hoi meiden,
Sterretje, thanks voor de tip.
Mamoetje wat een vervelend nieuws van je mannetje, maar niet de hoop opgeven. het komt vast inorde. sterkte ermee.
Rimke, ook mij was het opgevallen hihi. ik snap je standpunt heel goed. ook ik kan het soms niet bijhouden en haal veel nieuwe meiden nog doorelkaar. Voorla op maandag kletsen jullie meestal ruim 5 blz vol en word dan zelfs kribbig erom. en dan heb ik helemaal geen behoefte om te reageren. Gelukkig hoeven we hier niks verplicht, dus als jij geen zin om te reageren heb, dan doe je dat toch lekker niet, ik weet waarom je het dan niet doet hahaha.
Ook ik zal de komende tijd vanaf volgende week ook bijna niet meer komen, ik moet dan al me vrije tijd in het huis stoppen, ohja rimke we zijn dus van plan om eind febr.over te gaan.
Dus als ik ergens een gaatje vind dan laat ik natuurlijk wat horen, maar zal ook niet op iedereen kunnen reageren.
linda wat balen dat je geen ei heb gehad, weer aan de clomid dan maar.
jacqy jullie baby is verwekt hahahah. nu moet het toch gelukt zijn.\
Bieb, klinkt apart zon pakking. ik zij dat van de familie.hihi Maar miss hebben jullie geluk wat betreft de vakanties
kruimels, leuk noorwegen is weer eens wat anders. en heb je je paardje nog gepoetst. wat zielig van zijn oog.
nou vandaag dus boodschappen gedaan en met me moeder en zusje zitten thee leuten en over nieuwe aankopen gesproken.
vanavond met me man naar de hornbach, verf enzo halen.
morgen ga ik denk ik alvast een nieuwe tafel en eetstoelen bestellen en twee fauteuils die we al hebben gezien en gordijnen weet ik ook al, dus kan het alemaal in me uppie, want me mannetje moet me zussies autotje doen.
dus ga met zussie lekker inkopen doen voor het huis.
xxx Bambi