Klusbabes 12!!!

he mamoetje,

Als dit de 1e x is dat je gaat testen, dan zal ik het zeker samen doen en gewoon vanavond je ventje er ff mee confronteren. gewoon er over praten he.
succes spannend hoor.

xxx Bambi

Happy, jeetje zeg, veel beterschap voor je vriendje meid! En je mag hier altijd alles kwijt hoor, als dat oplucht moet je het ook zeker doen.

Mamoetje, oh wat spannend zeg! Ik weet wel dat ik toen ook niet durfde te testen. Ik ben echt super benieuwd, hoop het echt voor je.

Bambi, chocolade, jippie, doe mij maar een stukje!

Linda, blonde plukken, leuk hoor, jij bent dus weer knap voor de feestdagen.

Bieb, jippie een pos ovu test, veel klusplezier

Renee, jeetje jullie moeten dus super vaak klussen met zo'n cyclus of niet? Gebruik je eigenlijk ook ovu testen?

Kruimels, hoe is het met je vriendin, is ze zwanger van het eerste kindje? Spannend hoor, hopelijk blijft die kleine nog een paar weken zitten.

Jacqy meid hoe is het met je?

Pfffffffffffffffff!!!! Gaaaaaap!!! Nog even een berichtje voordat ik definitief instort.

INSTORTINGSGEVAAR!!!!!!

Bieb! Jeeeeh!!! En positieve ovu test!!! Hoera!!!! Klussen met die handel meisje!
Bambi: Vakantie!!!!! Lekker joh! Hoop dat je lekker uit kunt rusten!
Mamoetje: spannend meis! Testen joh, hoe langer je het uitstelt hoe enger het wordt.
echt..................
April: wat ben je lekker actief hier! Had je hiervoor een tijdje gemist volgens mij........of ligt het aan mij???
Happy: lieverd, hoe gaat het met jou? En je mannetje?
Wel gaan genieten evengoed he, zo van jullie vakantie. Thuis is ook lekker.........

Hier heb ik last van een gigantische vermoeidheid, heb na het koffie drinken van vanmorgen lekker even op de bank geslapen............koffie drinken is ook heel vermoeiend......zucht.

Ja rimke ik ben nog steeds niet volledig aan het werk (ivm mijn rug) dus vandaar! Maar volgende week met mijn mannetje vakantie, dus dan zal ik wel iets minder actief zijn. En inderdaad een tijdje geleden was ik op het werk erg druk, dus ook minder tijd. Hoe is het met je schouder?

hey meiden

zo me nicht is vanmiddag bevallen van hun tweede dochter, ze heet Indy dat wilde ik even kwijt haha

Rimke: instortingsgevaar, ojee meid, misschien wel een klachtje ik hoop het zo voor je, vanavond lekker vroeg je bedje in

Bambi: heerlijk meid vakantie, geniet ervan, enne veel chocolade in je kerstpakket hahaha lekker lekker

Mamoetje; ik zou gewoon zeggen dat je gaat testen of ie het er nou mee eens is of niet, en anders is stiekem doen een optie, gewoon proberen een test te doen je weet maar nooit,

Renee; haha lekker vaag of je ei of 2 dagen overtijd, haha vrij rekbaar dus, nee meid probeer anders een test, baat het niet dan schaadt het niet toch?/

Ik ga zo eventjes eten, oja ik heb vanmorgen tegen me tante en haar vriend gezegd dat het zwanger worden niet zo lukt, voelde wel goed, maar ik heb wel gevraagd of ze het niet verder wilde vertellen omdat ik dat gewoon zelf wil doen, als er natuurlijk naar gevraagd wordt anders dan zeg ik natuurlijk niks

xxx linda

Hieperdepiep voor Indy!!!!
Meisje linda, wat goed dat je het verteld hebt! Is het een opluchting om het te kunnen delen met bekenden om je heen??? Ik hoop het voor je, valt er misschien wel een last van je schouders,
ben trots op je,
Dikke kus Rimke

Terug
Bovenaan