Klusbabes 13

Goedemorgen meiden,

Bedankt voor de felicitaties.
Wij willen eigenlijk in het voorjaar trouwen. Aangezien aankomend voorjaar wat kort dag wordt, zal het in het voorjaar van 2009 zijn.
Maar als ik zwanger blijk te zijn, moeten we nog maar eens even kijken wat we doen. Ik wil namelijk graag mijn figuur weer een beetje terug hebben voordat ik me in zo'n jurk hijs. haha.
Begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden. Mijn tieten doen aan de zijkanten pijn en nog altijd geen mogelijke RD's te bekennen..... Mijn vriendje denkt dat het raak is, maar ik durf echt nog niet te testen. Volgend weekend misschien, dan zit ik op dag 46.

BAMBI, lekkere relschopper, zeg d'r maar de waarheid hoor! Als ze daar niet tegen kan, is het geen vriendin!

x

Essy; gaaf hoor trouwen, wij zijn in 2005 getrouwd.
Bambi: ik ga denk ik zw yoga en zw zwemmen doen. Yoga als voorbereiding op de bevalling en zwemmen voor mijn conditie.
Pip: ik ga het berichtje over de triple test eens lezen

Sterretje, wat fijn trouwens dat de echo goed was. Bedacht me net onder de douche iets over het geslacht (onder het haren wassen hahaha). Zei je niet dat je voor het ene geslacht de naam sowieso al had en voor het andere geslacht nog twijfelde.......en het naamtreintje is gekocht....ik weet niet hoor.....haha, ik plaag je alleen maar.

Ik ben zooooo klaar voor morgen! Niet dat ik morgen ineens zwanger ben maar wil zo graag dat er iets gebeurt. Dat ie zeg: oh ik geef je pillen voor een cyclus, of: dit en dit gaan we doen. Als er maar IETS gebeurt!

Essy, vind ik ook hoor, trouwen als je figuur mooi is. Een trouwjurk is iets bijzonders en dan wil je gewool lekker in je vel zitten. Trouwens net op hyves even jullie NY foto's bekeken: WOW! Spannend trouwens dat je nu vanalles voelt!

Ik ga eens even kijken wat ik nou ga aandoen vandaag (heb weer kledingcrisis!!) en m'n haren doen, straks nieuwjaarsborrel bij m'n ouders met de familie: GEZELLIG!!!!

X

hey meiden

Pip: veel plezier vanmiddag op de nieuwjaarsborrel met je familie, enne niet teveel drinken he haha

Bambi: goed dat je hebt gezegd hoe je erover denkt, tegenover je "vriendin" en steeds oude koeien uit de sloot gaan halen dat zegt natuurlijk al genoeg over hun,
Fijn dat jullie er een beetje uitzijn wat betreft de kleuren van de babykamer,

Sterretje: leuk he zo'n medische echo dan laten ze alles zien, tenminste dat was bij ons wle zo, alle organen pakte ze een voor een zeg maar, heel apart om mee te maken
Ik moest inderdaad in het ziekenhuis bevallen, ik kreeg met 29 weken in ene een gigantische hoge bloeddruk, 160/110-115, achteraf bleek mijn placenta los te laten en daarom was mijn bloeddruk zo hoog, ik heb 10 weken op bed gelegen, niet zo fijn, ik moest 4 x op een dag naar het ziekenhuis om me bloeddruk op te laten meten, enmet 39 weken is joey gehaald, ik had een buik van 39 weken en een kindje van 30 weken, door die hoge bloeddruk heeft joey bijna 10 weken geen voeding binnen gekregen en daarom was ie zo klein en werd ie gelijk bij me weggehaald, 's avonds om half 10 zag ik joey pas voor het eerst, en 5 dagen na me bevalling kreeg ik te horen dat ze niet hadden verwacht dat ie het zou overleven, dat is wel effe eenklap maar gelukkig is het een sterk mannetje

xxxx linda

@linda: had je de placenta aan de voorkant? Poeh, heavy zeg en wat een stress lijkt me.
@april: we hadden al namen, ja. Oh je hebt een hernia, ajajaj. Let op jezelf, want dat lijkt me geen pretje. Weet jij nu eigenlijk wanneer je bent uitgerekend.
@pip: Je let goed op  We hebben idd even over een naam getwijfeld, maar kort erna had ik een naam die erop leek maar die iwe nog mooier vonden. Dus we hadden al enkele weken een jongens- én een meisjesnaam.
@bambi: Die cursus over borstvoeding is idd vaker. Ze adviseren je ook om dat pas later in de zwangerschap te doen, anders ben je alles al vergeten, hihihi. Leuk om zo bezig te zijn met de spullen. Ik ben vandaag weer aan het klussen, maar ik moet ook nog van alles halen. Ik dacht dat ik veel had, maar toch er komt flink wat bij kijken. Welke kinderwagen wordt het???
@Essy: Dat zou wat zijn en ten huwelijk gevraagd en zwanger in de zelfde maand. Heb je trouwens ook een ring, of doen jullie daar niet aan? En ik geef je gelijk wat de jurk betreft. Daarom ben ik vooraf getrouwd en tevens gestopt met roken. Ik weet nu dus zeker dat ik dat gewicht nooit meer zal krijgen  (nee, zo erg vind ik het niet, het stoppen met roken was een van de verstandigste beslissingen die ik ooit maakte.)

haaaaai,

essy.
super gaaf en romantisch onder het vrijheidsbeeld zeg, wij zijn afgelopen 15 sepetember getrouwd het was een super dag met een super vet feest, zijn net voor onze vakantie de foto's wezen bekijken want we hebben een digitaal album en dan moet je het goedkeuren van te voren. het zag er geweldig uit, hoop dat ik het snel heb want heb nu wel lang genoeg gewacht.
mijn man heeft me ten huwelijk gevraagd op de markt met de kerst, de drukste tijd van het jaar en toen ging hij op de knieen mijn zus was erbij mijn moeder en mijn schoonfamilie. moest eerst janken en zei toen heel hard ja, want voor mij was het een vereiste dat we eerst zouden trouwen en toen pas aan kinderen gingen beginnen.

linda
nou dat zou voor mij een hel zijn 10 weken plat kan absoluut niet stil zitten. en wat raar dat ze pas na 5 dagen zeiden dat je zoontje het misschien niet overleefd zou kunnen hebben, maar ja nu   maar niet meer aan denken. of ben je bang dat het bij de 2e ook zo gaat.
en hoe lang heb je er bij de eerste over gedaan?

ik denk dat jullie onderhand wel weten dat ik een ramp ben in het onthouden van dingen dus voor degene waar ik niet op gereageerd heb sorry,

o ja wat ik nog vragen wilde, ben vrijdag een soort van ongesteld geworden maar niks in mijn maandverband gehad alleen als ik naar de wc ga en veeg af dan zit er wat bruinig aan, heb wel hele zere tieten(maar heb ik ook als ik ongesteld ben) en ben voor de rest best misselijk geweest op vakantie.
heb ook echt de klachten van ongesteldheid maar het zet nog niet door hebben jullie dit ook weleens?
voor de rest ga ik morgen naar de internist voor controle van mijn darmen(ziekte van crohn) en vraag ik aan hem gelijk of hij me   niet door kan wijzen naar de gyn. want dan ben ik in het ziekenhuis doorgestuurd dan ben ik misschien eerder aan de buurt.??? hoop dat hij het doet.

liefs anoeska

p.s. phoebe echt leuk die hyves.
charlotte mijn naam is anoeska kant op hyves

Terug
Bovenaan