Klusbabes 13

Bambi
Ik ben van mijn familie ook de “schoonste”. Ik zorg altijd dat er niets van rotzooi ligt. In ieder geval geen reclame in het oog, vuile vaat meteen opruimen en dat soort dingen. Mijn ouders hebben de hele tafel altijd vol liggen met papieren en zo daar wordt ik al gek van als ik binnenkom. Voor het oog schoon is bij mij ook al genoeg hoor!
Gelijk heb je hoor door ze te zeggen wat je dwars zit!! Als zij een afspraak met je wil dan moet zij maar de telefoon oppakken en wat met je afspreken! ik zou niet bellen als ik jou was!

Bieb
Heb je je hart een beetje kunnen luchten? Wat jammer dat je rd’s zo laat weer zijn gekomen… ik kan niet meer dan zeggen dat ik hoop dat het de volgende ronde beter gaat…. Ga lekker van je vlaai (troostvoer!!) smikkelen!!
Ik zou het hem nog eens vragen hoe hij erover denkt om te trouwen. Als hij weer zo reageert dan zou ik idd eens gaan kijken of je terecht kunt die dag en de stoute schoenen aandoen!!

Rimke
Wat erg dat je je nu zo onzeker voelt….EN idd wat april zegt het enige wat je nu zou kunnen geruststellen is een goede echo…Ik denk aan je en duim voor je!!l

Linda
Wat goed dat je hem niet hebt laten vallen. Het zal wel een moeilijke tijd voor hem zijn geweest als hij naar de drugs grijpt.
Zal wel lekker zijn geweest dat je nog eens lang in bed hebt kunnen blijven liggen!!

Anoeska
wat jammer dat jij ook al ongesteld bent geworden…
Ben ik alweer vergeten(heb net zo’n geheugen als een zeef!!)….ben je pas met de pil gestopt?
Ik heb ook veel last van die bruine afscheiding wat jij ook zegt. Ik tel ze wel als ongi. Bij mij begint er nu langzaam aan steeds wat meer bloed bij te komen.

Happy
zo te zien ben jij de volgende die ons goede hoop moet geven!

Pip
Morgen ontzettend veel succes!! Wat fijn dat je ernaar uit kijkt en er niet tegen op ziet!
Ik heb idd het topic over de triple test gelezen. En ik kan er wel inkomen wat ze zegt. Ze werk zelf met kinderen met down en weet dus hoe zwaar het kan zijn…

Essy
Gefeliciteerd met je verloving!!

Sterretje
Wat een curcussen (schrijf je dat zo??)!! Lijkt veel maar ook weer interressant! Je moet ook zoveel weten als je kleintje op de wereld komt!

Jacqy
Volgens mij een broodje aap verhaal!! Waardoor zou je dan niet vruchtbaar worden…klinkt mij erg onwaarschijnlijk in de oren!

Nou 2 dagen niet geweest en ik heb 5 pagina’s moeten bijlezen en dat op mijn werk! gelukkig is het hier ’s avonds altijd rustig dus dan kan het.
Ik heb alles gelezen maar kan niet overal op reageren, mijn ogen prikken van vermoeidheid!

Maar hoe zit dat dan als je in een verloskamer bevalt. Dat wordt dan toch wel vergoed? is dat (poli) klinisch zonder medische noodzaak?? En is bevallen in het ziekenhuis dan weer wat anders?? Ik snap het niet meer ben helemaal de kluts kwijt!! AAAHHHH

Vriendjelief zei vandaag dat hij nu ook wel zo snel mogelijk zwanger wil worden omdat het bij hem ook meer en meer begint te kriebelen! Als hij dat zegt dan krijg ik vlindertjes in mijn buik en ben ik weer mega dol op hem! net zoals toen we elkaar pas kenden…dat verliefde gevoel dat spannende…
Ik wilde nog wat vertellen maar ik ben vergeten wat dat was…

Meisjes ik hou het voor gezien!!

