klusbabes 14

hey meiden

Happy: wat ontzettend kut meid, en een ander woord is er niet voor, gooi alles er maar lekker uit hoor meid,

Bambi: heb je nog leuke dingen uitgezocht vandaag samen met je zusje??

Mamoetje: ik vind het zo rot voor jullie dat jullie dat bericht hebben gekregen, maar je man moet zich niet schuldig voelen, hij kan er niks aan doen, ach ik heb het zo met hem te doen dat ie zich zo schuldig en rot voelt , dat ie zich rot voelt is natuurlijk wel erg goed te begrijpen, sterkte meissie

Bieb; dat zijn zeker tekenen van boven meid haha 48,888 mooi dat de datum dan vasstaat, en je praat niet teveel over je bruiloft, ik vind dat wel gezellig haha

joey had vanmiddag een ongelukje in zijn bedje, voordat ie op bed moest waren we boos op hem, omdat ie met alles ging gooien en slaan, en dat doet ie als ie erg moe is, dus wij straf geven en joey helemaal over zijn toeren naar bed, wordt ie vanmiddag wakker en zit ie naast me in de bank, denk ik wat is je broek nat, had het arme kind in zijn broek geplast, hij heeft sinds 2 weken in de middag als ie gaat slapen geen pamper meer om, en vanaf afgelopen sept, overdag dus niet meer en dit was zijn eerste ongelukje dus dat vind ik wel knap haha

xxx linda

@bambi: je kunt het pas na de geboorte aanvragen. Want je moet een naam, geboortedatum en sofinummer hebben geloof ik. Na 2 maanden krijg je bericht. Maar je hebt toch minstens 10 weken zwangerschapsverlof, dus zo'n haast heeft het niet. Je kunt naar de site van de belastingdienst, dan klikken op particulier, dan op gezin en gezondheid en dan kun je info erover lezen en bij de ander aanvragen. Als je op aanvragen klikt kun je jullie situatie wel al berekenen, door een pseudonaam en zo op te geven. Succes.

Trouwens, dit moet je lezen. Topic "maartmoeders 2008: opbiechten zonder te oordelen." Werkelijk waar als je dat leest.

meiden ik ben er vandoor, iedereen een fijne avond, we gaan naar idols kijken, ik heb vannacht zo slecht geslapen dat ik hoop dat het vannacht beter gaat haha

tot morgen

xxx xlinda

@linda: arme joey, geef hem maar een lekkere pakkerd van me.
@bieb: doet me denken aan die film met mel gibson en die aliens dacht ik: "signs are everywhere"

Goed, wij zijn voor vandaag klaar met klussen. Morgen gaan we verder, maar dan kunnen we niet heel veel. Poeh wat ben ik blij dat ik zo vroeg op was vandaag. Het hele huis is al aan de kant. Jippie.

linda, toch een fijne dag gewenst morgen bij je oom, kanp dat ze het gewoon door laten gaan. misschien hebben jullie wat steun aan elkaar.
arme joey, de schat, inderdaad knap hoor dat hij het nog zolang heeft volgehouden om de boel droog te houden. hij was vast helemaal onder de indruk van zijn boze ouders, haha.

happy, jeetje wat een toestand dat je vriendin na 20 jaar uit elkaar gaat.
en het ergste nog 3 kindjes ook, echt erg.
wat ontzettend kut man dat de rooie duivels toch gekomen zijn, ik had echt verwacht dat het bij jou raak zou zijn deze maand, weet niet waarom maar gewoon gevoel.
balen dat je je er zo rot/ziek door voelt, das nog minder, word je er elke minuut van de dag aan herinnert dat die rot duivels er weer zijn.
ach februari is je Nod alweer, die maand is zo om, zet hem op deze maand!!!

bambi, lekker geshopt voor je nieuwe huisje?

bieb, wat een toeval dat je 48,88 moest betalen, dat moet inderdaad zo zijn.
lief dat je vriendje er ook zo blij van is.

mammoetje, kan me ook wel voorstellen dat je vriendje zich rot voelt, er is voor een man niks ergers denk ik dan een vrouw moeilijk te kunnen bevruchten. vaak ga je ervan uit als het niet lukt dat het aan de vrouw ligt. is gewoon een lastig probleem.
ik hoop dat ze met die echo nog wat voor jullie kunnen doen, dat je via de normale manier gewoon nog zwanger kan worden.
wie weet, (het kan nog steeds) ben je toch deze maand zwanger????
morgen weten we meer, spannend!!!!!

