Klusbabes 13

bieb, dat schijnt wel wat uit te maken met je temperatuur als je meet na het opstaan, dus dat hij bij jou ineens lager is zal ik niet zoveel op doen als ik jou was.
elke dag rond hetzelfde tijdstip (mag wel een kwartiertje verschil in zitten hoor) dat is het beste en dan voor het opstaan.
ik weet niet of ik morgen ga testen, verwcht wel dat m'n ongi er nu aan komt hoor, maar moet morgen en vrijdag ook werken de hele dag, dus vind het dan niet leuk, stel het is wel positief. denk dat ik nog effe paar dagen wacht tot zaterdag en anders vrijdagavond.
dus jij gaat de 5de testen? spannend hoor, duim voor je!!!
ppffff 88mails, daar kom je haast niet doorheen ja.

linda, gelukkig heb je de helft van die stomme spaarzegeltjes al rond meid.
zielig ook voor zo'n jochie in de kou, maar ja je kunt hem moeilijk thuis laten alleen.
lief van je broer dat hij vanmiddag even oppast zodat jij de rest kan afmaken.
oh wauw heb je gtst opgenomen? ik heb ook 3 dagen niks gezien, kan je ze doorsturen naar mij als je klaar bent whaha.
nee vertel maar even in het kort wat er gebeurt is voor drastisch, dan kom ik er vanavond weer wat makkelijker in, haha.

rimke, super meid dat het weer goed genoeg gaat dat je weer aan het werk kan.
ach als je maar eenmaal weer op gang bent, dan is het vast wel weer leuk.
toch een teken dat het weer veel beter met je arm gaat, toch?!
dus jij hebt je boom ook al weg? ik heb hem net het huis uit en ben nu aan het stofzuigen, even pauze pppfffff altijd zo'n zere rug met stofzuigen daarom doe ik het in 2 etappes.
wat spannend volgende week vrijdag je eerste echo weer. pppfffff
hoop voor je dat alles goed is, wat ik absoluut denk en dat jullie wat kunnen zien van jullie hummeltje.

charlotte, nou volgens mijn huisarts is er niks betrouwbaarder dan temperaturen, in ieder geval betrouwbaarder dan ovulatietesten.
bij heel veel komt er nooit een tweede streepje te staan, net zoals bij mij dus.
je moet dus wel braaf elke dag temperaturen ook als je ongi bent en elke ochtend voor het opstaan op dezelfde tijd. maar het is de moeite waard!!!
jammer dat je je niet zo prettig voelt met het werk wat je nu doet.
je zit toch in de horeca? wat zou je liever doen dan?
ook de kerstspulletjes eruit?! heeerlijk opgeruimd maar wel leeg ja. ach vanavond flink wat kaarsjes in de fik en dan word het vanzelf weer gezellig, haha.

bambi, balen van die bekeuring, wat een eikels he. waarom ineens 30 km is toch ook geen snelheid? behalve oud op nieuwjaarsnacht dan, toen reed ik nog geen 10 km per uur, haha. kloten mist.
succes met prutsen in huis ik moet zo ook weer verder hoor, klere zooi hier!

komt net vriendin van me langs, voelde zich helemaal niet lekker.
zegt ze: "ben zo duizelig en moet konstant plasse"n, zou toch niet zwanger zijn?" heb maar niet gereageert.
het zal toch niet waar zijn? dat er straks weer iemand die me naast staat voor mij zwanger is???? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kan er echt niet meer tegen hoor.
ik gung het jullie allemaal van harte, maar dat komt omdat we samen bezig zijn en ik het van jullie ook allemaal weet, maar als ik zo in mijn omgeving hier zoiets hoor, dan ontplof ik bijna. (van jaloezie)

wou nog wat grappigs vertellen over oudjaarsnacht, met die mist.
bij ons was het dus ook behoorlijk erg de mist en we hadden om 20:00, roelof zijn broertje even weggebracht naar de plek waar hij uit zou zitten en toen voelde ik het al aan komen, dat het s'nachts nog veel mistiger zou worden.
om 1:00 zijn we vertrokken vanaf roelof zijn oom en tante en ik reed omdat roelof gedronken had, (hij was niet straalbezopen maar had teveel op om te rijden)
we reden richting nieuw amsterdam en het zicht werd steeds slechter, kon iedere keer net nog 1 streep zien tot vlak voor nieuwamsterdam en toen zich ik in een keer helemaal geen strepen meer op de weg.
roelof begon te mopperen toen ik een beetje in paniek raakte, omdat ik bang was toen ik stil stond dat er misschien een auto van achter niet in de gaten zou hebben dat ik stil stond.
hart zat echt in m'n keel.
toen zag roelof in een keer een voorrangsbord, dat betekende dus dat er een kruising aankwam, maar ik zag echt niks!!!!!
hij zat aan mijn stuur te trekken met z'n kop buiten boort om maar wat te kunnen zien.
toen heb ik gezegd: "weet je wat, we rijden 10 km per uur, dan kan jij ook wel rijden, dan kan er niks toch niks gebeuren".
dus zo gezegd zo gedaan, hij heeft verder gereden, met teveel drank op maar ja, met mij waren we er helemaal niet gekomen.
het werd later wel iets beter, we konden poos achter een andere auto aanrijden, das wat makkelijker. en na erm werd het weer beter gelukkig, ppfff wat was ik blij toen we thuis waren.
kregen onderweg ook al telefoon van het thuisfront waar we waren en dat we voorzichtig moesten zijn. ja ja, tuurlijk pppfffff.
nou heb wel weer effe genoeg gekletst.
ga even verder stofzuigen en tot strakjes