Tot morgen

X

even snelle reactie hoor whaha wat is er weer veel gekletst.

charlotte, ja ik heb 3 paarden en een shetlander.
ben je ook gek op paarden, of heb je ook eigen beestjes?

bambi,   leuk dat je het nu echt begint te zien bij jou.
wat een verhaal over die kat, lachen joh!!!!! gewoon houden die tweede kat, beter dan dat hij in het asiel zit toch?!
ik vind Cailin wel leuk, een vriendin van mijn schoonzusje heeft een meisje die heet Caitlin ook erg mooi!!!

april,   wat prachtig dat je het hartje hebt gehoord!!!!! mooi moment
en eind deze maand de 20 weken echo, dan kun je hem/haar ook echt zien, leuk leuk!!
ik kijk ook regelmatig naar char, zooo fasinerend.

rimke, wat spannend meid volgende week vrijdag je eerste echo weer.
je moet echt proberen om je geen zonrgen te maken! het is makkelijk praten voor mij, maar een beetje ontspanning is alleen maar goed voor die kleine. je veranderd niks aan de situatie als het niet goed is, maar probeer positief te blijven, geen klachten kan ook heel goed zijn. ik duim voor je!
ik vind Floor een erg leuke naam of Lotte of Lieke.
en Gijs vind ik niet zo mooi, sorry haha

linda, grappig verhaal van die foto over die geboorte, gadsie dan kan je echt wel door de grond gaan, whaha.
hoe was de verjaardag van je schoonvader? was laat geworden toch?
wat ben je gemeen om je vriendje het hoofd op hol te brengen, terwijl hij niks mag haha. dinsdag de zaadjes afgeven, spannend!!!!! wanneer krijg je daar uitslag over?
met vriendin gaat het redelijk, niks veranderd. maar als het nu komt dan gaan ze het niet meer tegen houden. donderdag is ze 34 weken, dus dat moet goed komen.

pip, sorry heb nog geen tijd gehad om foto's te plaatsen. beloof dat ik dat deze week doe!!!!
lekker je ouders weer thuis meid!!
volgens Sharina is het in jan uari raak en volgens rimke in maart net als jij.
heel veel succes morgen bij de gyn!!!!!! ik duim voor jullie meid!

chris, wat balen zeg toch weer ongi.
gelukkig is het met de zaadjes van je vriendje allemaal goed. nu moet jij wat kilo's afvallen dat is vast zwaar, maar je weet waar je het voor doet. heel veel succes!       en succes in de volgende ronde.

oh bieb, wat kut zeg toch ongi geworden. ik weet hoe je je voelt!!!! kut kut kut.
blijf hoop houden dat het goed komt he, onze tijd komt!

anoeska, shit meis ook voor jou de ongi aangebroken. kloten zeg.

essy, gefeliciteert meid met jullie aankomende huwelijk.
wat ontzettend romantisch!!!!!
snap dat je niet met een dikke buik in de jurk wil.
ontzettend spannend dat je nog steeds niet ongi bent, zou het raak zijn?
ik zou er gewoon een testje tegenaan gooien.

sterretje, wat fijn dat alles goed was op de echo. en dat jullie het geslacht al weten.
goeie grap dat wij het pas in april mogen weten haha dan ben je uitgeteld toch?
leuk he kleertjes en nieuwe dingetjes kopen voor de kleine, lijkt me helemaal geweldig.

geloof dat ik nu weer helemaal up to date ben, pppffff is toch niet bij te houden!!!
of ben ik nog iemand vergeten, sorry dan!!!

ben alweer bijna van m'n ongi af, gelukkig.
sexen hoeft dus nog niet, aangezien ik vanaf de 15de dag ongeveer pas weer kans maak, haha.
hebben het erg druk gehad de afgelopen dagen en nog 2 dagen trouwens.
morgen om 11:00 op het werk zijn, ronde tafelgesprek over hoe het met de winkel gaat en over onze misschien nieuwe collega.
heb vrijdag voor het eerst met haar gewerkt en was erg leuke meid. hoop dat ze bij ons team komt.
morgenavond snert eten bij mijn schoonmoeder.
vanmiddag naar de makro in Hengelo geweest, die hadden koopzondag.
nieuwe tv gekocht voorin de keuken aan de muur, zo'n platte.
nieuwe telefoon( 3 set) handig joh, 1 voor in de kamer, 1 voor in de keuken en 1 voor boven.
vriendje heeft dvd en cd van Paul de Leeuw gekocht, die staat nu keihard aan beneden (ik lig al boven op bed) maar ik hoor al een poosje hetzelfde dus hij zal wel in slaap gevallen zijn zoals zo vaak whaha.
ga zo maar eens even kijken.
dinsdag moet ik ook nog hele dag werken en dan kan ik even adem halen.
morgen word ik trouwens terug gebeld door de huisarts, dan gaan we starten met de onderzoeken bij mij en bij mijn vriend.
hoop dat het allemaal een beetje snel geregelt kan worden en dat ik nog voor mijn 10de cyclusdag bij de gyn kan worden onderzocht, schijnt zo te moeten???!
als ik morgenavond beetje op tijd terug ben van schoonmoeders dan kom ik nog even vertellen wat de dokter zei.
lekker slapen meiden,
en tot gauw
xxxxx

