Klusbabes 13

hey charlotte ik het je uitgenodigd om vrienden te worden op hyves, hopelijk heb ik de goede, heb je een zwart truitje aan op die foto?
Werkse nog eventjes meid

Bambi: zo te lezen heb je weer heerlijk geslapen meid, hahaha lekker hooor, en een fijne idee he als me ma naast me staat, als ik het nou zelf nog een keerjte in de gaten kreeg dan ik het helemaal toppie

Happy: doe je rustig aan meid, en werkse

zo ik ga joey op bed leggen

xxx linda

Hallo dames, heb geprobeerd alles te lezen maar sommige collega;s snappen niet dat ik nu pauze heb, en dat ze niet tegen me hoeven te praten...dus half alles gelezen

Klaasje; yech, reanimeren tussen de kots. Helaas dat de patient toch overleden is...
Ik heb dat het met de klusperiode een beetje lukt. Heb je beetje last van vaginisme of heel erg. Heb ook wel eens gehad dat het pijn deed, maar niet zo dat we niet konden sexen

Kruimels: ik begin normaal heel rustig met bruine afscheiding met ong, vorige maand vloeide het er in 1x uit. Dus misschien dat het bij jou nu ook ef anders is

Essy; welkom terug uit New York!

Linda; eng maar ook wel mooi dat je je moeder voelde.....Dan is ze toch dicht bij je in de buurt

ZO, hier nog geen ong te zien. De klachten die ik heb zijn geen echte ong klachen, zoals zeurderig gevoel, maar alsof er van binnen naar buiten in buik geduwd wordt. Net een steek in zij. Ben hele tijd in onderbroek aan t gluren, maar nog niet veel te zien. Beetje witte afscheiding soms, maar dat zegt ook niks.
Heb ook niet getest vanmorgen, heb zoiets van, ong komt toch wel of niet vandaag. En anders ga ik morgen testen. Moet ook nog een schij....Pff normaal moet ik s morgens na het ontbijten, maar de laatste tijd is die cyclus ook aan het veranderen haha./ Temp was vanmorgen nog steeds net zo hoog.
Ach ga er maar vanuit dat ong komt, is het ook geen teleurstelling....

Even kijken wie er nu allemaal vriendjes is op Hyves..

Ben dol op reanimeren tussen de kots................hahaha! Heb wat af gereanimeerd in mijn leven............dat krijg je als je op een IC werkt he..........

Bieb: ben nog volop aan het duimen hoor!
Kruimeldief: had ik al gezegd dat die ongi van jou kut is? Nou komt ie dan: KUT!!!!!!

Heb echt geen inspiratie de afgelopen tijd..........sorry!
Zit met cocktailprikkers tussen mijn oogleden, zo moe...............

Later!!!

Linda
We zijn niet de hele dag weze schaatsen dat houd ik neit vol! WE zijn maar 3 kwartier op de baan geweest. Vriendjelief heeft 2 jaar geleden met het sporten zijn enkelband gescheurd (of gerekt nu weet ik hetz elf enit meer zeker) en daar heeft hij nog vaak last van. Hij ahd wel een brace om maar die hielp niet zo goed. Daarna hebben we de middag volgemaakt door te gaan winkelen! Ook leuk!! Haha
En ik heb maar avonddiensten geen nachtdiensten gelukkig.
Wat jammer dat je mannetje niet wilde klussen. Maar die zal wel weer doodop zijn van het werken. Ach aan de andere kant het einige wat hij hoeft te doen is liggen en….Ja snap je wel he! Hihi
Wat fijn dat die reikie zo goed bij je helpt. Ik weet eigenlijk nog steeds neit wat eht nu is..Kun je nog eens uitleggen hoe en wat?? En van dat voetreflex ook als je toch bezig bent??? Hahaha we zijn niet lastig!

Klaasje
Bah in het braaksel nog wel!! Liever jij dan ik!
Ik heb gelukkig maar 1 keer een reanimatie meegemaakt in mijn opleiding nog. Ik werk in een verpleeghuis dus kom dat soort dingen niet vaak tegen. Toen heb ik ook even staan schaken. Daarna even naar mn moeder geweest (ook verpleegkundige maar in de verslavingszorg) even alles eruit gelaten en toen ging het gelukkig weer met me. Maar hoe cru het ook klinkt, alles went. Toch?
Hoe gaat dan dan als je zwanger zou zijn en moet bevallen…Omdat je vaginistisch bent..?

April
Krijg je geen 20 weken echo? Alleen luisteren niet kijken??

Essy
Wat fijn dat je heel huids weer terug bent! Dus het is je wel bevallen daar in the states!!
Voor jou staan er dus ook weer spannende dagen te wachten! Dag 40 is dus….euhm…Zondag? Laat je ons wel meteen wat weten!

