klusbabes 14

april, ik gebruik geen ovutesten anders was ik nu al failliet geweest hahaha....ooooooh krijg nu echt krampen..brrrr...als er al bloed komt dan liever nu en niet als ik maandag eindelijk naar de gyn moet!

Bieb, vertel idd verder...gezellig. Ben 5 juni v2007 getrouwd ...leuk lek leuk

Kan overdag niet bellen op werk. Kan wel, maar zit iedereen erbij. Dus denk dat ik vrijdag ga bellen. Op zich zijn er meer locaties waar we kunnen trouwen, maar er moet natuurlijk wel ambtenaar zijn....ach misschien is er nu plekje vrij omdat dat ene stel geannuleerd heeft hihi

Misschien bel ik morgen in pauze wel even, of ga donderdagavond langs als ze open zijn. Misschien beter, kan ik gelijk folders meenemen

Jeetje, jullie zijn flink bezig zeg. Hou het niet bij.
Bambi, gefeliciteerd met je nieuwe woning!!!! En nu flink aan het klussen. Verf is inderdaad niet goed voor je als je zwanger bent. Je kan wel gaan verven, maar dan moet je er voor zorgen dat je heeeeel erg goed lucht zodat je bijna niks op kan nemen. Als je op tijd pauze houdt dan beperk je de negatieve risico's. Ik werk op het werk met lood, maar dat mag ik gewoon blijven doen omdat het zo goed afgezogen wordt. Als je de kans minimaliseert dat het iets verkeerds met je doet valt het mee. Maar ik zal het als het even kan toch vermijden.
Zijn trouwens een hoop meiden bijgekomen op de site zeg.
Met mij gaat het trouwens goed. Alleen is mijn mannetje afgelopen zondag door zijn rug gegaan, terwijl het nu klustijd is . Hij kan bijna niks, maar ja... even behelpen...

pipstip; nu ik eenmaal weet dag we gaan trouwen, wil ik het liefst trouwen voor de baby komt,. Zei altijd, ik ga niet perse trouwen als er een kindje komt....maar toch wel mooi als we het wel doen.
En wat je zegt, daarna uitgelubberd haha, en dan komt het er daarna toch niet van enz enz.
OOoo vindt het toch zo spannend...maar toch ook wel eng

heb me net aangemeld voor Hyves, Was vanmiddag beetje dom. Lukte niet, want bedenk me net dat ik niet was ingelogd.....

Terug
Bovenaan