klusbabes 14

Hey meiden,

Linda, dit is echt een rotdag voor je zeg. Condoleren, te horen krijgen dat je weer geen eisprong hebt gehad. Hoe is het eigenlijk met het zaad van je man? Is dat wel goed?
En mamoetje, het zit jou ook niet mee he. hoop dat er bij jou binnenkort ook wat licht in de duisternis mag komen.
Bieb, hartstikke gefeliciteerd dat de datum vast staat. Maak er een geweldig feest van!!

He meiden!

Mamoetje, wat een vervelend nieuws hebben jullie te horen gekregen zeg! heel veel sterkte om het allemaal een plekje te geven. Ook voor je vriend

Jeetje wat een gekke dag vandaag zeg! eerst natuurlijk voor mijn ouders mijn nacht onderbroken, dan die "verrassing" van mijn vriend. Belt vanmiddag mijn zusje op. Mijn broertje zijn tas is op werk gestolen. Met de huis en scoeter sleutels erin!! Balen net nu mijn ouders op vakantie zijn!
Ik geregeld dat er vandaag nog nieuwe sloten ingezet worden. Mijn broertje is namelijk voor het eerst echt alleen thuis snachts!
Dus ik vanaf 15 uur in Zoetermeer in mijn ouders huis gezeten om op die sleutelboer te wachten en op mijn broertje, hij kan er natuurlijk niet meer in!
Om 17 uur word er gebeld. Het politie bureau, zijn tas is gevonden met nog alles erin! jippie!!
Mijn broertje die tas opgehaald en om 18:30 komt hij eindelijk thuis...
Toen nog boodschappen doen en nu ben ik eindelijk thuis! poeh zeg!
Had mijn vrije dag toch echt anders verwacht! hahaha

Fijne avond!

:Liefs Jacqy

He linda,
ja ik heb het gewoon door laten gaan. Je weet niet of ze een copie hebben gemaakt in de tussentijd! en nee.... de dief hebben ze niet te pakken, het is gevonden.
Hoe is het met je?

Liefs Jacqy

he lieve meiden,

bambi, fijn dat je het hebt kunnen bijleggen met je vriendin.
leuke inkopen gedaan voor jullie nieuwe huis? spannend hoor dat jullie eind Februrai al over willen, best snel al.
veel verandering voor jullie in 2008, nieuw huis en baby, super!!!!!

charlotte, zo jij zal het druk hebben vanavond met 600 man, pppffff hoop dat het allemaal goed gekomen is.
fijn dat je moeder en je broer een goed gesprek hebben gehad en dat hij nu alweer 5 dagen clean is, dat gaat vast de goede kant weer op vanaf nu.
blijf elkaar steunen, in voor en tegen spoed, dan komt alles goed.
zondag je Nod meid, rrrrrrrrr spannend!!!

klaasje, hoe was het op het werk vandaag?

rimke, geeft vast niet meid, dat je niet   op iedereen reageert. er zijn inderdaad erg veel nieuwe bij gekomen.
ik bedenk me dan maar als ik 1 van hun was, dat ik het ook leuk zou vinden om geaccepteert te worden, ook al hadden we al een hecht clubje.
ik ben er zelf ook niet vanaf het begin bij geweest, maar was maar wat blij dat ik zo liefdevol door jullie ben ontvangen, dank jullie wel allemaal!!!!!
de regel op dit forum: er word niet altijd op je gereageert, maar er word altijd door iemand aan je gedacht.
hoop dat je het een beetje hebt vol gehouden rimke het werk, je bent nu wel lekker de zondag vrij, ga er maar lekker van genieten dan.

linda, wat een dag voor je meis. kan me voorstellen dat het condoleren moeilijk was.
jullie kunnen gewoon niet meer doen dan er voor elkaar te zijn en er veel over te praten.
wat balen dat blijkt dat je nu weer geen ei hebt gehad, shit shit.
en weer aan die verdomde clomid, ach ik heb zo met je te doen.
gelukkig heb je in ieder geval Joey waar je lekker van kunt genieten en het levende bewijs dat je wel degelijk zwanger kunt raken.

jaq, wat voor "verrassing" had jouw manntje, haha begrijp ik het goed?
goh en wat een gedoe zeg met je broertje, zal je altijd zien dat zoiets gebeurt als ze net weg zijn. heel slim dat je toch de sloten hebt laten vervangen, je weet maar nooit tegenwoordig. nu is je broertje tenminste veilig in z'n eigen huis.

