Klusbabes 13

bambi, wat vervelend dat je er opeens zo onzeker over word!
Hoe ver ben je nu? en heb je al een afspraak met de vk?
Anders bel je ze toch gewoon als je het zeker wil weten?

Liefs Jacqy

zo, ik heb ondertussen een klein beetje bijgelezen...
linda, wanneer ga je weer testen?
Mamoetje, ook voor jou balen dat je weer ongie bent geworden... op naar de volgende ronde!
Charlotte, welkom! Dat je een hoop van ons mag leren! haha, nee hoor gekkigheid! gewoon gezellig meekletsen!

uhm... de rest alweer vergeten!

liefs Jacqy

Allerliefste schatten van de hele wereld !!!!!

Nou meiden, ben net binnen en gaat me echt niet meer lukken op jullie mega vele verhalen te reageren whahaha, gezellige boel hier geweest !!!!! Zag net een berichtje van bambi, meisje hou je rustig he. Het hoeft idd miks te betekenen. Snap dat het makkelijker gezegd dan gedaan is maar toch ........ Bieb, jij maakt het wel heel spannend joh, en na die mooie theorie van je mannetje kan het haast niet meer missen he ............

Meiden, ga mn kamer verbouwen want, zoals de meubels nu staan gaat het echt niet passen !!!!!! Iedereen een gezellige avond en voor een aantal onder ons, sterkte voor de ongetwijfeld moeilijke momenten die er vanavond komen gaan !!!! Ik ben blij dat ik jullie heb leren kennen. Jullie zijn wereldmeiden .........

Fijne jaarwisseling en laten we hopen op een goed, gezellig, vruchtbaar maar bovenal gezond nieuwjaar !!!!!!!

Liefs happy

Meiden, ff snel nog ..... is het heel erg als ik het niet meer op kan brengen om te reageren op al die topics waarin iemand zwanger is ? Vind het echt niet aardig van mezelf maar, word er gewoon ff moe van ...... wij moeten daar staan !!!!

Zo haha op de valreep ook nog ff gejammerd in 2007

xxxxxxxx happy

groot gelijk heb je en de afgelopen dagen waren al moeilijk genoeg.. en zeker iook nog vandaag en dan zijn er toch nog zoveel...

Ik wil iedereen een gezond en vooral vruchtbaar 2008 toe wensen.. Ik ga nu naar me schoonzus..

Meiden tot in 2008!!!

xxx Mamoetje

hoi meiden,

Nou het gaat hier weer wel hoor, de krampjes zijn weg. ik ben nu niet meer bang. het overviel me gewoon ff, maar nu gaat het wel weer en denk dat het gewoon er bij hoort me baarmoeder moet tenslotte groeien.

Ik moet don. 3 jan naar de vk en krijg dan gelijk me echo, jacqy dus ga haar/hem hiernu niet mee lastig vallen. ben dan 12.5 wk .

Ik moet ook niet zo zeuren haha, maar soms heb je dat ff.

happy groot gelijk heb je hoor, ik reageer meestal alleen nog maar bij de klusbabes en wel eens op het zwanger zijn forum, maar dat is ook maar sporadisch.

voor de andere meiden, sorry dat ik niet reageer, maar ik moet nu ook gaan vliegen.
ga me omkleden en ff tutten en dan gaan we er vandoor.

Ook ik wil alle meiden een heel fijn uiteinde wensen en ben het helemaal met happy eens, heb heel blij dat ik jullie heb leren kennen, jullie zijn stuk voor stuk schatten.
Voor 2008 niks dan gezondheid en heel veel baby's. DEAL !!!!!

xxxx Bambi

Bambi; kan me voorstellen dat je schrikt van die krampjes, maar kan dus ook groeien van je baarmoeder zijn. Gelukkig is het nu weer over las ik. En zolang je geen bloed hebt, is het goed

Ik zeg trouwens ook DEAL

Happy; ik heb ook geen fut meer om op die andere forums te reageren als ze zwanger zijn. Lees t af en toe nog wel. Ik zal daar zelf denk ook geen apart forum meer voor openen...

Enne ik las dat ik wat dames had laten schrikken met mijn glitters haha. Alvast voor de komende periode, misschien helpt het dat iemand nu eens pos. gaat testen

We hebben net de gokkast klaargezet. Ooit overgenomen van een vriend en erg handig voor als er bezoek komt....houden ze zich tenminste bezig hihi. Is nog op guldens, en helaas voor de mensen, maar betaald niet uit, dus moeten we elke keer met dezelfde guldens hervullen. Enne in al die jaren nog geen een iemand verslaad geraakt hoor haha

Dit is mijn 1 van mijn laatste berichten dit jaar, dus nogmaals dames, een goed uiteinde, tot volgend jaar en vele positieve testen.....

Ik hou bijna van jullie hihi

Terug
Bovenaan