Klusbabes 13

he nog ff voor ik weg ga,

Rimke ik kan je niet gerust stellen denk ik, maar ik heb al mijn hele zwangerschap weinig klachten, ook ik heb deze week geen zuur meer dat omhoog komt en mijn bosten hebben nooit zeer gedaan. Ik weet dat het voor jou iets gevoeliger ligt ivm de mk, maar ik hoop echt dat jezelf ff kan oppeppen en er in gaat geloven dat het wel oke zit, want echt als jij pijn hebt, dan weet je zeker dat het mis is, en zolang je niet vloeit is alles oke van binnen echt geloof het nou maar.

April ook voor jou ontzettend rot dat je juis tnu zoveel last van je rug moet hebben, gelukkig dat het met de kleine oke is, maar jij hebt zo te lezen gewoon een hernia en het lijkt   me indd geen pretje. rot dat jullie nu niet kunne babyshoppen.

ik ga dat nu dus wel een beetje doen. dusmeiden. koppies op.

xx Bambi

Hey meiden, het humeur van de meeste past echt bij het weer vandaag zeg. Balen dat het allemaal zo slecht gaat.
Rimke, ik hoop dat alle ellende je dit keer bespaard blijft en dat alles goed blijft gaan. Kan je niet misschien vragen om een eerdere echo (of is dit al het vroegste wat ze konden)? Heel veel sterkte komende dagen.
Bieb, wat vervelend zeg, dat je weer ongi bent geworden. Ik leef met je mee, weet hoe k*t het is. En nod in de carnaval is ook niet echt fijn al weet je misschien wel op tijd of je eventueel mag drinken (hoop natuurlijk dat je op tijd weet dat dat niet mag). Sterkte en maak er inderdaad maar een lekkere beddag van met alles wat je lekker vind.
April, wat erg dat je zoveel last hebt nou. Een hernia, ja?? Dat is niet mooi, hoop dat de pijn heel snel over is.

Hey meiden,

Echt ontzettend leuk en lief dat jullie toch op de klusbabes hyves willen.
Kan ik door de week toch een beetje kletsen met jullie!

Bieb, ik begrijp heel goed dat je kwaad bent op jezelf, dat heb ik ook altijd.
De boosheid is haast nog erger dan de teleurstelling. En het maakt niet uit in welke ronde je zit, voor je gevoel is iedere ronde er 1 teveel toch?
Rimke.... Ik zou willen dat ik de tijd vooruit kon kijken naar vrijdag voor je, maar helaas.... Ik zal duimen voor je tot die tijd.
April: heel veel succes met je rug!
Linda_84; Ik zag dat je ook al lid was geworden van Hyves... Leuk!
Ik ga nog even kijken of ik de site nog een beetje kan pimpen en wat gegevens uit de roze wolk kan over nemen.

Liefs Phoebe

Nou meiden, de roze wolk staat er inmiddels op.
Als ik iets niet goed heb over genomen hoor ik het wel.
Ik ga ook maar eens wat doen, vriend lief begint te piepen dat ik te lang achter de pc zit hahaha

Tot snel!

Liefs Phoebe

Kei leuk dat je hyves hebt aangemaakt Phoebe. Ik ga nu ook maar weer eens wat doen (aankleden bijvoorbeeld, want dat ben ik nog steeds niet...).
Allemaal een heel fijn weekend en ik hoop dat de zon kan gaan schijnen (zowel buiten als bij iedereen zelf)!

Goedemorgen,

Ja sorry, ben net pas uit bed. Ben klaar met de nachtdiensten, maar had steeds barstende koppijn, dus ben vanmiddag nog poosje langer op bed gebleven. Nu maar hopen dat ik vannacht kan slapen….

Renee; Pip, vaganistisch reageren gebeurt alleen als je moet vrijen en zit grotendeels tussen je oren. Zwanger worden en bevallen hebben daar niet zo veel mee te maken gelukkig. Het is gewoon een reactie van je bekkenbodemspieren waardoor het pijnlijk wordt, maar met therapie van een sexuoloog gaat het al beter. Ben vanavond vrij dus we gaan het maar weer eens proberen….

