Klusbabes 13

hey sterretje: me placenta lag niet te laag hahaha, maar ja zoiets kan gewoon gebeuren ik had gewoon pech.

pfff ik zit me toch vol, we hebben lekker chinees gegeten pffff maar dan eet ik altijd teveel

xxx linda

@pip: succes morgen
@klaasje: Wat rot van die vaginisme. Lijkt me een hele belasting als je zwanger wilt worden. Ik hoop dat het het zwanger worden niet al te veel zal dwarsbomen.

Nou dames, hier is weer flink geklust.... met latex.... nee, geen sm en zo maar muurlatex. De eerste laag zit erop. Komend weekend de 2e laag en de gekleurde wand. En dan hopelijk nog eens dekkend en de plinten. Dan kan het poetsen en inrichten hopelijk beginnen. En nu lekker eten bestellen en tv kijken. Morgen werken, bleh, ik heb geen zin. En ik voel mijn rug alweer.

@linda: nou meid, hoeveel kan een mens hebben zeggen ze wel eens. Een mens kan hebben wat hij kan dragen en zo te zien heb je brede schouders. Lijkt me moeilijk dat eerst je moeder sterft en vervolgens je ook nog bang moet zijn voor de kleine. Gelukkig is alles goed gekomen. Trouwens al iets van het ziekenhuis gehoord ivm operatie?

hey sterretje

jullie zijn flink aan de (huis) klus meid, wat voor kleur doen je op de muren?

en joey wordt op 17 januari geopereerd dus dat is al gelukkig bijna
Ja ik heb ook af en toe zoiets van pffff waarom nou steeds bij mij , maar ja er zal wel een reden voor wezen, maar goed ik mankeer wel vanalles allemaal van  die vage klachten zoals oorsuizen en dat ik ben er wel ik ben er niet gevoel, en daarom heb ik ook voetreflex en reiki
Soms dan ben ik gewoon bang om ergens blij om te zijn want dan ben ik bang van als ik blij ben dan gebeurt er weer wat ergs, maar goed ik ben weer helemaal op de goede weg met positief blijven denken haha

xxxx linda

meiden ik ben er vandoor,   morgen lees ik alles weer bij, ik ga nog eventjes me mannetje en me kippeboutje pesten haha

Pip: heel veel succes morgen bij de gyn meid, ik ben benieuwd wat ie allemaal te zeggen heeft

iedereen een fijne avond

xxxx linda

@linda: wij wilden alles in carribean-blauw en limegroen. Dus 1 van de muren krijgt die kleur en de meeste accessoires. De meubels worden beuken met créme-wit.
Nou, dat is al snel. Ik hoop voor jullie dat die operatie snel achter de rug is. Gaan jullie trouwens op vakantie? Even lekker uitwaaien na die drie operaties en al dat vele werken van je man?
Trouwens ik weet niet of je het hebt gezien, maar misschien is het iets voor je. De "film/docu" the secret. Want niemand moet bang zijn om blij te mogen zijn. Dat is toch de angst voor teleurstellingen, maar dans, leef, geniet en bewonder.

hoi meiden,

jeetje was best veel om bij te lezen en ben er niet helemaal bij met me hoofd, kan ff niks onthouden.
komt een beetje door die berichten die heen en weer stuur met die vriendin. weet ff niet goed wat ik er mee aan moet. Eigelijk wil ze er over praten face too face. en tja we zijn wel al vanaf kleins af aan vriendinnen geweest en hebben samen veel mee gemaakt.
Dat we nu dan ook zulke ruzie hebben is ook de oorzaak van meerder dames bijelkaar.
Sta ik tweestrijd of ik er moet bellen voor een afspraak ofniet.

eehm ff kijken wat ik toch heb onthouden.

sterretje is druk aan de klus in huis dan. zo te lezen vorderd het al.
Rimke had weer last van zuur en haar tieten, als dat goed voelt voor jou.
Essy maakt de boel wel erg spannend door niet te testen.
Happy krijgt deze maand toch weer de kriebels, geeft niks als jij je daar aan toe wilt geven hoor. ik hoop dat het raak is.

sorry andere dames, weet het niet meer. ga ff nadenken wat ik moet doen.

xxx Bambi

He meiden,

Sterretje; inderdaad is het nogal een belasting geweest, ook voor onze relatie in het algemeen. Maar op het moment gaat het heel goed en is zelfs manlief helemaal in the mood om zwanger te raken!! Dus druk aan het klussen in huis? Leuke kleuren trouwens, wij hebben ook blauwe accesoires. Ik ga morgen eerst de kerstboom er eens uitgooien, die heb ik nu wel gezien. Ik had er eerder geen tijd voor, maar morgen de hele dag vrij!

Rjmke mooi zo, al die klachten. Geniet er maar van hoor, doe rustig aan. Vermoeidheid hoort er ook echt bij hoor.

Verder een rustige zondagavond hier. We zouden saampjes gaan uit eten, is ons restaurantje dicht!! Dan maar naar de Mac, ook wel lekker. Nu gaan we volgende week uit eten, ook best.

We hebben trouwens een vakantie geboekt, eindelijk .Het wordt Frankrijk, Normandie. Manlief is ex-militair en wil graag nog eens de landingsstranden daar zien. En als ik zwanger zou zijn (jaaaaa) dan is dat ook geen probleem. En je kunt daar heerlijk wandelen en er is ook strand, dus helemaal perfect.

Groetjes,

Terug
Bovenaan