klusbabes 14

Linda84; zei net trouwens ook al tegen a.s. man, misschien moeten we wel in andere gemeente trouwen, maar dat vindt ik niet zo erg. Veel gemeentes hier in buurt. Wil trouwens niet in gemeentehuis trouwen, maar op locatie (mits er natuurlijk ruimte is...)

Wanneer gaat Essy trouwen?
Hmm.... spannend hoor. Echt leuk, zo'n voorbereiding. Als ik je een tip mag geven, als je ceremoniemeesters wilt hebben, houdt er dan rekening mee dat ze op de dag zelf ook het een en ander moeten regelen, dus als ze heel dicht bij je staan (je broer of zus ofzo) dan zijn ze ook druk met regelen en dat moet je dan wel willen. Wij hadden mijn schoonbroer en schoonzus en aan de ene kant was het wel heel fijn, maar aan de andere kant wil je ook dat zij echt het hele feest mee maken en dat kon niet helemaal (zij vonden het trouwens helemaal geweldig).

Ze moeten een abtenaar vrij hebben voor dan. Maar ik zal je niet zenuwachtiger maken, gewoon bellen, dan is alles veel sneller duidelijk. En als je een mobiel hebt kun je ook even naar buiten, hoeft de rest het niet te horen.
Ik heb nog nooit gehoord dat je je familie ook als ambtenaar mag maken. Maar daar weet ik verder ook niks vanaf. Je mag trouwens minimaal 1, maximaal 2 getuigen per persoon hebben.

Morgen gewoon bellen bieb en hopen dat er nog een plekje is!

Wij hadden geen ceremoniemeester. Mijn broer gaf de ringen en de muziek aan de ambtenaar in het gemeentehuis maar verder hoefde hij niks te doen. Ging allemaal hartstikke goed.

X

Ik ben er weer vandoor. Bezoek zal zo wel komen. Allemaal een hele fijne avond en tot binnenkort op de hyves site.

Liefs, Linda

O, en bieb, laat je droom niet in duigen vallen door ons. Als je echt 8/8/8 wilt trouwen dan gaat dat gewoon lukken.

hey meiden,

Wat een geklest weer zeg sinds gisteren avond, ik heb haast een hele avond nodig om bij le lezen voor dat ik kan reageren hahaha.
Maar als iz er zo ff snel doorheen lees is het onderwerp vandaag trouwen!!!!
Ik ben bang dat ik nooit ga trouwen hahaha
Ik heb altijd gezegd dat ik gevraagd wil worden en mijn vriendje heeft neit zo'n haast geloof ik.
Als we het er wel eens over hebben krijgt in echt van die mannen argumenten om het niet te doen.... wat verandert er nou werkelijk..... alles is toch goed zo...... kost alleen maar geld.... blablabla.
Maar wie weet.... de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik zie het niet binnen 5 jaar gebeuren.
Het enige wat hij zegt wat ik dat wel heel erg leuk vind is dat als we ooit trouwen dan ons eigen kindje dan bruidsmeisje/jongetje kan zijn....

hoest verder zo vandaag, hier en daar alweer wat egomailtjes gelezen (zoals jullie dat noemen hahaha)
Liefs Phoebe

Phoebe; had ook nooit gedacht te trouwen en zie hier....Kan snel gaan

Enne dames,. als de datum vol is...dan had het zo moeten zijn. We zien het wel, kan er niet meer van maken dan het is

Heb wel al de tarieven bij het gemeentehuis bekeken, 105,- voor 12 uur, en 156 na 12 uur (2007).

Heb al mailtje van charlotte gehad, maar kon word niet openen. Morgen even op t werk kijken. Charlott, alvast bedankt!
He, ik wil niet alles hier op mij betrekken dus ga er nu mee ophouden

dames, ga ook stoppen. Even was aanzetten, en dan lekker tv kijken

dikke x

ps zit nu ook op publieke hyves met klusbabies

Terug
Bovenaan