hey meiden

Kruimels: en was je man in slaap gevallen gisteravond dat je je berichtje schreef hahaha, succes bij de ha vandaag, en jullie hebben weer mooie spulletjes gekocht gisteren zo te lezen,

Sterretje: mooi kleuren nemen jullie voor de babykamer

Bambi: tja het is natuurlijk wel al wat dat je vriendin onder 4 ogen met je wil praten, maar ja waarom maakt ze dan niet meteen een afspraak met je, want nu komt het in mijn ogen weer over dat jij weer de eerste stap moet zetten, je moet doen wat je hart je ingeeft meid

renee; wat lief dat je mannetje nu toch ook zegt dat ie niet meer kan afwachten dat je zwanger bent haha, dat is toch heel wat voor mannen om dat uit te spreken haha

Ik weet niet wanneer we de uitslag krijgen van me man zijn zaadjes, dat zullen we morgen wel te horen krijgen

Meiden ik ga boodschappen halen , daarna naar me pa , en sporten en bij me pa en bij mezelf schoonmaken, Ik ben er vanmiddag weer
Iedereen een fijne dag

xxx linda

Goedemorgen ladies,

Nou heb nog steeds geen internet thuis! Dus helaas kon ik in het weekend niet op her forum... Heb alles een beetje snel doorgelezen en ga niet overal op reageren, sorry.

Heel erg kut voor de ladies die ongi zijn geworden! Kan heel goed begrijpen dat je dan echt ffies down en depri bent!

Essy, van harte gefeliciteerd met jullie aankomend huwelijk!!! Wat romantisch zeg... Daar kan je toch ook geen nee tegen zeggen hehe. Ik wens jullie samen heel veel liefde en geluk toe!

Kruimels: Ben toch wel een beetje jaloers als ik lees dat je 3 paarden hebt! Ik ben sinds kort weer gaan rijden. Ik heb toen ik kleiner was een (zwaar) ongeluk gehad (toen reed ik vrij fanatiek) en sinds dien ben ik als de dood voor paarden! Ik blijf het een leuke sport vinden en super lieve beesten dus ik ben het weer aan het proberen.Ik rij elke maandag, vandaag dus weer... :)

Liefs!
Charlotte

hoi meiden,

ff snel want moet snel gaan opruimen hier, moet vanmiddag metme vader naar het ziekenhuis, weer voor zijn rug en nek een opname. pfff. dus moetecht schoonmaken,

Blegg moet morgen weer werken en heb niks geen zin na ruim 2 weken vakantie hihiih.
heb trouwens een afspraak staan voor donderdag avond met die vriendin. ze komt hierheen en heb het verder via de mail geregeld, vond het ook geen goed idee ff te bellen.
Maar ik ga hetniet goedmaken met die andere (nep) vriendinnen, want die had ik er toch via haar erbij gekregen, en pfff nee geen zin in. door hun is het altijd ruzie en krijg ik de schuld (tja ik zeg wat ik denk, en dat bevalt hen niet) maar goed hopenlijk komen we er samen wel uit en kan ze er de rest van me zwangerschap wel bij zijn, is toch iets waar we vroeger over spraken toen we jong waren.

sorry voor het ego bericht, ben wel op de hoogte , maar ff geen zin in reageren hihih. en moet nu echt aan de slag.

xxx Bambi

hey bambi: wordt je vader aan zijn rug/nek geopereerd?/ succes in het ziekenhuis met je pa
en het zal mij benieuwen hoe het een donderdag gaat aflopen met je vriendin, je moet gewoon tegen haar zeggen wat je op je hart hebt en hoe je je hebt gevoeld, succes meid

Pip: succes bij de gyn vandaag meid

Rimke: meid hoe is het met je ??

Happy: ben je weer aan het vliegen   vandaag

xxx linda

Terug
Bovenaan