klusbabes 14

meiden goedemorgen,

Wordt weer ff vluchtig want moet zo gaan werken !!!!! Gisteren belde er 1 van mn vriendinnen dat zij en haar man na 20 jaar uitelkaar gaan ( 3 kinderen ) dus was weer een avondje rennen pfffff had het me wel anders voorgesteld maar ja, ook in rot tijden moet je er voor elkaar zijn he......Vandaag mn nod spannend spannend ......dat wordt weer de hele dag naar de wc rennen en gluren haha. LAs dat rimke wat minder aanwezig was en dat had ik ook wel gemerkt........Vind het wel jammer hoor maar, snap je wel. Ik heb het zelf ook. Ik kan niet zo vaak hier zijn en soms staat er zoooo veel dat maakt het gewoon moeilijk om overal op te reageren !!!! Ook sorry daarvoor meiden. BAmbi, gelukkig is het weer goed met je vriendin en wat er bij hangt.....laat idd maar lekker gaan !!! Heb je ook niks aan. Linnie, gaat het een beetje meisje? Verdorie las je verhaal van de gyn zit ook ff weer niet mee he. Vind het allemaal echt heel rot voor je, je hebt ondertussen je portie wel gehad he. Kruimels, gelukkig gat het weer wat beter met je paard he......ben het helemaal met je eens, er wordt niet overal op gereageerd maar, wel aan je gedacht !!!! meiden, moet gaan rennen, moet er kwart over zijn   en moet ook nog lopen grrrrrrrr. Fijne dag

Kussssss happy

goedemorgen meiden,

Jacqy gelukkig is alles goed gekomen met de sloten e.d / zie je je gaat nu al moederen. dat komt wel goed als je zelf een kleintje krijgt hihihi

happy spannend vandaag. he doe je wel een beetje rustig aan. snap wel dat je iedereen zou willen helpen, maar heb het idee dat je duizenden vrienden heb en je kan niet altijd iedereen helpen he, ja hoe klinkt dat. ik bedoel denk ook anjezelf en aan je mannetje. eigen gezin gaat altijd voor. denk daarom ook in de toekomst is dit heel belangrijk.

sterretje je was er vroeg bij.

linda toch goed van je familie die verjaardag door laten gaan, er zal echter wel een sfeertje hangen denk je ook niet.

kruimels, werkse vandaag en leuk zon hi tea morgen. goed dat het oog van je paardje beter gaat he.

Andere dames sorry maar ben het ff kwijt

Hier vroeger op als anders.was om 9 uur al wakker, nou laf ik ook om 10 uur al in me bedje hihih. Gisteren dus naar de hornbach geweest en wat spullen gehaald. en verf en allemaal vandat kleine grut wat je nodig heb. heb wel gegeken voor lampen en behang, maar moet toch eerst weten hoeveel we nodig hebben en dat doen we dus als we alles opgemeten hebben dinsdag.

Net via internet de inschrijving gedaan voor de opvang van 1 dag voor de kleine later.
Heb geen idee of alles geod is gegaan, en moet ik nu ook via de belasting de opvangtoeslag aanvragen, of gaat dit straks via het kinderdagverblijf. Want heb net geen loongegevens moeten invullen ofzo. Sterretje jij heb toch ook opvang ? weet jij hoe dit zit ?

Nu ga ik nog ff luieren heb geen zin om iets in huis te doen, miss dat ik ff 3 dozen inpak, heb die dozen toch staan.
Dan straks douchen en dan met me zussie vanmiddag dus een tafel enzo bestellen. stoelen en op zoek naar gordijnen. hihih best leuk hoor. We doen niet alles nieuw hoor, maar sommige dingen gewoon.

xxx Bambi

Kruimels; wat vervelend zeg voor je schoonzus. Dat is altijd zo, als
het niet uitkomt gaat alles kapot. Maar goed, nu bleek het gelukkig
toch weer mee te vallen

En wat ik bedoel dat ik deze maand niet actief wil klussen. Stel dat ik
nu deze maand zwanger raak, dan ben ik dus tijdens de bruiloft 7
maanden zwanger. Ik vindt het dus helemaal niet erg om met een dikke
buik te trouwen, het heeft ook wel wat moois, maar 7 maanden   vindt ik
eigenlijk net iets te ver heen. tot 6 maanden vindt ik nog wel oke. En
ook met de dag zelf natuurlijk, ik denk dat het heel vermoeiend wordt
enzo. Dus ik ga wel gewoon klussen, maar gewoon wanneer het ons
uitkomt. Maar goed, mocht ik zwanger worden deze maand, dat is het
gewoon zo,het heeft dan gewoon zo moeten zijn toch? Wil het 'lot ook
niet tarten'.

Bambi; ja, dit worden weer drukke tijden voor je. Wel hartstikke leuk
een huissie inrichten. En dan ook nog eens de babykamer. Leuk toch?

