Klusbabes 13

Hey meiden,

Nou daar ben ik ook nog eventjes. Pff ik heb nu al geen puf meer, de hele dag bezig geweest voor vanavond. Het huis is weer redelijk schoon (vrienden blijven vanavond slapen) en mijn mannetje heeft de hapjes net gemaakt.
Bieb, wij waren deze ochtend al om 08.00 uur bij de Appie, idee van mijn mannetje . Maar ik moet zeggen wel slim want het was nog lekker rustig en genoeg garnalen, hi hi.
Ik moest net nog even terug, want we waren wat vergeten nou echt niet normaal zo druk zeg.

Gelukkig staat Q music op, die foute nummers helpen wel, anders was mijn humeur ook tot het vriespunt gezakt vrees ik.

Zometeen nog even dweilen en dan ben ik er klaar voor.

Is er eigenlijk nog iemand?
Trouwens in ons dorp is geen oliebol meer te koop, dus dan maar een nieuwjaarscake, ook vast lekker.

Liefs April

Ik ben der.... half

hij staat wel aan maar telkens als k een pauze inlas met het schoonmaken dan ga ik weer ff kijken..

Me huis aan het schoonmaken.. weer 5 dagen vrij geweest.. en geen zak gedaan.. dus voor me mannetje thuis komt en weer ontploft maar even zorgen dat een aantal zaakjes gedaan zijn..

April.. In de steden om je heen zijn daar ook geen oliebollen te krijgen??

ik vier het bij me schoonzus dus geen zorgen over hapjes enzo..

xxx Mamoetje

Meisjes,

Jullie krijgen allemaal de groetjes van vriendjelief!!

We krijgen hier al bijna een voorbeeldfunctie!! Al die stiekeme meelezers! Hahaha

Charlotte
Wat leuk dat je onze verhalen zo leuk vindt! Ik will je niet ontmoedigen maar het kann zo zijn dat je veel langer op je ongi moet wachten dan je hooopt. Het kann ookijn dat je een van de lucky one ´s bent die meteen een cyclus heeft. Probeer je er niet te veel op vast te knopen dat bespaart veel tranen….
Nou leuk kadootje!! Wat een (PEEEEP)!! Is idd niet niks…Succes…

Linda
A bah een jeukende tiet!! En fatsoenlijk krabben kun je dan ook nog niet!! Als ik een jeukende tepel heb dan laat ik vrienjelief eraan sabbelen…dat helpt….Hahaha
Linda kokhals neigingen bij het tandenpoesten….Dan had Sterretje ook!!!

Bieb
Algehele onthouding! Ieks!! En dan een onbevlekte ontvangenis zeker!
Ik snap ook wel dat ze die dingen willen weten maar soms dan wordt ik er helemaal gek van. Dan hebben op een dag 3 verschillende meiden dezelfde vraag gesteld alleen anders geformuleerd. En die vraag laatst van iemand. Die was mega ongesteld geweest maar toch misselijk en dacht dat ze mischien toch zwanger zou zijn… Ligt dat nou aan mij??
Ik lees het meeste al niet meer ik blijf bij de babes!
Bieb je liet me ent schrikken!! Ik was an het lezen over je knotter ochtend en je vriendje en je plasje zie ik wat verder naar onder een berichtje staan met glitters! Ik denk die heeft getest en is zwanger!!! Maar helaas….Laat me nooit meer zo schrikken! Ik kreeg toch een adrenaline boost! hahaha

Phoebe
Pip heeft ook zoveel problemen met de cyclus. Zij had laatst zelfs een feestje: Al 80 dagen niet ongesteld!! Haha
Hahaha de even en de oneven dagen!! Hahahaha!!
Bambi heeft de laatste cyclus om de dag gesext en de vruchtbare dagen iedere dag…Met succes. Het is wel topsport!! Maar je wint een mooie prijs!!

Happy
Ik denk, net zoals bambi al zei, dat het wel los zal lopen. Het lijkt misschien een hele verandering maar ik denk dat je als je eenmaal een wondertje thuis hebt dat je dan neit meer weg wil!!. En als je wel wil gaan heb je nog altijd je mannetje. Als jullie duidelijk erin zijn en goede afspraken maken waarom zou je dan na de geboorte van een kindje geen springding kunnen blijven??

Bambi
Een molletje kanntoch geen kwaad? Ist och niets zo lang hoofdpijn! Daar heb ik een bloedhekel aan! Je kunt dat niets want het wordt alleen maar erger!
Hahah lekker tutten!! Moet kunnen he!

Mamoetje
Eindelijk duidelijkheid! Misschien niet op de manier die je wilde maar je weet nu wel waar je aan toe bent. En je kunt nu lekker een glaasjemeedrinken!
Volgens vrienjelief zou die tijd veranderd zijn naar 2 uur ´s middags…Wist ik ook niets van. Ze zijn hier ook al lekker aan het knallen! WE werden vanmorge om 11 uur al gewekt door een strijker! Asjemenou!

