Klusbabes 13

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ga zwangerschapsyoga doen en wij willen het geslacht van ons kindje niet weten.

Tja en wat dat klussen betreft, wij zijn eerlijk gezegd gewoon doorgegaan .

Essy; Wat gaaf, super romantisch zeg, gefeliciteerd! Al enig idee wanneer jullie willen trouwen en of je het groot of klein viert?

Pip: Je ouders zijn toch naar Peru geweest, vertel, hoe hebben ze het gehad?

@april: ik wil jullie het geslacht best vertellen, alleen pas in mei
Loop je trouwens nog bij de fysio? ik wel en ik had laatst ook pijn in mijn rug. Ik heb soms wel het gevoel alsof ik niet veel aan de fysio heb.

Oh spannend hoor, ha ha ik dacht bij mezelf, hoezo in mei, maar dan ben je natuurlijk uitgerekend .

Hebben jullie eigenlijk ook al een naam?

Tja, met mijn rug gaat het vandaag weer iets beter, maar het staat los van de zwangerschap hoor. Ik heb een versleten tussenwervelschijf, waardoor deze uitpuilt en tegen een zenuw aandrukt (de uitpuiling noem je hernia, maar het is geen klassieke hernia: de oorzaak van de uitpuiling is dus anders). Helaas kunnen ze nog niet opereren, maar ik ben eigenlijk onder behandeling van de pijnbestrijding. Maar goed dat gaat nu natuurlijk niet. Ja, ik heb nu ook fysio.

Nou als er niemand is ga ik maar rustig iets in huis doen. Het is hier echt een bende, heb natuurlijk niet veel kunnen doen en we krijgen vanmiddag bezoek.  Dus maar een beetje rustig aan wat opruimen.
Ik kijk af en toe wel even of er nog iemand is.

Groetjes

goedemorgen meiden,

Sterretje wat fijn dat echo helemaal goed was joh. leuk dat jullie het geslacht weten en gelijk voor kleertjes hebben geshopt en het naam treintje hebben gehaald.

April gelukkig gaat het vandaag beter met je rug. lijkt me toch zeer vervelend.

Ik wil graag een normale zwangerschapscursus gaan doen. heb van de vk info gehad en miss ga ik ook wel zw.zwemmen, maar daar krijg je geen info over bevallen.
Toevallig is er over 2 weken hier een info avind over borstvoeding, maar heb daar geen zin in , nu al. miss komt het later in me zw. nog wel een keer terug.

Bieb over het sexen als je zwanger bent. bij ons staat het op een laag pitje hoor. we hebben het zeker de 1e weken gewoon niet gedaan, vonden we allebij heel eng. toen ging ik zeuren, want van mij mocht het wel weer eens. en me man vind het nog steeds raar en vreemd, dus geloof maar zon 5 x hahaha in totaal sinds we het weten.
ooh belabberd erg eigelijk.

linda dat meot voor jou wel lekker zijn, een keertje uitslapen.

essy wat mega romantisch dat aanzoek. en weet je de datum al.

phoebe ga zo eens kijken wat je er van heb gemaakt.

gisteren zijn we gaan kijken voor kleuren enzo voor de babykamer, maar vindhet toch wel lastig. het word creme en met als assecoires kleur lime groen. We krijgen heel veel spullen natuurlijk van me schoonzussie en die zijn creme en dan doe ik er zelf dat lime groene bij. (een wasmand en klok gekocht)
Ook nog ff bij de burgerhout geweest en hebben kinderwagens gekeken, ik was er al een beetje uit en nu weet ik het vrijwel zeker welk merk het word. en een speen met i love mamma gekocht. pappa hadden we al .

verder heel lui gisteren op de bank gehangen.
andere meiden denk ook aan jullie hoor.

Heb ook via de mail oorlog met een (ex)vriendin gemaakt. heb ff duidelijk laten merken dat ik het geen steil vind me als een baksteen te laten vallen. en nu krijg ik allemaal oude koeien uit de sloot naar me kop gegooid en moet ik toegeven fout te zitten. heb gezecht dat je het kan bekijken en zulke nepvriendinnen niet nodig heb, ik had tenslotte al eerder een poging gedaan contact te zoeken. Echt heb ze niet meer nodig. is toch altijd gezeik met haar. ben er klaar mee.

zo ga weer. toedels.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan