Mamoetje; wat een vervelend nieuws zeg van je vriend. Dus jullie wisten dit niet al eerder? Hij is in ieder geval nog wel een beetje vruchtbaar, dus er is nog een kans dat het gewoon lukt. Kan me voorstellen dat het moeilijk voor je vriend is, maar als jullie er over praten komt het vast wel goed.
En vandaag ook nog dat je vader zoveel jaar is overleden. Wat een rotdag zeg voor je.
Rimke; had het ook al gemerkt dat je er wat minder was. Maakte me elke keer al zorgen. Maar ik snap ook wel hoor waarom. Af en toe kan ik hier ook al die gesprekken niet bijhouden, dan pik ik gewoon de belangrijkste punten eruit
Bij deze dan ook; als ik soms iemand vergeet...sorry
Linda; Dus je moet gewoon weer doorgaan met die pillen...zeker kut met peren
Bambi; fijn dat je het min of meer hebt uitgepraat met je vriendin. Sommige mensen kunnen er blijkbaar niet tegen als er bepaalde opmerkingen worden gemaakt. Nou, als je een vriendin bent, dan weet diegene toch ook op wat voor manier je dat bedoeld. En belachelijk dat je dat sms-je zo niet had mogen versturen. Dan hadden ze toch evengoed terug kunnen reageren?
Kruimels; fijn al vakantie geboekt? Ben nog nooit in Noorwegen geweest, maar schijnt erg mooi te zijn
Ach, wat zielig voor je paard zeg. Vindt het altijd zo erg als er wat met dieren is. geef r maar een lekkere poetsbeurt.
Charlotte; ik zal zeker nog wat tips misschien van je nodig hebben hihi
Vanmorgen dus in dat vacuumding geweest. Vond het eigenlijk ook wel beetje eng, want er wordt toch vacuum gezogen bij buik/huipen. En aangezien ik af en toe toch nog beetje last heb van linkerlies. Maar het viel zo wel mee. Daarna had ik beetje last van lies, maar of het daar van was? Ik zal dit ook niet vaker doen, dit was gewoon proef.
Daarna effe bakkie thee bij vriendin. Even gedoucht, en daarna zijn we nog even naar dorpje verderop geweest (waar we ook gaan trouwen, dus even stiekem gegluurd haha). net half uur thuis, vriend ook al thuis van werk.
Ik weet niet meer wie het schreef, maar we zullen het zeker snel aan familie moeten vertellen ivm vakanties! gisteren even nagevraagd maar zomervakantie valt hier van eind juni t/m 2e week aug geloof ik, dus de meesten hier al terug denk ik. Bouwbak volgens mij tot 12 aug. Mijn familie woont in westen, volgens mij daar vakantie paar weken later, dus daar zal het voor sommigen wat moeilijker worden. Nouja, als ze niet willen komen, dan niet...toch?
Ik heb eigenlijk min of meer besloten om deze maand niet te veel mijn best te willen doen om kindje te verwekken. Zal het ook niet tegenhouden, maar ivm trouwplanning komt dat wat beter uit, In achterhoofd heb ik wel zoiets, tart ik het lot niet zo? Stel dat mijn lichaam deze maand wel klaar is voor een baby? Nouja, dat weet je toch nooit van te voren.
Ben hier dropjes aan het vreten, niet normaal. Weg met die dingen!!