Ja april, dat was ik met die kots en dat reanimeren…. ’t Was inderdaad ranzig. De andere nachten gelukkig niks geks meegemaakt…Trouwens sterkte met je rugpijn, dat is echt niet lekker. Hopen dat het niet zo erg blijft, dan kun je geen kant op

Jeetje bieb, dat is idd echt kut. Ik heb er geen ander woord voor. En een dipje is wel op z’n plaats. Wees niet boos op jezelf, ik denk dat iedereen gaat hopen als je ‘klachten’ krijgt die op zwangerschap lijken. Ik zou dat tenminste wel hebben….

Rimke, ook al kut. Net nu je vent er niet is. Ik hoop zo voor je dat het goed is….

Nou meiden, het is weer dip-dag idd. Ik heb zelf geen dipje, maar kan het me van sommige meiden wel voorstellen. Ik heb m’n NOD op m’n verjaardag en zit nu al te denken wat voor mooi verjaardagscadeautje het zou zijn…. Dat wordt natuurlijk een teleurstelling. Ik zit trouwens te twijfelen of ik m’n moeder ga vertellen dat we bezig zijn en of ik het haar gelijk ga vertellen als ik positief zou testen. Dat moet ik haar eigenlijk zelf ff vragen, ik weet natuurlijk niet of ze dat wel wil….. Zie je wel, ik denk steeds dat ik positief ga testen eind januari, dat wordt een megadip als het niet zo is…..

hey meiden

Rimke: ik kan je ook   niet helpen met je vraag lieverd, ik hoop alleen echt dat het vrijdag allemaal goed uitpakt, en net wat bambi zegt, je hoeft niet perse kwaaltjes te hebben als je zwanger bent, Mijn vriendin heeft 9 maanden niet in de gaten gehad dat ze zwanger was, want die had nergens last van, Ik hoop dat je wel een beetje positief probeert te blijven en ik denk dat je niks anders kan doen dan vrijdag afwachten lieverd
Sterkte meid

Bieb: wat ontzettend kut meid, dat je ongi bent geworden, en niet kwaad zijn op jezelf lieverd, en ik snap dat je boos bent, maar hup positief blijven en op naar de volgende ronde, doe maar lekker rustig aan meid

Linda: wat leuk dat je er weer eventjes bent meid, en inderdaad het kindjes verhaal krijg je toch niet uit je hoofd, ik heb dat zelf ook, ik heb nu geen hormonen gehad, omdat ik geen goede ongi heb gehad,en ik heb nu zoiets van ik merk het een donderddag wel of ik een eisprong heb gehad of niet ik ga er niet vanuit in iedergeval, donderdag moet ik weer bloedprikken

We hadden onverwachte visite, Deze jongen had ook in die nieuwjaarsbrand gezeten, en hij is verslaafd geweest aan drugs en heeft in een afkickkliniek gezeten enal, hij is nu getrouwd en wordt over 4 weken vader, Wij hebben hem nooit laten vallen, omdat we het hele verhaal kennen waarom of ie aan de drugs is geraakt, en dat verhaal is niet niks, Nu kwam hij en zijn vrouw even op visite en volgende week gaan we daarheen om hun nieuwe woning te bekijken, Ze wonen namelijk niet meer op volendam

Ik ben er weer vantussen, ik ga me klaarmaken voor het avondje vanavond en we gaan joey zometeen naar me pa brengen want die gaat daar slapen, en sexen mogen we nu niet meer want een dinsdag moet mijn man zijn zaadjes inleveren haha dus hij   mag 3 dagen geen zaadlozing hebben, mooi dat we gisteravond goed ons best hebben gedaan hahahahahahahahahaha

xxx linda

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde     , Bieb, 3e ronde na mk
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje  (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16) Phoebe 7e ronde 1ste kindje
17)
18) Linda 2e kindje , 10e ronde deze keer geen clomid
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan