Klusbabes 12!!!

haha dank je wel rimke., maar mijn tante is nogal van pfff wat een gezeur het gaat een ander toch niet aan of je nog een kind wilt of niet, dat moet je gewoon zeggen, dus ik zei al ikheb alles al gezegd maar iedereen blijft aan mekop zeuren, maar later zei ze nou ik zal niks zeggen en ze vond het wel leuk dat ik het aan haar had verteld, nu hoef ik in iedergeval tegen haar niet meer geheimzinnig te doen

xxx linda

Linda: eetsmakkelijk.. ik heb dat ook heel lang gedaan smiddags warm en savonds brood.. ofzo.. me vader was engels en hij deed dt ook altijd.. ik moest wel weer wennen toen hij was ovferleden om gewoon smiddgs brood te eten en savonds warm.. en gefeliciteerd met je nicht!!

Rimke : Ik zou zeggen zoek je bed op!! weltruste

Ik heb het inmiddels verteld aan mijn vriend! Hij reageerde heel goed..  We hebben besloten te kijken wat ze met het energie label gaan doen of ze dat uitstellen of niet. zo niet gaan we dit jaar nog verhuisen.. weer trg naar rijswijk mijn geboorte stad:)  We gaan in ieder geval een samenlevingscontract aan samen dit jaar.. Ben helemaal blij.. dat is voor hem al een hele stap.. hij heb altijd gezegd.. ik heb voor onze relatie geen papiertje nodig:p

Ik ga morgenochtend een test doen.. ben nu al zenuwachtig..

xxx mamoetje

(even naar de wc.. lees straks weer verder bij! )

Nou bieb dat wordt klussen.. Je weet nu teminste zeker dat je hem heb gehad.. Succes en veel geluk voor deze maand!

Renee: Je zal het wel nodig hebben je slaap.. Ik denk dat ik zondag ook niet vroeg wakker wordt hoor.. Loop al de hele week door de hele dag te gapen!! ..

Linda :   Goed dat je het verteld heb. Ik heb het ook aan een aantal mensen verteld.. Maar mijn vriend nog aan helemaal niemand.. Ik wil het er nog 2 mensen die dicht bij me staan vertellen.. maar verder houd ik het een beetje stil..

xxx

wij hadden er bewust voor gekozen om het helemaal tegen niemand te vertellen, omdat toen we bezig waren voor nr 1 werd ik gek van de de vraag elke week ennn ben je al zwanger en dat wilde we nu gewoon voorkomen, maar nu wordt ik gek van de vraag en komt er nog geen tweede, dus allelei smoezen verzonnen, maar niks geeft ze blijven doorvragen, en omdat het nu niet allemaal vanzelf gaat is dat erg vervelend, dus nu hebben we maar besloten dat als mensen er over beginnen dat we dan vertellen hoe het zit

xx linda

Linda, gefeliciteerd met de geboorte van Indy!
Fijn dat je met je tante hebt gepraat, lijkt me wel opluchten als je het tegen mensen kunt vertellen.

Mamoetje, goed gesprek met je vriend, fijn hoor! Nou op naar morgenvroeg, laat je ons wel even iets weten?

Terug
Bovenaan