Bambi
Als we jou toch niet hadden dan was de hele wolk een grote puin hoop!!! Hahaha
Ik zag net je blog op hyves! Wat leuk dat je het nu eindelijk ´openbaar ´ kunt maken!!

Phoebe
Hahaha een grote verbouwing!! Ik lig dubbel! Hoe noemt hij het dan als hij elke dag moet??

Kruimels
Eindelijk niet meer tempen!! Ik heb nu pas 2 dagen getemp maar ik hou er nu al niet van. En ik temp oraal. Nu kun je dus op je vrije dagen lekker die wekker uit laten!! Joehoe!!

Charlotte
Wat jammer dat je mannetje het niet leuk vindt op zijn nieuwe werk…Misschien als hij is gewend dat hij niet meer weg wil!
Wij doe ook geen baby zaken op de hyves hoor! Alleen voor het forum! Haha
Charlotte ik voeg je ook toe! moet ik je wel even zoeken! hahaha

Rimke
Je mag moe zijn! Sterker nog je moet moe zijn!!! Alles voor het goede doel!! Wanneer kon je nu weer gaan werken? Ben het alweer vergeten!

Bieb
Ik moet ook alweer naar de wc voor een grote boodschap….al de derde keer sinds 11 uur!! Zal een leuk dagje worden!
Spannend dat je nog steeds niet ongesteld bent!! En dat je temp hoog blijft!!

Dames ik moet zo alweer gaan werken. Wat vliegt een week toch snel om als niets moet en alles mag! Ik zou denk ik wel een goede miljonairsvrouw zijn die niet hoeft te werken en allee maar hoeft te luieren! Hahaha

Dames ik kom vanavond nog eens loeren als mijn collega naar huis is!

Fijne dag!!

X

Hee renee,
Lekker aan het werk dus?
Ik mag maandag de nachtdienst weer in..........ach het zijn er maar twee.......en dan weer drie dagen vrij!!!
Ik ben ook de hele dag al aan het poepen!
Mijn darmen zijn de weg kwijt.
Ook door alle gezonde dingen die ik eet. Kiwi's, doperwtjes en wortels, appels, bruin brood, crackers met extra vezels..........je snapt het wel. Voor ons klompje celletjes (hihihi) niets dan goeds..............
Zo je toch enorme energie van moeten krijgen............niet dus!!!
Heb ook het gevoel dat er een spinnetje door mijn baarmoeder aan het wandelen is, heel geinig..........weet niet wat het is maar het voelt wel grappig.
Anyway, ben moe van het tikken, ga lekker op de bank liggen!
WErkze!!!

goedemiddag, is niet echt druk hier he.

rimke je hebt het wel goed te pakken he, met de moeheid, geeft niks hoor, heerlijk er aan toegeven.

renee en rimke ik heb vandaag ook een enorme poepdag hahah. als je eens weet dat ik voor ik zwanger raakte maar 1 soms 2 x per week kon poepen i.v.m. de spastische darm. en nu soms wel elke dag en vandaag ook al 3x maar dan niet te veel in 1 keer he whihihih

charlotte heb nog geen uitnodiging gezien hoor ? ga eens ff spieken.
verder heb ik een heerlijk beenhammetje op het vuur staan die staat lekker te sudderen. kan haast niet wachten het ruikt zo lekker.

Ook heb ik net kraamzorg aangevraagd en me kraampakket via de zorgverzekering alleen is het niet zeker iof ik hem krijg alleen als je aanvullend verzekerd ben en ik weet dat niet hahha, maar ze ging het uitzoeken en ik krijg een brief en zooi thuisgestuurd.

Nu zal ik van het weekend ff in de opvang duiken, dan hebben we alles gehad, denk dat ik morgen met me mannetje eens voor behang en kleutjes gaat kijken, wat we nu eigelijk willen voor de babykamer.

trouwens het lijkt wel of me buik in een week enorm gegroeid is, nu gaat zelfs me moeder en me oma het zien en dat zegt wel wat, want ik zie me moeder vaak zat.
was mezelf wel opgevallen dat ik dikker werd, maar nu word ik ronder en dat is de bedoeling whahaha.

xx Bambi

Hey meiden,

Ik ben net terug van de VK, het hartje gehoord, was allemaal prima! 25 jan hebben we onze 20 weken echo, vind ik wel spannend hoor, maar nog even drie weken wachten.

Sterretje: Jij had deze week toch de 20 weken echo?

Rimke: meid doe rustig aan! Wanneer krijg je nou een echo?

Renee en Rimke: een poepdag, wahaha, ik wil ook!

Bambi: Hoe delete je de geschiedenis van je internetsites?

Bieb: Oh je houdt het wel spannend zeg, ben echt super benieuwd.

Terug
Bovenaan