu 31 weken zwanger. Is het babytje wel al levensvatbaar als het nu geboren zou worden? Ik dacht met 26 wk levensvatbaar toch? Pff hoop dat ze t nog even uithoudt
fijn dat je huissie bijna klaar is, hopelijk nog net voor de feestdagen
Ben benieuwd wat ze zeggen over je schildklier
Linda: nou nou, jij hebt ook overal jeuk haha ..grappie hoor.....wie weet ben je gewoon zwanger....maarja, lichaam doet wel meer dingen wat niet klopt
Vanmorgen hartstikke gesneeuwd in dorp, Normaal rij ik door dorp naar hoofdweg, nu dacht ik, kom laat ik de rotonde pakken, vast wel gestrooid, Nou niet dus. En glipte ook nog weg!! gelukkig niets aan de hand verder. Moest er wel om lachen, maar daarna toch wel schrik in lijf. En 8 km verder naar werk helemaal geen sneeuw!!! Nu is t wel weer beetje aan t sneeuwen.
Heb vanmorgen ovu test gebruikt, er staat met urine van 12 uur, nou echt niet, dus heb gewoon ochtendurine gebruikt. Streepje was net zo roze als test streepje, misschien zelfs iets donkerder.Dus zou ei moeten hebben. En voel t ook eigenlijk wel.
Verder ga ik niets meer zeggen over wat ik allemaal voel in lichaam. En als ik dat wel doe, moeten jullie er wat van zeggen. Ga niet meer klagen of wat dan ook tot mijn NOD!!! Oke, zeg nu dan alleen dat ik eisprong voel, maar verder zeg ik niets!!!