hey meiden
Pip: veel plezier vanmiddag op de nieuwjaarsborrel met je familie, enne niet teveel drinken he haha
Bambi: goed dat je hebt gezegd hoe je erover denkt, tegenover je "vriendin" en steeds oude koeien uit de sloot gaan halen dat zegt natuurlijk al genoeg over hun,
Fijn dat jullie er een beetje uitzijn wat betreft de kleuren van de babykamer,
Sterretje: leuk he zo'n medische echo dan laten ze alles zien, tenminste dat was bij ons wle zo, alle organen pakte ze een voor een zeg maar, heel apart om mee te maken
Ik moest inderdaad in het ziekenhuis bevallen, ik kreeg met 29 weken in ene een gigantische hoge bloeddruk, 160/110-115, achteraf bleek mijn placenta los te laten en daarom was mijn bloeddruk zo hoog, ik heb 10 weken op bed gelegen, niet zo fijn, ik moest 4 x op een dag naar het ziekenhuis om me bloeddruk op te laten meten, enmet 39 weken is joey gehaald, ik had een buik van 39 weken en een kindje van 30 weken, door die hoge bloeddruk heeft joey bijna 10 weken geen voeding binnen gekregen en daarom was ie zo klein en werd ie gelijk bij me weggehaald, 's avonds om half 10 zag ik joey pas voor het eerst, en 5 dagen na me bevalling kreeg ik te horen dat ze niet hadden verwacht dat ie het zou overleven, dat is wel effe eenklap maar gelukkig is het een sterk mannetje
xxxx linda