Klusbabes 13

hey sterretje

Ik heb met joey ook zwangerschapsgym gedaan, wij kregen toen ook uitleg over hoe een bevalling gaat zeg maar, zie liet ook tekeningne zien hoe het kindje zich draait enz, tijdens de bevalling, dat vond ik wel leuk
Maar misschien een stomme vraag maar wat is nou een open verloskamer

xxx linda

@bieb en anouska: balen van de rd's dames. Nieuwe ronde nieuwe kansen. We blijven duimen.
@rimke: ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik hoop zo dat de echo positief is.
@bieb: je bedoelt Klussen? Nou eerlijk gezegd had ik de 1e 14 tot 16 weken last van avondmisselijkheid en overdag was mijn maag er ook niet sterk genoeg voor geweest, dus nee, we hebben even zonder gedaan. Daarna weer wel en tja, het klopt bij ons wel dat je het intenser beleefd, dus we genieten er nog even van, want dat zal na de bevalling wel weken afzien worden.

Kruimels: hoe is het met je zwangere vriendin?? en hoe is het met jouw meid??

meiden ik ben er weer vantussen, ik ga me mannetje even pesten die staat onder de douche, maar we mogen niks doen tot een dinsdag hahaha want dan moet ie zijn zaadjes naar het ziekenhuis brengen hahaaha, gemeen he van mij, Ik zei vanmorgen al gisteren mocht je nog de hele dag en toen wilde je niet en nu mag je niet hahahaha

ik ben er vanmiddag weer, we gaan zometeen joey bij me pa ophalen, mijn kippeboutje heeft heerlijk bij zijn opa geslapen

xx linda

@linda: Als je geen medische indicatie hebt om in het ziekenhuis te bevallen en je wilt dat toch dan kun je een open verloskamer "huren". Hier beval je en daarna ga je direct naar huis. Ik twijfel er nog over, maar je mag op het laatst nog beslissen. Ik vind het prettig om dan vooraf te weten wat me te wachten staat.

o oke ik snap het hahaah, ik weet ook niet hoe een verloskamer er van binnenuitziet, ik ben met joey in het ziekenhuis bevallen maar omdat ik zo'n snelle bevalling had, heb ik de verloskamer niet kunnen redden hahaah ik ben ook bevallen in een ziekenhuisbed, in een weeenkamer hahahaha

ik ga nu echt weg

xxx linda

Bedankt voor alle reacties over de echo. Ik heb gisteren idd de medische echo gehad en alles wat ze in dit stadium kunnen zien zag er goed uit. De kleine zwaaide meteen naar ons. Je kon de vingers tellen en je zag duidelijk de omtrek van het hoofd met het wipneusje. Hij lag nu met de stuit naar beneden en was flink aan het bewegen. Verder weten we nu ook het geslacht. We hebben meteen bij prenatal kleertjes gehaald en het treintje met de letters van de naam van het kind. Mijn mannetje was gisteren helemaal de weg kwijt en samen liepen we op wolken.
Ook het gevoel wordt steeds sterker. Vanmorgen bleef de wekker afgaan, de kleine had er genoeg van en heeft me wakker getrapt

Hahaha Linda: dus je had een supersnelle bevalling? Oh dat zou ik ook wel willen. Maar dan begrijp ik waarom je die niet gezien hebt. Maar waarom moest jij in het ziekenhuis bevallen? Wegens een medische indicatie?

Terug
Bovenaan