Klusbabes 13

He bieb,
Hahaha! Grappig.
De vorige keer dat ik zwanger was ging ik meteen na de eerste keer sexen wat bloedverliezen. ook de keren daarna verloor ik meteen wat bloed, maar dat kan ook omdat je baarmoedermond wat beter doorbloedt is..............uhu.
Nu moet ik er niet aan denken, kan mijn mannetje niet luchten of zien, de arme ziel, als hij de badkamer in komt terwijl ik me sta af te drogen krimp ik al in mekaar.
Dus nee, deze keer hebben we ook nog niet gesext. En ik denk dat dat voorlopig ook niet gebeurd...............eerst de echo van vrijdag af wachten en het moment waarop ik zin krijg in sex.................
Fijne avond meiden, kruip er weer lekker in met een boek en Idols op de achtergrond........wat een slechte toestanden zeg......
Dikke kus Rimke

Hallo allemaal,

Balen Bieb dat je ongesteld bent geworden! Ik nog steeds niet, maar durf nog niet te testen en ga dat misschien zelfs pas volgend weekend doen (Ik zit vandaag op dag 38, maar heb ook al eens een cyclus van 47 gehad).
En ik zit idd. niet elke dag op het forum, maar was er eergister nog hoor.

Ik moet jullie ook nog wat vertellen: Mijn vriend heeft mij in Amerika onder het vrijheidsbeeld ten huwelijk gevraagd!!!!!!
(Heb ja gezegd, haha)

Ga nu even verder lezen.

Kus

Ok, ik ben redelijk bijgelezen.
Niet alleen Bieb is ongesteld geworden, maar ook Anoeska en Chris. SHIT meiden!
Rimke, houd de moed erin. Ik kan me overigens vanuit jouw positie wel voorstellen dat je wat angstig bent dat het niet goed is.
Las ook dat Phoebe een hyves heeft aangemaakt, ga ik me voor aanmelden. Ben daar vaker te vinden dan op het forum.
Linda 2, leuk dat je weer mee kletst. Jouw gedachten zijn voor mij ook niet vreemd. Helemaal nu ik nog niet ongesteld ben geworden heb ik weer een heleboel hoop. Eigenlijk steek ik mijn kop in het zand door niet te testen, maar ben er van overtuigd dat het toch wel weer negatief zal zijn...

xxx

goeiemorgen meiden

het avondje was gisteravond gezellig, lag er om half 2 in vannacht en om half 7 was ik natuurlijk alweer wakker, maar ik ben lekker in me bedje blijven liggen tot kwart over 9, dat kan namelijk ook niet altijd haha

Essy: oooooo wat ontzettend romantisch onder het vrijheidsbeeld ten   huwelijk worden gevraagd, wat ontzettend leuk gefeliciteerd

Bieb: toen ik zwanger was van joey hebben we vooral in het begin gewoon regelmatig sex gehad, maar verder in me zwangerschap had ik gewoonweg totaal geen zin, mijn humeur werd toen nog erger dan in het begin van de zwangerschap haha, en gelukkig had me man er begrip voor, want hij was ook veel voorzichtiger want hij was bang dat we het kindje zouden beschadigen hahaah lief he

Rimke:ik hoop dat je man wel begrip ervoor heeft dat je niet wilt, voor mannen is het soms lastig, maar ja wij hebben last van de hormonen en hun niet haha

xxx linda

Hallo allemaal,
Ik ben nog aan het bijlezen, maar ik reageer alvast op wat ik nog weet.
@bambi: Oh  het zal je maar gebeuren met de kat. Ik moet er niet aan denken dat ik de kat niet zou herkennen. Je vroeg me wat ik voor cursus wilde gaan doen. Het wordt waarschijnlijk zwangerschapsgym via de kraamzorg. Je krijgt 1 uur info en 1 uur gym en dat een keer of 9. Daarnaast wil ik nog naar een infomiddag over bevallen in de open verloskamer. En als ik dan nog niet genoeg info heb wil ik nog naar een info-avond over het geven van borstvoeding.
@linda: AAAAH, dan zak je toch door de grond als zo'n foto er tussen zit.
Ik las verder dat bieb flink is aan het p...pen en ik zag ook dat ik Essy moet feliciteren, wat romantisch meid. Al met al loop je nu op wolkjes, hebben jullie al een datum?
Effe verder lezen

@chris: Geen leuk nieuws, maar toch fijn dat je nu weet wat er is en dat er iets aan te doen is. Je kunt er nu iets mee. In ieder geval heel veel succes met afvallen.
@linda84: leuk dat je er ook weer even was.
@happy: Was je weer wieberen, ik zie je ook niet meer zo heel vaak op het topic.

Terug
Bovenaan