Klusbabes 13

Heb alle vrienden en familie nu alvast een sms-je verstuurd, sta ik straks tenminste niet in de 'wachtrij'.

Ik geloof dat er echt meer niemand is???

Nou dit is dan mijn laatste berichtje

TOT 2008!!!!!!!!!!!!!

lieve meiden,

als allereerste, een gelukkig nieuwjaar aan allemaal!!!!!

ik lag vanochtend met m'n vriendje in bed en zelfs hij wilde dat ik zou testen, nou dat is nog nooit voorgekomen.
dus ik op een drafje naar beneden, en heb de test gedaan.
lag op mijn knieeen op de badkamervloer om te wachten die 3 minuten, ik trilde gewoon helemaal van de spannning.
was nooit zo zeker van de test als nu, maar hij gaf dus negatief aan.
snap er geen barst van, zit vandaag op dag 34.
ben dus nog steeds niet ongi, maar heb wel allerlei rare klachten.
zere borsten, vol gevoel onderin (alsof ik de hele tijd moet plassen).
en mijn darmen zijn nogal van streek.
moet nu gewoon in ieder geval weer 2 dagen geduld hebben, voordat het weer zin heeft om nog een keer te testen.
snappen jullie er nog iets van?
ik lijk op het moment wel een beetje op linda, zelfde klachten en ook overtijd en er komt maar niks en de test geeft negatief aan, onvoorstelbaar??????
ga even douchen en kleertjes strijken en dan moeten we zo naar oma op nieuwjaarsvisite en we zijn de hele verdere dag onder de pannen,pppfffff
hoop dat ik zo of vanavond nog even weer kan komen hier, en anders ben ik er morgen weer hoor.
dikke kus
kruimels

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-12-2007 10:40:32'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk

DECEMBER

1)  
2)
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7) Bianca 2e ronde na mk
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)

16)Happy 6e ronde kleintje 6e ronde
17)  
18)
19)
20)  
21) Linda2, 5e ronde
22)
23)
24) rimke 7e ronde     ZWANGER !!!
        Linda1, 2de kindje  ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje
30) kruimels 9e ronde , 1ste kindje
31)   mamoetje 2e ronde 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3)
4) Bianca, 3e ronde na mk ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje  (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16) Phoebe 7e ronde 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Lieve meiden,

De beste wensen voor 2008! Dat een vruchtbaar, gezond en gezellig jaar mag worden!

Heeft iedereen voorzichtig gedaan met vuurwerk?
Lekker champagne gedronken?

Kruimel, wat balen zeg dat je negatief hebt getest! Ik hoop voor je dat je over twee dagen alsnog een positieve test in handen hebt!

Liefs Jacqy

Shit zeg Kruimels! Balen dat de test negatief is. Hoe is het met je temperatuur?

Ben nu even bij m'n ouders (zijn nog op vakantie) omdat Joop (de kat) al 3 dagen achter de schotten op zolder woonde omdat ie zo bang was. Gelukkig loopt ie nu weer rond in huis, helemaal blij dat ie weer een mens ziet.

1 van onze katten was gister ook zo bang dat ie onder het fornuis kroop en er niet meer vandaan kwam. Zooo zielig. Gelukkig werd die in de nacht weer rustiger en ook weer helemaal blij dat het over was.

Ik heb totaal geen vuurwerk gezien, de mist hing tot de grond! Konden niet eens de buren zien staan buiten zo mistig was het!

goedemorgen meiden,

De aller beste wensen voor 2008

kruimels meid balen dat ie nega is, welk merk heb je gebruikt ? Ik hoop voor je dat je alsnog posie gaat testen hoor.

pip geen vuurwerk gezien zo mistig jeetje das wel heel erg. ik heb heel mooi vuurwerk gezien, wel vanachter het keuken raam, want bleef bij me hondje, die trouwens geen kik heeft gegeven hahaha. hij maalde er echt niet om.

toen we thuis kwamen kwamen alle 3 de katten aanlopen alsof ze heel de ijd hadden liggen maffen. we hadden best veel lampen aangelaten en de radio en alle gordijnen zaten dicht. Maar er is bij de flat bijna geen vuurwerk afgestoken, wat zeg ik gewoon geen er lag helemaal niks. dus die hebben het ook overleefd.

ik word altijd een beetje sago op 1 jan. dan komen die stomme verplichtingen. ga me zo dus aankleden en ff langs onze beide ouders. opa's en oma's die laten we wel even.

Opa van me mannetje ligt trouwens als vanaf voor de kerst in ziekenhuis met longontsteking. gelukkig gaat het beter en mag ie binnenkort naar huis, tja die man is ook al 84 geloof ik.

nou ga me zo eens wat doen. iedereen een fijne dag.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan