klusbabes 14

hey rimke; ik merkte inderdaad al dat je veel minder op het forum aanwezig bent, ik vind het wel jammer hoor meid, ik mis je wel, maar ja moet doen wat je zelf wilt natuurlijk, en succes met de nachtdienst, dan heb je het inderdaad maar gehad toch

Bambi: ik ben blij dat het gesprek met je vriendin toch goed is afgelopen, pfff al die ouwe koeien daar heb je toch ook niks aan, ik hoop dat jullie nu een nieuwe start kunnen maken

xxx linda

He meiden!

Lin, balen meid dat je geen ei hebt gehad deze maand... Toch maar weer die pillen. Ik hoop echt voor je dat er dan wel een eitje komt! Heel veel sterkte vanavond! Denk aan je!

Mamoetje, heb je al getest????

Rimke, ik had ook al gemerkt dat je er minder was. Maar geeft niet hoor. Je moet doen waar jij je goed bij voelt!

Charlotte, fijn dat je moeder zo een goed gesprek heeft gehad met je broer. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig mag verlopen.

Bambi, fijn dat het is uitgesproken tussen jullie. En groot gelijk dat je de rest niet meer hoeft te zien!

Happy, lekker geslapen! hahahah

Zo.. ik heb vannacht mijn ouders naar het vliegveld gebracht. Was om 3 uur weer thuis en lekker mijn bedje in gekropen.
Mijn vriend en ik konden gezellig samen uitslapen. Hij heeft avonddienst. Maakte hij me vanmorgen wakker met een verrassing!!! Als hij nu mijn eitje niet gevonden heeft!  hahah

Meiden fijne dag nog!

Liefs Jacqy

Even een ego berichtje van mij.. Ik kom vandaag niet meer even alles op een rijtje zetten.

Ik heb nog niet getest... Zoals ik van de week zei kregen we vandaag de uitslag van het onderzoek van mijn vriend.. We hadden ons verslapen en heb er helemaal geen tijd voor gehad..

De uitslag is niet zo positief.. Mijn vriend is 80 tot 90 procent onvruchtbaar.. hij heeft met voetbal 4 jaar geleden zijn lies gescheurd doordat er iemand met zijn voetbalschoen recht in is gekomen (hij is keeper.. ) Hij is hieraan geopereerd..  Tijdens de operatie is van binnen  ook een van zijn ballen geraakt.. Deze is verwijderd.. Ook speelt het nog eens mee dat het ook in zijn familie zit.

Het kan beter worden door bepaalde behandelingen.. dinsdag krijgt hij een echo om te kijken of er van binnen iets mis is.. en weer bloedprikken.. Hiervan krijgen we de 29ste de uitslag..

Om zwanger te worden is er maar 1 procent nodig.. maar even goed zit ik er toch doorheen.. Ik laat het even bezinken..

De klachten zijn er nog steeds.. maar weet nu even niet wat ik moet denken.. het kan haast niet zo zijn dat het alsnog nu al gelukt is.. die kans is erg klein..

Ik blijf wel bijlezen maar weet niet of ik nog reageer vandaag.. Het is namelijk vandaag ook nog eens de dag dat mijn vader 5 jaar geleden in een coma raakte na een epelepsie/hart aanval.. hij is 23 januari 2003 overleden dus zit er even een beetje doorheen vandaag..

Meiden in ieder geval bedankt voor de hulp van gisteren!!

xxx Mamoetje

Mammoetje wat een rotdag vandaag zeg, laat alles lekker over je heenkomen, dat helpt het beste. Zoek steun bij elkaar en praat erover, dit is iets wat jullie toch samen moeten verwerken. Lekker huilen en je emoties even de vrije loop laten.
Ik wens je veel sterkte met alles vandaag en de komende tijd bij de onderzoeken bij je vent. Ik snap dat je voorlopig even niet wilt reageren op 't forum, maar om je verhaal kwijt te kunnen kun je natuurlijk hier terecht!!

Klaasje

ik blijf wel op ut forum en blij ook gewoon reageren.. maar weet niet of ik dat de hele dag kan opbrengen.. gelukkig ga ik vanmiddag naar een vriendin van mij en naar een verjaardag vanavond.. maar ik ben er zondag wel weer gewoon.. (morgen een hele drukke dag.. bedankt voor je reactie..

Ik heb nog niet moeten huilen.. ben alleen somber en beetje sago.. maar de "grote klap" zal later wel komen..

Mijn vriend heeft het er moeilijker mee.. die denkt dat ik hem nou ga verlaten..

xx mamoetje

Mamoetje; Wat een k*t dag voor je!   Laat alles rustig op je inzinken en praat erover samen... Heel veel sterkte! en jullie komen er  vast wel uit. En zoals klaasje al zei, als je je verhaal kwijt wil zijn wij hier voor je!

Liefs! Charlot

hey mamoetje: meissie wat een verschrikkelijk nieuws zeg, laat alles even over jullie heenkomen, en ik wil je heel veel sterkte wensen deze komende tijd meid, als je je hart wil luchten dan weet je dat je dat altijd hier kan doen, hopelijk gaat het snel weer iets beter , en ach wat zielig voor je man en vooral dat ie nu denkt dat je hem gaat verlaten, ben er voor elkaar meid
Sterkte

xxx linda

Mamoetje; wat een vervelend nieuws zeg van je vriend. Dus jullie wisten dit niet al eerder? Hij is in ieder geval nog wel een beetje vruchtbaar, dus er is nog een kans dat het gewoon lukt. Kan me voorstellen dat het moeilijk voor je vriend is, maar als jullie er over praten komt het vast wel goed.

En vandaag ook nog dat je vader zoveel jaar is overleden. Wat een rotdag zeg voor je.

Rimke; had het ook al gemerkt dat je er wat minder was. Maakte me elke keer al zorgen. Maar ik snap ook wel hoor waarom. Af en toe kan ik hier ook al die gesprekken niet bijhouden, dan pik ik gewoon de belangrijkste punten eruit
Bij deze dan ook; als ik soms iemand vergeet...sorry

Linda; Dus je moet gewoon weer doorgaan met die pillen...zeker kut met peren

Bambi; fijn dat je het min of meer hebt uitgepraat met je vriendin. Sommige mensen kunnen er blijkbaar niet tegen als er bepaalde opmerkingen worden gemaakt. Nou, als je een vriendin bent, dan weet diegene toch ook op wat voor manier je dat bedoeld. En belachelijk dat je dat sms-je zo niet had mogen versturen. Dan hadden ze toch evengoed terug kunnen reageren?

Kruimels; fijn al vakantie geboekt? Ben nog nooit in Noorwegen geweest, maar schijnt erg mooi te zijn
Ach, wat zielig voor je paard zeg. Vindt het altijd zo erg als er wat met dieren is. geef r maar een lekkere poetsbeurt.

Charlotte; ik zal zeker nog wat tips misschien van je nodig hebben hihi

Vanmorgen dus in dat vacuumding geweest. Vond het eigenlijk ook wel beetje eng, want er wordt toch vacuum gezogen bij buik/huipen. En aangezien ik af en toe toch nog beetje last heb van linkerlies. Maar het viel zo wel mee. Daarna had ik beetje last van lies, maar of het daar van was? Ik zal dit ook niet vaker doen, dit was gewoon proef.

Daarna effe bakkie thee bij vriendin. Even gedoucht, en daarna zijn we nog even naar  dorpje verderop geweest (waar we ook gaan trouwen, dus even stiekem gegluurd haha). net half uur thuis, vriend ook al thuis van werk.

Ik weet niet meer wie het schreef, maar we zullen het zeker snel aan familie moeten vertellen ivm vakanties! gisteren even nagevraagd maar zomervakantie valt hier van eind juni t/m 2e week aug geloof ik, dus de meesten hier al terug denk ik. Bouwbak volgens mij tot 12 aug. Mijn familie woont in westen, volgens mij daar vakantie paar weken later, dus daar zal het voor sommigen wat moeilijker worden. Nouja, als ze niet willen komen, dan niet...toch?

Ik heb eigenlijk min of meer besloten om deze maand niet te veel mijn best te willen doen om kindje te verwekken. Zal het ook niet tegenhouden, maar ivm trouwplanning komt dat wat beter uit, In achterhoofd heb ik wel zoiets, tart ik het lot niet zo? Stel dat mijn lichaam deze maand wel klaar is voor een baby? Nouja, dat weet je toch nooit van te voren.

Ben hier dropjes aan het vreten, niet normaal. Weg met die dingen!!

Terug
Bovenaan