Klusbabes 13

hey bieb
ben ik nog eventjes, spannend hoor meid, misschien inderdaad wel hormonen, , en houd het maar allemaal in de gaten als je naar de wc toe gaat, ik vind het zo spannend voor jullie
Ik was vanmorgen me tanden aan het poetsen toen stond ik te kokhalzen niet normaal, ik ben gelijk gestopt haha, daarna nog een beetje misselijk geweest, en voor de rest van de dag nergens last van, heb nu wel een beetje pijn in me onderbuik zeg maar, maar ja dat komt omdat ik al vanaf vanmorgen 8 uur bezig ben en net pas ga zitten haha

xxx linda

Happy; voor mij en mijn vriend voelt 2008 ook als een nieuwe start! bij ons zijn ook zo veel nare dingen de afgelopen maanden gebeurd.
Hij   kwam vanmorgen met deze theorie: we hebben in febr 2008 al 14 jaar een relatie, en omdat ze zeggen 7 vette jaren, 7 magere jaren (vooral dit jaar) komen nu hopelijk de vette jaren weer. En als ik nu zwanger ben dan ben ik in febr 3 maanden, rond de grens van de evt. miskramen ,dus mooi uitgerekend hihi

Tot later Linda

Pipstip; alvast glitters voor de komende zwangerschappen haha.Misschien helpt het.
Had vanmorgen toch best veel steekjes in onderbuik, dus niet in lies, maar echt in onderbuik. Had ik bij 1e zw.schap ook,. Nouja, t zegt weer niks eigenlijk. Nu voel ik steek in lies

Dat is een mooie gedachte bieb! Ik ga voor je duimen!

Ik geloof dat ik dit keer de gelukkig was om wat glitter op te vangen. Ga ze goed bewaren! Thnx.

Ga denk ik even de zolder opruimen...zit al de hele dag te nixen hahaha.

X

Pipstipje; ga jij maar s de zolder opruimen hihi

dan ga ik mijn sandwiches maken voor vanavond. vriend is al druk bezig met gehaktballetjes met satesaus (wel zelfgemaakt hoor), de krabsalade en eiersalade. Oja, en straks gaat hij nog de garnalen doen. Achja, genoeg te eten dacht ik zo
vreten vreten vreten

Terug
Bovenaan