Linda; je had dus gister ook weer een emotionele dag achter de rug. Ik hoop voor jou dat nu ook weer het zonnetje gaat schijnen

Jacqy; fijn dat je broer toch nog zijn spulletjes terughebt. Ik denk
gewoon dat een eerlijke vinder die naar politie heeft gebracht, en vast
geen kopie van sleutel heeft gemaakt. Anders hadden ze die hele tas wel
gejat, sleutel gepakt en rest weggegooid

Happy; spannend voor je. Heb je bepaalde klachtjes nu?

En weer vervelend voor je vriendin. Gelukkig heeft ze dan wel weer steun aan jou

nu weet ik t niet meer hoor, sorry

Vandaag weer een teken van boven gehad, dat het echt de bedoeling is
dat we 888 trouwen haha. We gingen boodschappen doen, en op wat voor
bedrag kwamen we uit.....48,88. Dus ik zeg, die 4 had eigenlijk een 3
moeten zijn (tijdstip van trouwen). maar toen zei mijn vriend, nee want
om 4 komen we als getrouwd stel het gemeentehuis uit!! haha, ja en zo
is het ook

Ik denk dat we het tel. tegen mijn familie gaan zeggen. De eerst
volgende x dat we weer bij   mijn ouders zijn, is pas 10-2, andere
weekenden kunnen we niet. En dat vindt ik echt te lang duren.

Sorry dames, ik lul geloof ik te veel over mijn bruiloft. Maar goed, is
nu even gewoon zo. En ook wel fijn voor mij om over iets anders te
denken dan over babytjes. En misschien ook wel goed

Charlotte; is het goed als ik nog wat vraagjes op de mail zet?

ga nu weer even stoppen , tot vanavond of morgen!!

happy: Je NOD vandaag toch?? spannend.. hopelijk zijn ze nog niet geariveerd?!?
Wel vervelend van die vriendin zeg.. steunen is het enige wat je voor haar kan doen..

Linda : Hoop dat de verjaardag niet al te moeilijk is geweest.. Maar begrijp het wel.. Ze had waarschijnlijk ook niet gewild dat het nou niet doorging..

Ben de rest nu al weer kwijt.. kijk zo even verder..

Gisteren is het opzich wel goed gegaan.. was er alleen niet helemaal bij met m'n hoofd.. Gisteren avond zegt de jarige: dennis en kris gaat ook mee apresskieen.. dus ik aan dennis vragen heb je een vriendin.. nee zegt ie.. ik zeg wie is die kris dan?? ( Das de dochter van me ma der beste vriendin die ken ik al vanaf de dag dat ze geboren is.. )

Maarja gelukkig vroeg niemand verder.. Het gaat nu wel wat beter met me als gisteren.. heb me er wel een beetje bij neergelegd.. Me vriend voelt zich er schuldig over terwijl hij er niks aan kan doen.. Ik merk dat doordat ik een smsje kreeg van hem.. het gaat ons wel leuken schat.. het duurt alleen iets langer.. (normaal vraagt of zegt ie nooit wat over zwangerschappen.. )

Ga morgen ochtend testen.. De kwaaltjes blijven nog steeds.. maar in m'n hoofd heb ik zo iets van het zal toch niet.. dat kan haast niet.. met die 10 á 20 % kans en dan nog binnen 3 maanden raak.. We zullen zien morgen..

xx mamoetje

Bieb: Nou hoeveel tekenen heb je nog nodig.. Ben echt super blij voor je... Eerlijk gezegd dacht k die komt niet ver met het regelen van alles voor die dag dat zit allemaal al vol.. Geniet ervan zeker van die dag!!

Bambie: Zo te zien is t helemaal in orde met het huisje! Veel succes met het klussen.. (ja gewoon met een hamer en spijker.. hihi) Ik weet niks van opvang dus ik kan je geen antwoord geven..

meiden ben weer weg!!

xx mamoetje

Hoi meiden,

Nou klote zooi, de rd s zijn er en ben er ff doodziek van !!!! Baal enorm en ook van het feit dat ik me toch weer heb laten meeslepen door de klachten .........Mn nieuwe nod is 9 feb, hoop dat iemand dat ff voor me op de wolk wil zetten. Meiden tot morgen, ga ff lekker janken .....

Liefs happy

@happy: wat k..t voor je. Ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling voor je is. Ik had het je zo gegund en eigenlijk was ik er van overtuigd dat het dit keer raak was.
@bambi: hahaha. Ik lag ook vroeg er in om 22.30. En voor jouw doen was je ook vroeg op vandaag. Dus flink geshopt? Daar gaat idd wat tijd in zitten en je vergeet altijd wel weer de helft. balen dat jullie de maten nog niet hebben. Bij ons hebben ze het op de site van de belastingdienst ingevuld, zodat we een idee hebben wat onze eigen bijdrage is en wat we terug gaan krijgen. Ik zal mijn man nog even vragen of we dat moesten aanvragen.

@mammoet: het lijkt me voor je partner ook heel zwaar. succes.
@bieb: vertel, vertel, vertel. Van mij mag je erover vertellen. Het leidt je idd af, maar het zijn vrolijke verhalen. En zo tussendoor is het belangrijk dat we die ook lezen. Dus blijf ons vooral op de hoogte houden.

Terug
Bovenaan