hoi meiden,
happy wat onwijs balen weer dat je ongie er is. je mag best ff verdreitig zijn hoor.
linda wat zielig van joey. maar een ongelukje kan altijd he,
kruimels veel plezier met de hi tea
mamoetje jammer dat ie toch nega was de test, maar houd hoop he meid.
charlotte vandaag jou nod spannend
bieb, praat jij maar lekker over je bruiloft, vind ik ook wel gezellig
sterretje bedankt voor je info, hier kunnen we zeker wat mee.
hier alle soke, heb vandaag wel een beetje dip dag, zit gewoon niet lekker in me vel.
voel me heel plompie de laatste dagen lijk ik per dag te groeien en het is ff gewoon moeilijk wat ik aan moet trekken. want ik zie er niet zwange ruit, maar gewoon dik. en dan ga ik geen strakke dingen aantrekken, dus zoek allemaal verhullende kleren uit maar zelf daar zie ik er vet in uit. ach het komt wel goed, weet ik wel, maar vind het nu ff niks.
heb ook koppijn en nergens zin in.
Gisteren wel redelijk geslaagd. een eettafel met 4 stoelen besteld en nieuwe gordijnen en wat opbergbozen. ja dat is wel gelukt.
ga weer heb geen zin vandaag.
xxx Bambi
happy wat onwijs balen weer dat je ongie er is. je mag best ff verdreitig zijn hoor.
linda wat zielig van joey. maar een ongelukje kan altijd he,
kruimels veel plezier met de hi tea
mamoetje jammer dat ie toch nega was de test, maar houd hoop he meid.
charlotte vandaag jou nod spannend
bieb, praat jij maar lekker over je bruiloft, vind ik ook wel gezellig
sterretje bedankt voor je info, hier kunnen we zeker wat mee.
hier alle soke, heb vandaag wel een beetje dip dag, zit gewoon niet lekker in me vel.
voel me heel plompie de laatste dagen lijk ik per dag te groeien en het is ff gewoon moeilijk wat ik aan moet trekken. want ik zie er niet zwange ruit, maar gewoon dik. en dan ga ik geen strakke dingen aantrekken, dus zoek allemaal verhullende kleren uit maar zelf daar zie ik er vet in uit. ach het komt wel goed, weet ik wel, maar vind het nu ff niks.
heb ook koppijn en nergens zin in.
Gisteren wel redelijk geslaagd. een eettafel met 4 stoelen besteld en nieuwe gordijnen en wat opbergbozen. ja dat is wel gelukt.
ga weer heb geen zin vandaag.
xxx Bambi