hey meiden
Rimke; gelukkig je had weer maagzuur en zere tieten, maar je bent ook zo moe, dat is ook een goed teken meid, doe lekker rustig aan
Happy: hey vliegkip hahaha, pfff meid wat ben je weer aan het vliegen geweest meid, en wat wordt het spannend voor je, de 12de was jouw nod toch?? en je hebt klachtjes spannend hoor
En dinsdag weer met je pa naar het ziekenhuis toe, alles komt goed meid, maar het is gewoon weer spannend, hoe is je vader eronder??
Anoeska: wat je vraag betreft over dat bruine afscheiding, ik kan je niet helpen, ik moest dat volgends mijn gyn wel als een ongi beschouwen, maar goed zoals ik al eerder zei ik ben een medisch complex hahaah, de artsen weten volgens mij zelf niet eens wat ik mankeeer hahahaa, oja en wat die 10 weken op bed liggen betreft wat ik met joey moest dat is ook niks voor mij maar op een gegeven moment dan geef je je er wel aan over, want je moet wel
Bieb: 8-8-08 is een mooie datum om te trouwen en makkelijk te onthouden haha, mijn man heeft mij ook niet officieel gevraagd hoor, ik heb gewoon op een gegeven moment gezegt ja wanneer gaan we trouwen, want anders was ik nu nog niet getrouwed geweest, volendammers zijn daar te nuchter voor om hun vrouw te vragen, maar ik vind dat zo romantisch,
Sterretje: je vroeg of mijn placenta naar voren lag, maar die lag gewoon op het goede plekkie, en omdat joey zo klein was en na 5 dagen gigantisch vooruit ging toen durfde ze tegen me te zeggen dat ze het in het begin een beetje somber inzagen
xxx linda