Pip
Ik heb ook nog geen fluit uitgevoerd vandaag!! Ik heb vakantie en geniet ervan!! hahaha

April
Als je het verwijdert moet je dan net zoals de pil wachten tot je cyclus op gang komt? De rest kan ik wel op internet vinden maar daarover natuurlijk niets. Net zoals bij de pil. Alle voordelen kun je vinden maar dat je nadat je stopt maanden loopt te kutten met je cyclus dat zie je niet!! hahaha

Kruimels
Hahaha beroepsgeheim! Ssstt….niet dat dadelijk het hele forum het weet! Je kunt ze ook via internet bijhouden.
Ik ben benieuwd of dat ik dan duidelijkheid krijg…Maar als ik vragen heb dan weet ik je wel te vinden! hahaha

Bambi, happy en Linda,
Bah. In de rij staan voor eten! En dan al die voorkruipers! Wat heb ik daar en hekel aan. Jullie liever dan ik!! Haha

Gisteren gingen we ´even ´ op bezoek bij mijn ouders. WE zijn pas om kwart over 2 vertrokken!! Was gezellig hahaha. Vandaag uitgeslapen tot 1 uur (even wakker door die strijker om 11 uur).
Hopelijk blijven de hondjes rustig. Tot nu toe zijn ze rustig maar vanavond zullen we wel wat beleven. Vorig jar heeft Guus door de hele woonkamer geplast! Hij was te bang om naarbuiten te gaan en op een gegeven moment dan zit de blaas vol en moet er wat uit! WE hebben nu tabletjes voor ze gehaald op natuurlijke basis. Daar zouden ze rustiger van worden. Hondenvalium zeg maar! hahaha

Ik ben aan het lezen maar er staat steeds een nieuwe pagina bij aan de onderkant....Dit is water naar de zee brengen…Kletsmeiden!!
Nou ik ben er eindelijk klaar mee!! Haha poehpoeh! Een uur gelezen en weer een halve roman geschreven!!
Jullie hebben me zover gekregen dat ik van radio2, top 2000, over ben geschakeld naar q music!! Hahaha Echt lekker fout!!! MA baker!!!!

Meisjes als ik jullie niet meer spreek dan wens ik jullie een heel mooie jaarwisseling, een heel mooi jaar met ontzettende veel liefde, gezondheid en een dikke buik!!!!

XX

haha de groetjes terug aan je vriendjelief

hihi.. lekker lang verhaal..   Heb hem helemaal gelezen en was gelijk helemaal bij.. hihi.. had de tijd nog niet gehad om helemaal door te lezen.. was ik morgen ochtend van plan..

maar bedankt he.. hihi..

xxx mamoetje

ben ik nog eventjes

Mamoetje: ik was vergeten te zeggen tegen je balen dat je rd's zijn gekomen, maar je kan in iedergeval wel op naar de volgende ronde

Bieb: ik wil morgen gaan testen, maar het kan ook een woensdag wroden, ik kijk nog wel eventjes

Renee; wat een verhaal zeg hahahaah, nee hoor vind ik altijd gezellig, en doe je vriendje de groetjes terug van me,
Lekker meid tot 1 uur uitgeslapen, haha dat je het kan, is me nog nooit gelukt haha, maar wel lekker

Meiden ik ga nu echt weg, en ik berg de laptop op en ik haal hem morgen weer tevoorschijn, Ik ga de tafel in gereedheidbrengen dan is dat alvast gedaan,

Meiden nogmaals FIJNE JAARWISSELING EN EEN VRUCHTBAAR EN GEZOND EN GELUKKIG 2008

xxxxx linda

Lieve meiden,

Ik ga vandaag even niet bijlezen hoor, 8!!!!!!! pagina's in nog niet eens 1!!!!!!! dag!!!!!
Maar even voor iedereen....

Een hele fijne avond en een mooie jaarwisseling. Dat 2008 een vruchtbaar en gezond jaar mag worden!
Lieve meiden ik hoop ook dat 2008 voor de klusbabe's weer een net zo gezellig jaar mag zijn! En bedankt voor jullie steun in alles het afgelopen jaar!

Liefs Jacqueline

gooi er gelijk ff een ego bericht tegenaan. ik maak me voor heteerst echt zorgen. krijg nu bijna elke minuut toch wel erg vervelende kramjes/steken in me buik. ik ben voor het eerst bang bloed te zien op het toilet, hoe kan dat nou dat ik in ene denk dat het mis is, voel je zoiets aan of zit ik mezelf nu gek te maken..

pffff rustig blijven en zolang ik nietvloei niks aan het handje, waarschijnlijk gewoon me groeiende baarmoeder. alles is gewoon oke

Terug
Bovenaan