klusbabes 14

Het is al een paar dagen rustig hier heb ik het idee..

Sterretje: Ik ga voor je duimen!! verven is al zo'n rot klus..

linda: Sterkte vandaag!! Heb gisteren avond ook lekker niks gedaan ja bij een vriendin niks gedaan.. mannetjelief was weer naar feyenoord en dan zit ik altijd bij haar..

Happy: Jeetje wat vervelend meid.. Hopen dat het de volgende ronde raak is..

Ik heb net getest en er stond duidelijk niet zwanger.. Vrijdag naar de HA.. als die klachten er nogsteeds zijn.. Als het over een jaar nog niet is gelukt ga ik ook de medische molen in om te kijken of ik goed vruchtbaar ben en dan gaan we gelijk IVF behandelingen beginnen.. We hoeven dan niet alle behandelingen daarvoor emt tempratuurlijst enzo te doen.. blij dat we dit nu weten.. Dat we er goed bij geholpen worden door zijn arts scheelt een hoop!!

Fijne zondag meiden!! xxx Mamoetje

Happy; balen dat je ongi is doorgebroken. Weet precies hoe je je voelt. Vorige maand was ik ook zo kwaad op mezelf dat ik me weer had laten meeslepen door de klachtjes enzo. Volgens mij is de roze wolk nog niet aangepast, zal zo wel even doen. zal ik voor je volgende NOD gewoon 28 dagen aanhouden?

Mamoetje;  Jammer dat je toch neg hebt getest, wie weet was het toch wel raak,  helaas meid. Heb je  voor jezelf bedacht dat je over een jaar de medische molen ingaat, of hebben de dokters dat gezegd?

Sterretje; zal  zo die topic eens bekijken, zeker slap gelul?

Linda; toch wel goed van Joey dat het z'n 1e ongelukje is. Kwam natuurlijk omdat hij zo over zijn toeren was?

Ben blij dat  jullie het niet irri  vinden dat ik (te) veel over de a.s.  bruiloft praat. Nou dan lul ik maar verder haha. Gisteren  tegen zijn  broer en vrouw verteld. Ze hadden het wel verwacht, ook omdat  ik het al de hele tijd daarvoor over 882008 had, maarja toen moest vriend  nog overgehaald worden haha. Hebben gelijk de trouwboeken van hun weer bekeken, erg  leuk. Vanmiddag gaan we het zijn moeder vertellen. En dan (helaas) telefonisch aan mijn familie, wil gewoon niet langer wachten. Ach het blijft leuk nieuws, of  het nu  tel.  of  persoonlijk verteld wordt.

Net pas  gedoucht...lekker luieren hihi. Nou, beetje dan. Had al  gerend vanmorgen, beetje opgeruimd. Straks gaat vriend eerst voetbal kijken, en dan ef naar zijn  moeder

Oja, ik denk dat  ik toch binnenkort huisarts ga bellen. Heb laatste tijd toch weer last van linkerlies of eileider.voelde t vanmorgen ook bij rennen, en nu ook. Niet echt  pijnlijk maar gevoelig. Kan  haast niet eisprong zijn, want dat is pas volgende week.  

ZO ga even roze wolk zoeken  

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde     , Bieb, 3e ronde na mk
6)
7) Essy, 4e ronde
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje  (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16) Phoebe 7e ronde 1ste kindje
17)
18) Linda 2e kindje , 10e ronde deze keer geen clomid
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Hoi meiden,

Nou daar ben ik weer ff. Op de een of andere manier hakt het er ff flink in !!! Denk ook door al die baby s om me heen, dan denk ik gewoon, waarom bij ons nou niet. Dinsdag wordt er bij iemand uit de kroeg weer een baby geboren ( meisje dmv keizersnee ) en ik mag de kaart en de kadootjes namens de kroeg weer verzorgen pffff doe niet anders de laatste tijd. Vind dat normaal hardstikke leuk om te doen maar nu even niet !!!!

Sterretje en bambi; jullie hebben ook gelijk hoor. Je eigen gezin is zeker het belangrijkste maar, vind het altijd wel moeilijk want ze komen altijd naar mij met hun problemen. Kan ook niet iedereen helpen maar probeer het altijd wel. Ik heb gewoon een grote hechte club om me heen ( al jaren ) en we zien elkaar zo vaak dat het net een soort van grote familie is. Nou mn vriendin heeft besloten met haar man om het toch nog maar een keer te proberen. Ben bang dat het toch niet zal lukken maar, het is het proberen waard !!! Ben dus benieuwd ........

Linda; hoe gaat het meisje? Ach die kleine met zn ongelukje !!! Was ie ff lekker tegen de draad in aan het gaan haha

Bieb; ja dat heb ik dus ook nu. Hoe komt het dat ik me toch weer zo heb mee laten slepen pffff nou doe ik het echt nooit meer !!!!! Zou als ik jou was idd ook ff nij de ha langs gaan of ff bellen ...zekerheid voor alles he !!!! Leuk he om tegen iedereen te vertellen dat je gaat trouwen !!!! Geniet er maar lekker van ...verzet je gedachten ook weer ff he, misschien is dat juist wel ff goed.

Kruimels; gezellige dag meisje. Wat rot voor je paardje he...

Weet het niet meer, sorry

O ja bieb bedankt voor de wolk !!!

Kusssss happy

geen probleem Happy!

Hier om mij heen worden de komende maanden ook allemaal baby's geboren, dus dat zal ook wel beetje moeilijk worden. Tuurlijk gun je het iedereen maar jezelf toch maar haha. Over een paar dagen als je ong weer over is, dan kan je weer toeleven naar de volgende klusperiode....Ik ben blij dat ik mijn gedachten nu een beetje kan verzetten

Happy, wij komen ook nog aan de beurt

Ben nu lijst aan het maken wie we willen uitnodigen, en kosten en budget. Morgen gaan we naar locatie, en dan krijgen we denk offerte. Dat zal grootste kostenpost zijn. Receptie hoeft van mij niet. schoonzus zei al, maar daar kan je mensen uitnodigen die je alleen wilt uitnodigen voor een uurtje. Nou, dat zijn alleen mijn collega;s haha. rest mag hele avond, dus om het daar voor te doen,. Dan kan ik ze net zo goed voor hele avond uitnodigen. Ik zei al, misschien beter om ze wel uit te nodigen, dan komt directeur ook, en die kan dikke envelop geven haha. En helft is toch op vakantie denk ik. Maar heb voor de rest niks met die mensen....

zo, ga nu even onze site proberen te maken. Tot later!!

hey meiden

Happy: ik snap goed dat je nu even geen zin hebt om de kadootjes te moeten verzorgen voor het kindje dat wodt geboren, elke maand is gewoon een teleurstelling als je weer ongi wordt,
Ik las dat je vriendin het toch weer gaat proberen met haar man, zal mij benieuwen, ja ik heb zoiets van als het al niet meer werkt en je hebt al het idee we gaan uit elkaar en dan probeer je het toch nog opnieuw, dan heb ik zoiets dan is er toch niks veranderd dus dat werkt toch niet, maar voor je vriendin hoop ik natuurlijk wel dat het gaat werken

bieb: heb je je ouders al op de hoogte gebracht over jullie trouwplannen? en hoe reageerde ze??

Sterretje: heeft de eerst kleurlaag gepakt?? dan kunnen jullie verder, succes

mamoetje: waarom ga je niet eerder de mmm in??? een jaar duurt nog zo lang, en balen dat de test negatief is

xxx linda

Terug
Bovenaan