klusbabes 14

sjonge, ligt het weer aan de site of aan onze computer? Heel langzaam met openen enzo, en was bijna vorig bericht kwijt, kreeg foutmelding. geluk van te voren gekopieerd..

@bambi: De babyfoon die we hebben hebben we via een internetshop waar we ook de bevestiging van de maxicosi voor in de auto hebben besteld. Als je googled op babyfoon dan krijg je als 5e ongeveer de site van kieskeurig en dan zie je hem linksonder al staan. Het is de Alecto-DBX-88
Ik heb bezoek dus ik reageer straks ff.

hoi meiden,

Sterretje,   thanks voor de tip.

Mamoetje wat een vervelend nieuws van je mannetje, maar niet de hoop opgeven. het komt vast inorde. sterkte ermee.

Rimke, ook mij was het opgevallen hihi. ik snap je standpunt heel goed. ook   ik kan het soms niet bijhouden en haal veel nieuwe meiden nog doorelkaar. Voorla op maandag kletsen jullie meestal ruim 5 blz vol en word dan zelfs kribbig erom. en dan heb ik helemaal geen behoefte om te reageren. Gelukkig hoeven we hier niks verplicht, dus als jij geen zin om te reageren heb, dan doe je dat toch lekker niet, ik weet waarom je het dan niet doet hahaha.

Ook ik zal de komende tijd vanaf volgende week ook bijna niet meer komen, ik moet dan al me vrije tijd in het huis stoppen, ohja rimke we zijn dus van plan om eind febr.over te gaan.
Dus als ik ergens een gaatje vind dan laat ik natuurlijk wat horen, maar zal ook niet op iedereen kunnen reageren.

linda wat balen dat je geen ei heb gehad, weer aan de clomid dan maar.

jacqy jullie baby is verwekt hahahah. nu moet het toch gelukt zijn.\

Bieb, klinkt apart zon pakking. ik zij dat van de familie.hihi Maar miss hebben jullie geluk wat betreft de vakanties

kruimels, leuk noorwegen is weer eens wat anders. en heb je je paardje nog gepoetst. wat zielig van zijn oog.

nou vandaag dus boodschappen gedaan en met me moeder en zusje zitten thee leuten en over nieuwe aankopen gesproken.
vanavond met me man naar de hornbach, verf enzo halen.

morgen ga ik denk ik alvast een nieuwe tafel en eetstoelen bestellen en twee fauteuils die we al hebben gezien en gordijnen weet ik ook al, dus kan het alemaal in me uppie, want me mannetje moet me zussies autotje doen.
dus ga met zussie lekker inkopen doen voor het huis.

xxx Bambi

hallo meiden,,

heb nog weinig gelezen maar wou ff zeggen dat ik vanavond bruiloft heb, morgen werken en verjaar dag sávonds'dus ben er ff niet,

lees wel ff wat er gebeurd is,

was nieuwschierig bambi hoe het afgelopen was
en mamoetje heb je al getest\

nou tot overmorgen \\

liefs anoeska

moet nu naar de kapper

@mammoet: succes en sterkte.

@bambi: succes met shoppen en klussen.

@rimke: Ben je dan wel op het zwangerzijnforum te vinden?

@linda: had je de vorige keer wel een eisprong gehad? Er staat me iets bij dat je de vorige keer de gyn. wilde bellen.

@bieb: idd een kind met nu al een eigen wil. zal wel genetisch bepaald zijn. Hé, dat is snel geregeld met het stadhuis. En zelfs nog genoeg plaats ook. Ik weet dat ik er nog sceptisch op reageerde, maar je hebt engeltjes op je schouder. Dat net die dag door anderen was afgezegd op de plek van de receptie en nu dit. Ik wacht nog af op je site. Geniet van de voorbereidingen. Ook dit gaat allemaal zo snel voorbij.

Nou, ik ga zo eten. Ik ben bekaf na al het werk van gisteren en vandaag en beide dagen geen middagdutje gehad. Dus dat wordt straks vroeg onder de veren. Alvast een heel fijn weekend allemaal en hopelijk maken jullie nu alleen maar leuke dingen mee.

hey meiden

anoeska; veel plezier vanavond op de bruiloft

Bambi: lekker meid dat jullie al weten wat je aan nieuwe meubels wilt hebben dat scheelt weer een hoop zoektijd

Sterrretje: ik had vorige keer wel een eisprong door de clomid, maar ik had niet zo'n goede menstruatie waardoor ik geen clomid kon nemen omdat het niet goed doorbrak, dus vandaar 1x niet en nu dus weer wel, ronde 3 met clomid, hopelijk is 3x scheepsrecht

Bieb: hopelijk werkt dat vacuumapparaat een beetje haha, ik had er nog nooit van gehoord, en ik snap dat je je kinderwens eventjes op de achtergrond zet, maar wie weet nu je je hoofd bij de bruiloft hebt, wie weet wat er dan gebeurd

Nou ik ben wezen condoleren, en moest wel eventjes een traantje laten, met me oom ging het wel redelijk , maar me hart breekt als ik hem zie, dit is al zijn tweede vrouw die hij naar het graf moet brengen, Ik heb al de hele dag koppijn van de zenuwen, maar ja, er staat een mooie foto op de kist

xxx linda

Terug
Bovenaan