Klusbabes 13

Essy: Welkom terug meid en nog de beste wensen!

Linda: Bijzonder zeg dat je moeder waarschijnlijk naast je stond. Ik kijk weleens naar Char, zo mooi!

Oh, nu weet ik even niet meer wie er in de kots moest reanimeren, jakkes dat klinkt wel ranzig, maar ja, als er een leven op het spel staat moet je natuurlijk wel.

Charlot: Dat belooft wat als je mannetje zijn werk nu al niet meer leuk vindt, dat is toch niet echt een goed teken.

Oh, ik ga eens even snel een schoonmaak ronde door het huis doen, ben de hele dag vrij geweest, maar heb niks gedaan, ja geld uit gegeven aan zw kleren, hi hi

hey meiden

Bambi: het kan in ene snel gaan hoor met de groei van je buik lekker hoor, ik kan niet wachten tot het bij mij weer zover is, lekker showen met je buik meid

Rimke; geef lekker aan je moeheid toe meid, nu kan het nog allemaal haha

Renee: Reiki dan straalt zij een soort van energie in mijn lijf, ik wordt dan heel zwaar en ontspannen, omdat ik in mijn leventjes nogal veel niet zo fijne dingen heb meegemaakt, heb ik een aantal blokkades in me lijf gekregen waardoor ik dus een soort van fobieen heb gecreerd en ik ben gewoon jaren mezelf niet meer geweest, ik was heel opstandig enz, en nu heeft zij mij geholpen om alles weer een beetje op de rails te krijgen, ook zijn we met die blokkades aan het werk gegaan, en dat gaat nu heel erg goed, ik ben gewoon weer de oude linda aan het worden, en daarom heb ik waarschijnlijk dat gevoel net of het allemaal langs me heengaat, net of alles niet echt gebeurt zeg maar, Zij zei dat er nu zoveel in me hoofd en lijf is veranders dat ik me daardoor zo voel , Reiki is ook voor de ontspanningm,
Voetreflex is ook zoiets, ik heb oorsuizen en sinds ik voetreflex heb is dat een stuk verminders, in je voeten zitten al je organen zeg maar, erg grappig, hallemaal hoor
Zo ik hoop dat ik het ongeveer goed heb uitgelegd, hahaha

Oja en ik vind het een heerlijk idee dat me moedertje bij me is af en toe, ik vind het ook niet meer eng, dat vond ik wel maar ik vind het helemaal super dat het ouwe mensie bij me is haha

xxx linda

Hoi april,

Fijn dat alles bij de vk weer oke was en leuk over 3 weken weer een echo. ik snap wel dat die echo natuurlijk niet alleen maar leuk is, het blijft zeker spannend, want er kan natuurlijk ook minder nieuws uit voortkomen, maar we blijven wel positief denken he.

van die geschiedenis wissen, tja dat werkt bij elke pc anders.wou ff checken op mijn eigen pc hoe het zat, maar dit is heel anders als die op me werk.

iig met je rechtmuis op je internet klikken en dan naar eigenschappen. daar ergens moet je de geschiedenis kunnen vinden, zodat ie alle sites en wachtwoorden die je hebt gebruikt weer kan wissen., maar kan het niet presies vertellen, want ben dus lekker niet op me werk hahahah

ga zo verders koken.

xxx bambi

April: lekker he dat je het hartje weer hebt gehoord, dat doet je toch altijd wel weer goed, en over 3 weken al de 20 weken echo, spannend hoor, Willen jullie het geslacht weten?

xxx linda

He meiden!

zo.. had weer een boel bij te lezen en heb dit keer netjes een lijstje gemaakt! anders ben ik t alweer vergeten!!

Klaasje, dat wij venflons gaan prikken is om fluorescine in te spuiten. Dit word bij ons gedaan om het netvlies te beoordelen. En inderdaad, doktersassistentes doen dit officieel niet. Er is toestemming gevraag voor uitzondering bij de big en dergelijke ook bij het raad van bestuur. Maar erg leuk om te leren.
Maar heftig zeg die reanimatie! moet er niet aan denken! haha. Jammer dat ie overleden is.

Happy, wat leuk dat je gisteren alweer langs mocht bij je vriendin en die kleine! Geen straf he om daar naar toe te gaan! haha

Bambi, wat fijn dat de echo goed was! lijkt me heel gaaf om voor de eerst keer het hartje te horen! Geniet ervan meid!

Rimke, fijn dat je die kwaaltjes hebt! haha je weet dan in ieder geval dat je zwanger bent!

Linda, balen meid dat de gyn je niets positiefs te vertellen had. Had zo voor je gehoopt dat je zwanger was. En inderdaad maar hopen dat je dit jaar zwanger bent. al duurt t nog lang....

Kruimels, balen meid dat je ongesteld geworden bent! Op naar de volgende ronde maar weer....

April, gaaf zeg dat je die kleine hebt gevoeld! en het hartje weer gehoord vandaag! fijn hoor!

Rene, ik snap dat je dat maar niets vond met die wond! haha Verpleegkundige is echt niets voor mij. Ik hou niet van langduriger contact dan op de poli. Ik vind het super fijn om die mensen te helpen. Ook met verrichtingen en dergelijke. Helemaal geweldig maar ben ook weer super blij als ze na een uurtje of 2 weer naar huis gaan! haha
en dat billen wassen he!

Essy, fijn dat je het naar je zin hebt gehad in NY! wanneer komen er foto's op je hyves! haha

Charlotte, ik ken inderdaad die nieuwe flats, leuk als je zo hoog woont! je moet alleen geen hoogtevrees hebben! hhaa

Bieb, wat maak je het toch weer spannend! ik duim nog steeds voor je hoor!

Meidens die ik vergeten ben... denk wel aan jullie hoor!

Met mij gaat alles goed. Ben aan t wachten op mijn ei! haha.
Vanavond lekker een avondje alleen thuis. Zalig! hihi lekker tv kijken en rommelen!

Fijne avond!

Liefs Jacqy

Hey meiden,

Ik ben vandaag naar de kapper geweest en mijn haar laten verven, Rimke, jij zei laatst toch ook dat dit gewoon mocht? De kapper zei dat het ook kon, maar ga nu toch weer twijfelen, maar ja ik heb het dus al gedaan......

Linda, nee wij willen het geslacht niet weten. We hebben trouwens al een jongens naam, maar een meisjes naam vinden we echt lastig, dus suggesties zijn altijd welkom!

Oh ik moet weer naar de supermarkt, bah

Terug
Bovenaan