@sterretje; leuk zeg dat je alles op de echo zag. Enne, dus nog niet vertellen wat het geslacht wordt? zou ik ook niet doen haha
Jullie hebben het over zw.schaps gym enzo. Hier in een krantje stond een artikel over baby massage. Dat lijkt mij ook wel wat. Dus heb het uitgescheurd, misschien dat ik dat dan wel wil doen...
April; fijn dat het al wat beter gaat met je rug
Bambi; zag dat er al wat mensen je hadden gefeliciteerd via Hyves. Zitten daar ook je 'vriendinnen' tussen?
Essey; gefeliciteerd met jullie a.s. huwelijk!
Enne spannend voor je dat je nog niet ongi bent. Wanneer wil je dan gaan testen?
Pipstip; alvast succes voor morgen!!
Even over dat trouwen. Ik en mijn vriend zijn al 14 jaar samen, en natuurlijk is hij het weer die niet (nog?) wil gaan trouwen. Een paar jaar geleden alweer zaten mijn zus en ik hem te dollen. Als er een bepaalde datum op vrijdag zou vallen, zou hij dan met mij op die datum trouwen? Jaja moppelde mijn vriend, En wat bleek, 8-8-2008 valt dus op een vrijdag! Haha, wij lachen. En al die tijd komen we terug op die datum, maar hij zegt er niet veel op. Nu zij mijn zus het weer, en hij zei iets, jaja kijk maar of die datum vrij is.....hmm niet echt serieus maar toch ook weer van, zoek het maar uit, als jij iets wilt dan gebeurd het toch haha. laatst zei hij weer, heb je al gekeken of die datum vrij is? Maarja, ik reageer er niet echt op, geloof er toch niets van. Maar eigelijk heb ik ook zoiets van, misschien toch maar eens kijken of die locatie vrij is ( hij wilt niet trouwen, maar we weten wel waar al haha). maarja, eigenlijk kan ik niets regelen, want stel dat ik zwanger ben, heb geen zin met een dikke buik te trouwen...wat vinden jullie? toch maar de stoute schoenen aantrekken? Ik vindt t toch wel leuk, en wilde nooit perse trouwen ivm kinderen, maar het is toch makkelijker en toch ook wel fijn als je getrouwd bent. En mijn vriend zal mijn volgens mij nooit officieel ten huwelijk vragen....zoals bij Essy
En ik mag wel opschieten als ik wat wil regelen, en een aparte datum en ook nog eens over 8 maanden al.....