mammoetje, wat een ramp zeg, das natuurlijk hartsikke veel 80/90 procent onvruchtbaar. maar probeer het positieve eruit te halen dat ze er misschien toch nog wat aan kunnen doen.
heeel veel succes dinsdag bij de echo en ik duim voor jullie 29 Januari voor de uitslag.
wat een rotdag voor jou vandaag, hopen dat je morgen een stukje beter voelt.

bieb, grappig lijkt me dat zo'n vacuumapparaat.
wat is eigenlijk precies de reden dat je deze maand   niet zwanger zou willen worden? ik weet dat het met je bruiloft te maken heeft, maar wat bedoel je precies?

ik had vanmiddag ook weer wat.
was op pad geweest om voor zondag (dan hebben we bij ons thuis een nieuwjaarsfeestej van de familie) scones te halen, we gaan high tea doen.
moest nog naar de sligro voor van die kleine zoete gebakjes en mijn schoonzusje ging mee, na het winkelen haar spulletjes thuis gebracht en ze zou nog even mee gaan met haar eigen auto naar ons huis toe.
dus ze rijd met haar auto achter me aan en belt me na 10 minuten op.
de meter van de benzine daalt wel erg snel in een keer.
ze heeft tot nu toe al zo ontzettend veel pech met die auto gehad en ze had hem net weer 2 dagen thuis, gerepareert en al en nu was er dus weer wat mee aan de hand.
ze had echt de tranen in de ogen staan.
ik mijn vriendje gebelt en uitgelegd wat er aan de hand was, die is gekomen en bleek achteraf wel mee te vallen, een of ander slangetje van de benzinetank was geknapt, die heeft hij er profosorisch weer aan gezet en heeft haar auto naar huis gereden.
bij ons thuis even vast gezet met een tyrib maar ze moet er nog wel weer naar laten kijken.
de auto had net alweer 1500 euro op de kop gehad, ze baalde zo, echt sneu.
hoop dat het allemaal meevalt met maken, ze woont net op zichzelf en heeft niet zo veel te besteden.

oog van paard is al iets beter, heb haar vandaag 3 keer de korreltjes gegeven en daar knapt het echt wel van op.
ze is de hele dag binnen geweest, omdat de wind niet goed is voor dat oog.
vandaag ook de hoefsmid gehad, dus ze staan er allemaal weer mooi bij, haha.
morgen moet ik werken de hele dag, ach altijd wel gezellig de zaterdag, lekker druk en de mensen die komen zijn vaak vrolijk in het weekend.
zondag dan 's middags de nieuwjaarsvisite/high tea.
kom morgenavond of zondagmorgen nog wel effe buurten.
slaap lekker allemaal
dikke kus
kruimels

Dag dames,
Tjee, wat is het voor mijn doen vroeg. Ik geloof dat ik na een week alweer helemaal in mijn werkritme zit. Nou, dat laat ik dan maar even zo. Ik geloof dat ik nog nooit zo vroeg gereageerd heb.

@kruimel: wat fijn dat het weer beter gaat met het paardje. Of het nu een paard of je kat is, ze voelen toch als een gezinslid en zoiets is dan natuurlijk nooit leuk.
@linda: ik wist plots niet meer zeker of ik je al had gecondoleerd, dus bij deze meid.

goeiemorgen meiden

Jacqy: jeetje he dat is inderdaad een dagje geweest gisteren voor, maar gelukkig is de tas van je broer weer gevonden, en goed dat je evengoed de sloten hebt laten veranderen want je weet inderdaad maar nooit of ze de sleutels hebben nadgemaakt,
Wat was de verrassing van je man??

Sterretje: je hebt inderdaad nog nooit zovroeg gereageerd hahaah

Kruimels: ik ben blij dat het weer wat beter gaat met het oog van je paard
en wat sneu voor je schoonzussie dat die auto nu weer wat mankeer, ik kan erin komen dat ze daar verdrietig van wordt en al helemaal als je niet zoveel te besteden hebt,
O ja als ik je niet meer spreek alvast heel veel plezier voor morgen met het high tea feestje, maar dat zal wel gezellig worden

Morgen dan is mijn oom jarig, en ze laten het evengoed doorgaan, me tante zei het is gewoon een koppie koffie en een taartje halen dus het is geen feest ofzo, dus daar gaan we morgenochtend naartoe
Nou wij gaan zo boodschappen halen, even nieuwe bloemetjes bij me ma neerzetten,en dan ben ik er vanmiddag weer eventjes

xxx linda

Terug
Bovenaan