klusbabes 14

Had trouwens vandaag matcare gemaild,omdat de laatste test mislukt was. Ik had dus getest maar controlestreep bleef in het midden staan, ipv aan zijkant. Ik denk, misschien krijg ik wel een gratis test terug...krijg ik de reactie dat het wel vaker voorkomt, maar als je dan even aan 1 kant de test op grond tikt, dan springt de lijn naar de zijkant. Enja, klopt ook nog. Aan deze fout gingen ze nog werken. Hmm belachelijk, iedereen zijn test weggooien omdat die niet goed is, en dan is het een kwestie van tikken...maar ze garanderen wel de betrouwbaarheid.
(test gaf nu nog steeds neg. aan, sja had niet anders gekund met mijn ongi)

Leuk leuke leuk bieb, wat voor soort feestje willen jullie geven? Receptie en feest, groot feest (vind ik boven de 100 man), klein feestje, intiem feestje (minder dan 30 man vind ik haha).

Ooooh en wat voor soort jurken vind je mooi, enig idee?

Leuk, ik vind het zooo leuk!

Hey Bieb, ik zei al, het is even behelpen . Je denkt toch niet dat ik een maand laat schieten.
Trouwens, wel leuk trouwen. Je kan het idd zo gek maken als je wilt. Ringen hoeven nog niet eens gekocht te worden als het je niks uitmaakt. Anders zit je voor een simpel trouwringetje al op 300 euro. Taart valt ook wel mee zo lang je er geen bruidspoppetje op wil hebben (die zijn al gauw 60euro).
En wat betreft dat je opa en oma er niet bij kunnen zijn. Meestal is er wel wat te regelen als ze willen. Wij hebben voor de opa en oma van mijn mannetje ook vervoer geregeld (oma zit in rolstoel) via valys was het erg goedkoop. Waar we bij een taxibedrijf 500euro kwijt zouden zijn waren we bij valys in totaal 16euro kwijt. Nou wonen jouw opa en oma verder weg, maar dan zit je denk ik toch nog op 70euro. Voor zo'n mooie dag te missen of een beetje geld kwijt zou ik toch voor het laatste kiezen.

Trouwens, mijn mannetje is vandaag jarig. Dalijk komt nog wat bezoek, dus maak het weer niet laat, maar kan weer even niet zonder het forum.

Begrijp ik trouwens goed dat je 8/8/8 wil trouwen? Dan wil ik je niet teleurstellen, of bang maken, maar ben bang dat je dan te laat bent met de datum vast te zetten. Mijn man wilde ook 7/7/7 trouwen en waren bijna jaar van tevoren, maar was helemaal vol. Konden wel bij andere gemeentes nog navragen, maar daar had ik geen zin in. Zijn uiteindelijk 7/6/7 getrouwd. Vond ik wel mooie datum en op een donderdag (wilde ik om een of andere vreemde reden).

Linda; gefeliciteerd met je mannetje!

Ik ben niet iemand die van tierelantijntjes houdt, dus simpel en stoer zeg maar. Geen pofmouwtjes voor mij. Nu zal ik toch even   moeten wachten met jurk uitzoeken, ivm evt zw.schap. Anders moeten ze dat te veel uitnemen, en volgens mij gaat dat toch niet met elke jurk. Vindt creme of wit mooi, strak bovenlijfje met beetje uitlopende jurk. denk geen blote bovenarmen, vindt dat ik van die kipfiletjes heb haha. Geen band om nek, oeh daar heb ik zo een hekel aan. Vindt dat ik mooie hoe heet dat heb, die botten boven je borsten, onder je nek, dus dat mag iedereen zien, dus zal wel; v hals worden ofzo, maar borsten mogen er niet te veel uitpiepen. Zo, hele jurk is al ontworpen haha. En iets moois in haar, simpel bloemetje ofzo. Liefst loop ik op gympen, dus dat wordt witte gympen kopen...

Feest; ik zei al, mag van mij ook simpel, alleen familie, maarja dan kom ik al op 60 ofzo...toen zei vriend, nee wil echt een feest voor iedereen. Dus heb al een snelle telling gemaakt, 80 volwassen en 25 kids ofzo (van1 tot 16 jaar). Maar 1 voordeel, het is vakantietijd, dus helft op vakantie haha. Denk dat van kant niet iedereen komt, omdat het te ver weg is. is niet erg, familie van moeder hoeft van mij niet te komen (allemaal stomme mensen), maar familie vaders kant, mag wel komen. Ik heb al gezien dat van mijn kant meer mensen komen...
Heb al bedacht dat ik mijn collega's dus NIET wil uitnodigen,heb er echt niks mee. Denk wel de 2 waar ik echt mee samenwerk, dus dat scheelt. Vriend wil wel collega;s uitnodigen. Nou dat heft elkaar dan op.

poeh poeh wat een verhaal. sorry sorry

Essy; hoest met jouw bruiloft? Kunnen we al samen kletsen?

Heb eigenlijk meer gedacht aan locatie dan aan gemeente, wordt nu al zenuwachtig dat er nergens plaats is......toch maar morgen in pauze bellen

Linda 84; ik bel morgen wel, en als het niet is, dan hebben we pech. Tegenwoordig kan je toch ook familielid aanstellen tot tijdelijk ambtenaar???
Had ook al andere mooie datums gezocht,maar die vallen niet op vrijdag of op zaterdag

Jullie maken me nerveus dat die datum er niet meer is!!!!
Locatie wel, dus misschien nu 1 plekje vrij voor die mensen die afgezegd hebben....

Terug
Bovenaan