Klusbabes 13

Goeiemorgen meisjes !!!!!!!!

Allereerst, DE BESTE WENSEN MEIDEN, veel geluk, gezondheid, lol en vruchtbaarheid haha. LAten we hopen dat 2008 ons jaar wordt he !!!! Eind van het jaar hebben we allemaal een baby in onze handen of in onze buik !!!!

Gisteren gezellig geweest maar wel druk en laat.....pff laatste gingen om half 5 weg !!!! Kom nu dus ook net mn mandje uitrollen en om vier uur moet ik alweer aan de zwier hihi. Van 4 tot 6 ff werken en daarna barst voor mij dan ook het feest los ! Er was hier bij de flat echt mega veel vuurwerk, was ook wel erg mistig dat was jammer. De katten en de hond hadden er helemaal niks van, de hond ging zelfs met ons mee op de galerij om twaalf uur. Gelukkig maar, wat anders vind ik dat zooooo zielig. Hoop dat jullie ook allemaal een leuke avond hebben gehad....
Kruimels, balen meisje, vooral ook als je zelf het gevoel hebt dat het wel eens raak zou kunnen zijn.....afwachten he lieverd !!!

Kus happy

he meiden!

Fijn dat alle huisdieren het ook weer overleefd hebben. Pip wat zielig dat je kat helemaal wegkroop! Mijn poesjes hebben het ook prima gedaan! Die vinden het alleen maar leuk! haha gelukkig maar!
Hier was ook flink veel mist! Zag inderdaad niet veel! Maar wat ik zag was erg mooi.
Zo... mijn mannetje is aan t werk, mijn huis is opgeruimd, kerstspullen eruit! heerlijk! ruimte! haha.
Straks nog even naar oma, even kijken hoe het met haar gaat. Ze heeft opa wel erg gemist gisteren!

Meiden fijne dag nog!

Liefs Jacqy

Hey wakkere leedies!

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.

Hier was het ook erg gezellig, tot..... Vrienden kwamen eten,  was ontzettend gezellig  en na 12 uur gingen de mannen  de deur uit   (even een borrel ergens in de buurt ofzo) en vriendin en ik bleven achter. De mannen kwamen na 4 uur terug. Vriendin en ik hebben het wel gezellig gehad hoor maar oh wat ben ik boos op m'n man. Zelfs toen ik smste om te vragen waar ze waren kreeg ik geen antwoord. Vond het zo stom dat ze niet terugkwamen, net kleine jongentjes die stiekem wegmoeten ofzo...nou ja...

Wij hebben op 1 januari 2008 dan ook dikke ruzie. heb hem alleen gezegd dat ik ontzettend kwaad ben en verder nog geen woord gevoerd: GEZELLIG wahahahaha.

Ga nu lekker in badje, even relaxen!

Hoop dat jullie het gezelliger hebben leedies!

X

haha pip! jij bent het nieuwe jaar goed begonnen dan! haha
Ach... wel zielig voor je!
Maar snap wel dat je boos werd hoor! Hoop wel dat jullie het snel weer goedmaken!

Ach pipje, das een gezellig begin van het nieuwe jaar haha. Snap dat je er flink van baalde.... zou ik ook doen hoor!!!! En dat niet reageren vind ik altijd zoooo kinderachtig. Ach, het blijven nou eenmaal kinderen he pffffff...... Maak er toch nog een gellige dag van meisje

Jacqy; kan me goed voorstellen dat je oma het moeilijk had gisteren. Hoe is het met jou gegaan?

Hier was het om twaalf uur ook dikke tranen hoor, bij allemaal trouwens maar, dat zat erin. Daarna toch nog erg gezellig geweest !!!

KUsssssss happy

He happy!

Ging goed, heb de laatste vuurpijl speciaal voor mijn opa afgestoken! was ook de mooiste. Was wel moeilijk, maar was gelukkig ook gezellig.
Fijn dat het bij jullie ook gezellig is geweest. En het is toch logisch dat je even een traan gelaten hebt!

Liefs Jacqy

Allereerst de beste wensen meisjes!

Kruimels, balen dat je neg hebt getest. Hopen dat je straks wel pos.test

Bambi, fijn dat opa weer naar huis mag. Het zijn toch ouwe mensjes, dus fijner voor hun als ze thuis zijn

Pipstip, het wordt weer een gezellig weekend dus (van die reclame haha). Ja, zou ik ook boos om worden hoor. Is het ondertussen al weer goed gemaakt?

Hier was de kat niet echt in z'n goeie hum. Veel mensen vindt ie ook niet zo prettig, en de hele dag dat knallen. tijdens het vuurwerk wilde hij wel de slaapkamer uit, maar had de deur dicht omdat hier de voordeur de hele tijd open stond. Maar vandaag is hij weer in z'n hummetje hoor!

Hier was het vannacht erg gezellig, rond half 4 gingen de laatsten weg, ef keuken opgeruimd, en 4 uur gingen wij slapen. Ik stond pas 12 uur op, wel tussendoor ef geplast enzo, en was niet echt meer aan t slapen, maar bedje lag zo lekker.....daarna even verder opgeruimd, gepoetst enzo. Vooral die vieze billen van de sc's haha. Sjezus, wat zag die vloer eruit zeg!! maar nu is alles weer schoon.
Heb nu 2 neefjes op bezoek, nog even aan t gokken. Straks rond half 5 naar schoonmoeder, daar eten en dan hebben we t weer gehad. Morgen weer werken....

Oja, net als Kruimels heb ik vanmorgen neg. getest. Had t eigenlijk wel verwacht, Met zo een test van matcare 6 dagen van te voren. Ach heb mijn NOD pas 4-1, dus het kan nog allemaal. Maar denk niet dat ik zwanger ben eerlijk gezegd. Heb wel sinds vanmorgen beetje last van borsten ,maar kan ook naderende ong zijn. We zien t wel

Gelukkig is het meeste vreten op. Schoonzus had oliebollen gemaakt, en die waren erg lekker. Lijkt wel of ik er verslaafd aan ben. Die van de bakker laatst waren overheerlijk, maar die van schoonzus ook. Had er gister maar 2 op hoor, maar er waren er vandaag nog 2 over, en heb ik heerlijk eentje van opgepuizeld. hmm

Terug
Bovenaan