He meiden,
Sterretje; inderdaad is het nogal een belasting geweest, ook voor onze relatie in het algemeen. Maar op het moment gaat het heel goed en is zelfs manlief helemaal in the mood om zwanger te raken!! Dus druk aan het klussen in huis? Leuke kleuren trouwens, wij hebben ook blauwe accesoires. Ik ga morgen eerst de kerstboom er eens uitgooien, die heb ik nu wel gezien. Ik had er eerder geen tijd voor, maar morgen de hele dag vrij!
Rjmke mooi zo, al die klachten. Geniet er maar van hoor, doe rustig aan. Vermoeidheid hoort er ook echt bij hoor.
Verder een rustige zondagavond hier. We zouden saampjes gaan uit eten, is ons restaurantje dicht!! Dan maar naar de Mac, ook wel lekker. Nu gaan we volgende week uit eten, ook best.
We hebben trouwens een vakantie geboekt, eindelijk .Het wordt Frankrijk, Normandie. Manlief is ex-militair en wil graag nog eens de landingsstranden daar zien. En als ik zwanger zou zijn (jaaaaa) dan is dat ook geen probleem. En je kunt daar heerlijk wandelen en er is ook strand, dus helemaal perfect.
Groetjes,