Klusbabes 13

Hey bieb,

SPannend he, wel of niet trouwen ????? Het is idd wel een mooie datum!! MIjn ex ( ga ik   nog heeeeeel goed mee om ) gaat dan ook trouwen. Hij heeft het een half jaar terug al vast gezet en toen was er nog maar 1 tijd beschikbaar dus, als je echt op die datum zou willen zou ik er idd maar snel achteraan gaan...........ben benieuwd wat jullie beslissen !!!!!

Liefs happy

Hoi hoi!

Jeetje Essy, gefeliciteerd! Wat een romantisch aanzoek joh!
Biebje & happy: hier gaat het wel hoor, vanmorgen toch weer wat zere tieten en wat maagzuur vannacht. Maar vanmiddag zulke ongi krampen dat ik dacht, dat was het einde, maar geen bloed te zien...........dus maar gewoon afwachten he. Geen bloed is goed vooralsnog..........hoest met jou lieverd? Ben je je mentaal aan het voorbereiden op de volgende klus ronde?? Eerst maar bijkomen van deze hele toestand of niet??

Meiden, ik heb verder niet zoveel puf..............sorry!!!

hallo,

nog even over dat op bepaalde dagen doen ik heb met ovulatietesten gemeten dat mijn ei rond de 17-19 dagen pas komt dit tel je vanaf de eerste dag dat je ongesteld word.
dus niet net zoals ze meestal zeggen rond de 14e dag.
alleen zoals ik al eerder vermeld heb, heb ik sinds vrijdag bruine afscheiding maar nog geen rood bloed gehad moet ik dan nu al beginnen met tellen of niet?
vind het allemaal zo raar heb wel super veel klachten zoals zere tieten en heel erg rug en buikpijn.
maar nog geen rood te zien alleen bruin maar dat is ook ongesteldheid toch.

voor de rest zetten jullie ook een leuke foto op hyves

groetjes anoeska

hey meiden

Rimke; gelukkig je had weer maagzuur en zere tieten, maar je bent ook zo moe, dat is ook een goed teken meid, doe lekker rustig aan

Happy: hey vliegkip hahaha, pfff meid wat ben je weer aan het vliegen geweest meid, en wat wordt het spannend voor je, de 12de was jouw nod toch?? en je hebt klachtjes spannend hoor
En dinsdag weer met je pa naar het ziekenhuis toe, alles komt goed meid, maar het is gewoon weer spannend, hoe is je vader eronder??

Anoeska: wat je vraag betreft over dat bruine afscheiding, ik kan je niet helpen, ik moest dat volgends mijn gyn wel als een ongi beschouwen, maar goed zoals ik al eerder zei ik ben een medisch complex hahaah, de artsen weten volgens mij zelf niet eens wat ik mankeeer hahahaa, oja en wat die 10 weken op bed liggen betreft wat ik met joey moest dat   is ook niks voor mij maar op een gegeven moment dan geef je je er wel aan over, want je moet wel

Bieb: 8-8-08 is een mooie datum om te trouwen en makkelijk te onthouden haha, mijn man heeft mij ook niet officieel gevraagd hoor, ik heb gewoon op een gegeven moment gezegt ja wanneer gaan we trouwen, want anders was ik nu nog niet getrouwed geweest, volendammers zijn daar te nuchter voor om hun vrouw te vragen, maar ik vind dat zo romantisch,

Sterretje: je vroeg of mijn placenta naar voren lag, maar die lag gewoon op het goede plekkie, en omdat joey zo klein was en na 5 dagen gigantisch vooruit ging toen durfde ze tegen me te zeggen dat ze het in het begin een beetje somber inzagen

xxx linda

@linda: Je placenta kan overal liggen, er is geen goed of verkeerd plekje. Maar als je de placenta voor hebt liggen en hij ligt wat laag heb je ook meer kans dat hij loslaat. Vandaar mijn vraag.
@bieb: nou meissie, ik zou anders eerst bellen of die tijd nog vrij is, zoals al eerder werd gezegd zijn dat dagen dat sze snel zijn volgeboekt. Wij wilden 27-4-2007, maar dat was destijds ook al volgeboekt.
@rimke: moet je echt tot volgende week wachten? Mag je niet eerder omdat je het niet vertrouwd?
@happy: weer flink gewerkt en gefeest? Ach ja, na het werk feesten, dat heb je wel verdiend. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt wat je vader betreft. Hou ons op de hoogte. En binnenkort je nod en nu een ongi gevoel? Zou het dan???

@anouska: dus jij hoeft dadelijk al niet meer alles nieuw aan te schaffen. Dat is fijn, want je blijft kopen en als je zoals jou geen hand hebt, hahaha. Maar ik herken het. Als ik momenteel in een winkel ben, dan moet ik echt mijn verstand aan zetten, want anders neem ik het liefst de hele zaak mee. Gisteren een paar setjes en een lettertrein: 65,- Niet veel misschien als je het een keer doet, maar de week ervoor was het 102,- en de week daarvoor hadden we ook al iets. En we hadden ook al dingen en doen niets raars. Dus dames, begin maar te sparen  
@jacqy: geloof ik. Ik dacht dat jij het over het lijnen had. Ik weet dat het wordt afgeraden tijdens je zwangerschap. Maar tegen de tijd dat je positief test zal de kleine niets te kort zijn gekomen.

Terug
Bovenaan