Klusbabes 13

hallo meiden,

ik nben weer terug van vakantie. het was weer super alleen een niet zo leuk eind ben ongesteld geworden baalde er weer vreselijk van maar ga er nog vannuit dat rimke gelijk hebt en dat het in januari komt ik bedoel de bevruchting dan...
we zijn vanmorgen om 5 uur angereden en waren om 3 uur thuis tenminste even bij mijn zus nog nieuwjaar wezen zeggen bij mij schoonmoeder en vader en vanavond komt mijn beste vriendin met de kleine en haar vriend.
trouwens jullie ook een gelukkig nieuwjaar!!!!!!!
ga proberen me eigen even bij te lezen maar weet   niet of ik alles mee krijg want het zal wel veel zijn.

groetjes anoeska

ben weer weg lees de rest orgen bij moet echt veel elzen kan e3r niemand een   smanevatting geven haha.

ben tot welkom phoebe ik ben anoeska heb een eigen zaak met mijn zus sta met kip op de markt en ben 25 jaar zit nu in ronde 5 en be net terug van een weekje wintersport

maar ben we visite is er tot morgen

doei doei

Ola,

Kut met peren hier zeg vandaag!

Bieb, kut kut kut!! Snap dat je baalt. En idd. mensen die zeggen dat we er niet zoveel mee bezig moeten zijn moeten hun kop dichthouden. We doen het allemaal op onze eigen manier. Hoop dat je je dip snel weer te boven bent. Enneuh...wel een beetje lief zijn voor je vriendje hoor.

Rimke, positief proberen te denken, dat is goed voor je beeb! Ook al is het heel moeilijk, probeer jezelf niet gek te maken.

Wij hebben vandaag mijn ouders van Schiphol gehaald: JOEHOE, ze zijn terug! Ik weer blij.

Had ik al gezegd dat ik zin in maandag heb? Kom maar op met die inwendige onderzoeken, mijn man staat al klaar om z'n kwakkie in te leveren: wij gaan ervoor!!!

Vanavond lekker op de bank hangen en idols kijken, joehoe!

Eet nu dropjes. Ben eigenlijk misselijk maar eet toch door: hoezo dom..hihi

Tot later leedies!

X

Hey meiden,

iedereen lekker gegeten, pip, smaken de dropjes hahaha
Ik probeer te chatten met Rimke op Hyves, maar ik heb het idee dat het op de een of andere manier niet goed gaat hahaha
Anouska, bedankt! als je ook mee wil kletsen op de klusbabes hyves moet je hiet vriedjes worden. http://klusbabes.hyves.nl/

Ik ga vanavond ook lekker op de bank hangen, idd idols kijken en daarna wil vriendlief geloof ik saw 4 kijken, dus wordt lekker bloederig.....

Morgen lekker uitslapen en verder met de was.
Shit de was, de wacmachine is inmiddels wel klaar denk ik, moet nog de droger in.
Nou ga ik maar ff doen.

Liefs Phoebe

hey anoeska

balen meid dat je ongesteld bent geworden en dat aan het einde van je vakantie, dat is balen

pip: fijn dat je ouders weer terug zijn, en je bent lekker positief meid voor maandag om naar de gyn te gaan, toppie,

meiden ik ben er gelijk weer vandoor, ga naar me schoonouders me schoonpa is jarig

xxx linda

Dag lieve dames, bedankt voor jullie steun. Sja, het is gewoon elke ronde kut als je ongi wordt, in welke ronde je ook zit. Voel me op zich wel goed, geestelijk dan, Zit niet in zo een erge dip gelukkig. Alleen lichamelijk beetje last van ongi, Vanmiddag had ik geen last meer, alleen naar de avond toe weer beetje buikpijn en last van rug.
Lekker de hele dag niets meer gedaan. Vanavond lekker bankhangen.

Volgende NOD is dus 2-2 en dan begint net carnaval! Dus ik hoop zeker dat ik tijdig weet dat ik wel of niet kan drinken!! Ik drink liever niet als ik weet dat ik zwanger ben, dan niet drinken en niet zeker weten of je zwanger bent.....snappen jullie t nog???

Anouska; Welkom terug van vakantie! kut, jij ook weer ongi geworden. Nou, dan kunnen we elkaar weer steunen in de volgende ronde
Wel weer fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, toch?

Pipstip; nou, je hebt er zeker zin in maandag! Enne dan ga je zeker helpen met je man zijn kwakkie? hihi

Klaasje; ik hoop echt dat je eind jan pos test. En waarschijnlijk zal je moeder het wel leuk vinden als het gelijk verteld als je pos. test. Mijn moeder wist het bij mij niet, ik viel toen gelijk met de deur in huis dat ik een miskraam had gehad....

Linda; jammerrrr vanavond geen sex....ach dat is ook voor een goed doel moet je maar denken

Rimke: misschien ben jij gewoon iemand die niet veel kwaaltjes heeft tijdens een zw.schap. Je niet gelijk zorgen gaan maken hoor. Vrijdag is je echo, tot die tijd gewoon positief blijven denken, en zolang je niet bloedt, is er niets aan de hand.

April; jij rustig aan hoor! Dan maar een paar daagjes later je babykamer uitzoeken. Jouw gezondheid is ook belangrijk

Voor de zwangeren onder ons: stomme vraag misschien, maar hebben jullie nog wel gesext sinds jullie zwanger zijn. En na hoeveel weken deden jullie het weer? Ik vroeg het me opeens af, want toen ik zwanger was, hadden we niet meer gesext vanaf het moment dat ik het wist. Ben natuurlijk niet langer dan 7 weken zwanger geweest, dus weet niet hoe het na die tijd was gegaan. Maar durfen jullie wel, of hebben jullie geen zin, of durfen jullie mannen misschien niet. Weet niet, vroeg me dit gewoon af, niet erg hoor, als jullie geen antwoord willen geven

Ik zie trouwens dat Essey ook haar NOD dezer dagen had, maar die komt toch ook niet (vaak) meer op dit forum??
En de volgende is Happy, dus nu is alle hoop op haar gericht

Phoebe; zag ergens staan dat je met ww op klusbabes op Hyves kon inloggen, of ik ben echt scheel maar kan dat berichtje nergens meer vinden. Wil niks wijzigen ofzo, maar misschien wel handig om te weten. Misschien leuk om foto;s van iedereen te plaatsen ofzo

Terug
Bovenaan