xxxxx

Hey linda,
Ik vertelde toch dat mijn vader ook zo eigenwijs is... met die vinger van hem. Sprak net mijn moeder... hij is gebroken!! HAHAHAHAHAHAHA ik snap dat het pijnlijk is enzo, maar ik kan er alleen maar om lachen. Hij had maar naar ons moeten luisteren en eerder naar de dokter moeten gaan. EIGENWIJS! Ze hebben vandaag een foto gemaakt en ja hoor.... Waarschijnlijk moet hij er volgende week aan geopereerd worden. gelukkig snapt hij nu zelf ook dat hij had moeten luisteren en kan er dus gelukkig om lachen... Er is dus nog hoop voor jou vader!

Er is alweer veel bij geschreven zag ik! Nog een half uurtje en dan mag ik weg!  Moet nog ffies wat dingen afronden. Ik lees vanavond alles op mijn gemakkie door.

Liefs!
Charlotte

hey meiden, ik ga effe tussendoor reageren anders weet ik het niet meer haha

Bieb; spannend spannennd, meid haha tussendoor in je pauze even klusbabe hhaha

Renee; haha je man stomdronken thuiskomen en nog kotsen ook, hij had van mij op de bank mogen slapen hahaha, maar gelukkig is ie wel heel thuisgekomen

Rimke; lekker meid dat je maandag weer mag werken, zal jij zien dat je het toch wel weer fijn vind,
En wat fijn dat je volgende week een echo krijgt meid,

Bambi: haha bekeuringen betalen, dat is klote, en je hele huisje is ook weer helemaal schoon las ik, vanavond ga je lekker met de beentjes in de lucht

Sterretje: doe je voorzichtig meid, kijk uit in je rug hoor, en niet teveel gaan klussenhoor meid, succes

xxx linda

hey charlotte: hahaah je pa een gebroken vinger haha, ik hoop dat ie hier nou wel wat van heeft geleerd, en dan ook nog worden geopereerd, pfff

Kruimels: wat een verhaal meid, dat was wel een erge dichte mist bij jullie zeg, maar gelukkig zijn jullie heelhuids thuisgekomen,
misschien is je temp. morgen weer wat hoger, wie weet, kijk het nog eventjes aan meid,

O ja joey wordt 17 janurari aan zijn piemeltje geopereerd, ik ga hem alvast voorbereiden haha

xxx linda

ik heb effe een vraag over een bbz, als je dat nou hebt, dan test je toch ook positief?? of is dit niet het geval, ik ga dit morgen ook evengoed aan de gyn vragen,
Ik heb nu ook een soort spierpijn gevoel aan mijn linkerzij en dat gaat ook een beetje naar beneden, maar dat kan ook komen omdat ik gisteren misschien even verkeerd heb gelegen met klussen, dat heb ik al sinds vanmorgen, Ik ga nu namelijk allerlei gekke dingen bedenken wat het zou kunnen zijn

xxx linda

hoi meiden,

ik was weer thuis, maar hoor me ventje al aamn komen brommen met zijn racewagen hahah, dus ff snel voor het eten.

Linda dus de operatie datum is bekend. spannend voor het mannetje hoor en natuurlijk ook voor jou.

sterretje is druk met de babykamer neem ik aan ? pas wel op met je rug he, geen overbelasting he.

charlotte jeetje toch gebroken joh, die vinger van je vader. wel rot dat ie geopereerd moet worden.

bieb kletsen tussen het werk door, hihih doe ik ook hoor en charlotte zo te lezen ook.

Kruimels, jee heftig die mist, hier bij ons viel dat heel erg mee. gelukkig zijn jullie veilig aangekomen. en tja ik hoop niet dat die vriendin zwanger blijkt te zijn. ik zou het zelf ook moeilijk kunnen verkroppen, gelukkig voor mij ben ik al zwanger.

nou net ff alles opgezocht voor morgen. me verzekeringspasje. de posie testen. me nieuwe agenda ff klaar gemaakt. de verwijsbrief van de dokter voor de vk en het adres, is ook wel handig.

nou mannetje is ondertussen binnen dus ga maar naar het eten.

xx Bambi

Terug
Bovenaan