Klusbabes 13

sterretje
leuk he babydingen kopen ben met mijn vriendin heel vaak mee geweest moest echt opletten dat ik niet heel de tent opkocht, het was dan wel niet voor mezelf maar voor een ander is het ook leuk.
heb namelijk geen gat in mijn hand maar helemaal geen hand geef alles uit.

o ja voor mijn bruiloft wisten ze aldat wij graag kinderen wilden dus hadden mijn ceremoniemeesters een briefje bij de kaart gedaan dat de gasten van sávonds allemaal een kleinigheidje mee moesten nemen voor een eventuele baby echt super leuk.
dus heb al het een het ander het een leuker als het ander maar er zaten echt best leuke dingen bij.
en van de gasten van overdag hebben we als extra cadeau een ballonvaart gekregen die gaan we dit jaar maken ook super lijkt me dit.

heb  even een foto geplaatst bij onze klusbabes hyves doen jullie dit ook allemaal met je gewone naam en je forumnaam dan weet je wie bij wat hoort dat is leuk, want ik kan het soms niet uit elkaar houden op hyves wie wie is..
 groetjes anoeska

ja ik weet het ben een dementerende ramp

ben nu even weg misschien  tref ik jullie vanavond.
want ga me aankleden en gaan bij vrienden op visite en ga nog even naar de macro.
anders tot morgen

liefs anoeska

Hoi meiden,

Pfffff, echt mn lichtje is uit. Ben werkelijk waar kapot. Wat een dag zeg gisteren. S avonds natuurlijk ook nog ff gewerkt. Het was zo n feest joh, ben daarna gaan dansen en nooit meer gestopt haha. Ik heb gewoon erg veel gewerkt van de week en laat naar bed ook natuurlijk met al die dagen. ben blij dat mn gewone rooster weer ingaat van de week. Dinsdag met mn vader naar het ziekenhuis voor dat prostaatonderzoek bah...... Ik heb wel gelzen maar, het is zooooooo veel weet het niet meet hoor. Ff kort de dingen die zijn blijven hangen ...

Bieb; verdorie meid, wat balen dan he .......zeker als je al die klachtjes hebt he !!!!

Anoes en chris; ook balen he meiden, iedere maand weer die teleurstelling bah

Bambi; goed zo hoor meid. Zeg de waarheid maar, dat zijn toch geen vriendinnen zoals die doen.

Sterretje; gefeliciteerd meisje met je goede echo. Dat is een zorg minder he ......el errugggggg jammer dat wij het geslacht niet mogen weten hahaha

Rimke; gaat het een beetje lieverd?

Essy; gefeliciteerd joh !!!!! Wat romantisch zeg ......

Pip; succes morgen lieverd

Linda; wat een luxe joh, nog ff terug naar bed !!! Je bent een beetje op happytijd thuisgekomen he hahaha

Sorry voor wie ik nu vergeet meiden.....

Kus happy

Hallo hallo girls,

Essy gefeliciteerd met je mega-romantische aanzoek!! Wanneer gaat de grote dag plaatsvinden? Wij zijn 14 september getrouwd en zouden daarna pas stoppen met de pil, dus die zorg hadden wij niet. ’t Is wel iets om rekening mee te houden…

Linda!! Jij bent erg zeg, je vent plagen terwijl hij niks mag doen. Whahaha!

Sterretje wat super zeg die echo. Ik kan me voorstellen dat jullie op wolken liepen, geweldig! En dan lekker spulletjes kopen, dat zou ik nu al willen doen zeg. Alleen moet ik nog ff zwanger worden.

Hier verder brakheid ten top. Hebben gisteravond geklust, voorzover dat ging, want vaginisme stak weer de kop op. Maar het was wel goed genoeg om eventueel zwanger te raken. Heb waarschijnlijk donderdag m’n ei, dus dan moeten we het nog maar eens doen…

Groetjes,

he meiden!

bieb, chris en anouska, balen meiden dat jullie ongesteld zijn geworden! we hopen maar weer op een positieve nieuwe ronde!
Essy, wat super romantisch! Gefeliciteerd!
Sterretje wat fijn dat de echo goed was! ben benieuwd wat de naam word en het geslacht!

ben de rest al weer vergeten..... sorry!!

Liefs Jacqy

Meiden, ik me toch een raar gevoel in mn buik joh ......soort van zwaar gevoel en af en toe wat krampjes en steekjes pffffff terwijl ik het schrijf weet ik al dat ik me weer gek laten maken hahaha, ach het is maanden goed gegaan.....mag wel weer een keer he hihi

kus happy

Terug
Bovenaan