sterretje, ik zal zo even kijken op die topic, ben erg nieuwschierig, haha
dus erg vroeg opgestaan vanochtend, nou dan heb je in ieder geval nu je huisje lekker aan de kant, heeerlijk.

heb vandaag gewerkt, was niet super druk, gewoon normale klanten.
na m'n werk boodschapjes gedaan voor morgen bij de Appie heijn.
vanavond hebben we lekker lasagne opgehaald bij de allerlekkerste pizzeria in de buurt haha. en verder vanavond alvast de brownies, muffins en de stoofpeertjes gemaakt, mjam de hele keuken rook er naar, heeeerlijk.
lig nou lekker op bed, tvtje aan ga zo nog even een serie van dawson's creek kijken (op dvd) en dan heerlijk dutten. morgen uit slapen, om 11:00 paardje even naar buiten doen, kan die even lekker uit rennen.
m'n schoonzusje komt op tijd, om me te helpen met de high tea voor te bereiden.
en dan rond 15:30 komen ze allemaal, gezellie.
m'n paarde haar oog is nog niet over, zat vanmiddag weer beetje dicht.
hoop dat het morgen wel beter is, ze staan al 3 dagen op stal, zo sneu.
welterusten allemaal en tot morgen
xxxxx  

goeiemorgen meiden

Kruimels: veel plezier vandaag meid met de high tea, maar dat zal wel gezellig worden denk ik

Sterretje; dus jullie zijn bijna klaar met klussen, pfff wat zal jij blij zijn als alles aan kant is,

happy: ik was vergeten te reageren over je vriendin die uit elkaar gaat, dat is ook niet niks na zo'n lange tijd, en het erge vind ik altijd dat de kinderen het dupe er van zijn ook al gaan ouders goed uitelkaar,
Hoe is het nou met je meid?? gaat het weer een beetje, ben je over de ergste teleurstelling heen??

nou wij hebben gisteren lekker niks gedaan, een beetje naar idols gekeken en naar weekend milljonairs, en daarna nog een stukje van jochem meyer, en daarna als een blok in slaap gevallen tot half 6 want toen werd joey wakker want die zocht zijn doekje die die altijd aan zijn neus heeft, daarna is ie weer in slaap gevallen tot kwart voor 7, ach ja ben het ondertussen wel gewend hahaah
Straks naar me oom toe die jarig is en vanavond nog eventjes naar me andere oom toe om weer even te condoleren en me pa gaat dan de rozenkrans bidden , dat doen we dan altijd met de hele familie,

Ik ga nu lekker in bad en me leesboek uitlezen
Oja me temp, is al 2dagen 36,8 haha, maar ja ik heb ook al weer 2 dagen die pillen die me ongi op moeten wekken

xxx linda

@linda: je was vroeg eruit vandaag. dit keer haalde ik het niet. ben net op. Blijkbaar was het eerder een wonder voor mijn doen. Wat mooi dat jullie samen de rozenkrans gaan bidden. emotioneel, maar mooi. Succes alvast voor straks.

@kruimels: Je zult waarschijnlijk al op zijn als je over een uur je paard moet verzorgen. Gelukkig gaat het al iets beter. Paarden en kwaaltjes. Het blijven gevoelige dieren. En dan straks de hightea. Kun je geen stoofpeertjes oversturen, mmmm, klinkt heerlijk of zijn die voor daarna.

@happy: wat rot voor je vroiendin. Zijn ze als vrienden uit elkaar gegaan? Hoe is het trouwens verder met die vriendin die   last had van die stalker? En luister maar goed naar bambi: let ook op je zelf.

Nou, vandaag wordt het hier nog latexen en poetsen. En meiden duim voor me dat de kleurlaag na 1 keer dekt. Want als dat zo is kan ik volgende week al alles poetsen en kunnen de plinten erin. Het is eigenlijk best balen als je alleen in het weekend eraan kunt werken. Maar goed op het werk is het nu ook druk en een werkweek is een werkweek en een klusweekend een klusweekend.

Tjee, wat is het hier rustig vandaag. Ik was net met de eerste klus klaar en dacht even in mijn pauze bij te lezen.
Iedereen is druk bezig zo te zien. We proberen t straks evt. nog eens.

Terug
Bovenaan