klusbabes 14

hoi meiden,

happy wat onwijs balen weer dat je ongie er is. je mag best ff verdreitig zijn hoor.

linda wat zielig van joey. maar een ongelukje kan altijd he,

kruimels veel plezier met de hi tea

mamoetje jammer dat ie toch nega was de test, maar houd hoop he meid.

charlotte vandaag jou nod spannend

bieb, praat jij maar lekker over je bruiloft, vind ik ook wel gezellig

sterretje bedankt voor je info, hier kunnen we zeker wat mee.

hier alle soke, heb vandaag wel een beetje dip dag, zit gewoon niet lekker in me vel.
voel me heel plompie de laatste dagen lijk ik per dag te groeien en het is ff gewoon moeilijk wat ik aan moet trekken. want ik zie er niet zwange ruit, maar gewoon dik. en dan ga ik geen strakke dingen aantrekken, dus zoek allemaal verhullende kleren uit maar zelf daar zie ik er vet in uit. ach het komt wel goed, weet ik wel, maar vind het nu ff niks.

heb ook koppijn en nergens zin in.
Gisteren wel redelijk geslaagd. een eettafel met 4 stoelen besteld en nieuwe gordijnen en wat opbergbozen. ja dat is wel gelukt.

ga weer heb geen zin vandaag.

xxx Bambi

hey bambi: he wat rottig dat je een dip dag hebt, en dat je je dik voelt, heb je al positiekleding gekocht?? zo nee dan koop de dat toch dat zit zo lekker, tenminste dat vond ik
Doe lekker rustig aan meid, lekker op de bank liggen met een dekentje over je heen, ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen

xxx linda

Heb net dat topic gelezen dat sterretje aanbevool. Nou heb echt heerlijk in de deuk gelegen. Hoe grof die biechten af en toe waren. echt heel erg eigelijk, maar geen enkel oordeel. Vond het super om te lezen en ga kijken of ze er nog meer hebben

xxx Bambi

He meiden!

happy, balen meid dat je ongesteld bent geworden! En wat erg ook voor je vriendin.
mamoetje, toch negatief getest... jammer meid. Anders inderdaad gewoon even aan de HA vragen.
Charlotte, vandaag je nod. Spannend meid!
Sterretje, heeft de verflaag in 1 keer gepakt? hoop het voor je! haha

en de rest ben ik alweer vergeten! sorry!
Mijn ei is als het goed is al langs geweest en we hebben goed geklust in die periode! hoop dat het over 2 weken wat opleverd! haha
Verder vandaag niet zo veel gedaan! lekker luieren!

Liefs Jacqy

Hallo meiden,
 Helaas er moet nog een 2e laag komen. In de kinderkamer heeft ie vrij goed gepakt, maar in de andere (lees grotere) kamer leek het wel verdunde verf. Terwijl deze extra dekkend zou zijn en dus ook niet echt goedkoop!!!

@bieb: laat je ons nog weten hoe de site heet?
@happy: Als je een hechte groep hebt die als familie voelt, kan ik het begrijpen. Toch goed dat ze het weer gaan proberen. Wie weet komt t toch nog goed.
@bambi: ik wist dat je het topic zou kunnen waarderen. Ik heb er maar een paar gelezen en het ging maar verder. Ik wilde eigenlijk niet meer weten hoe triest die mensen allemaal zijn. Ik ben blij dat je iets aan de tips had.
@mammoet: balen een neg. test. Wel fijn dat zijn ha jullie zo goed helpt. Wat ik echter niet begrijp is dat ze jullie een jaar laten wachten voordat jullie de medische molen in gaan. Bij de meeste lees je dat ze na 6 mnd. al erin gaan. Gezien t bij jullie eigenlijk al duidelijk is dat er "complicaties" zijn. Willen jullie dit zelf of zijn jullie misschien nog heel jong?

Hallo,

Sorry, maar ben de afgelopen dagen niet op het forum geweest. Gewoon even geen tijd gehad. Ook nu ben ik zo weer vertrokken. Had de hele dag verjaardag en moet nu nog de hele weekplanning voor mijn klas in elkaar draaien.
Dus even egoberichtje:
Hier gaat het goed. Ik begin een beetje te wennen aan het idee, maar nog niet helemaal. Af en toe slaat de schrik me nog even om het hart.   A.s. donderdag (7 wkn) heb ik een afspraak bij de huisarts. Hij geeft me dan info of verloskundigen e.d.
Ik merk dat ik het heel lastig vind om dit geheim te houden. Mijn zus is op dit moment 17 weken en daar werd vandaag op de verjaardag uitgebreid over gepraat. Verder informeert iedereen bij ons over de a.s. bruiloft. Alleen is dat bij ons nu naar de tweede plek geschoven en hebben we hele andere dingen aan het hoofd.
Gisteren waren er vrienden bij ons en die zijn nu 32 weken zwanger. Mijn vriendin vroeg aan hun zoontje van 4: " Wat gaan Ferry en Stefanie doen?" Hij: "trouwen en een babytje." Mijn vriendin lag helemaal dubbel : "Nee, geen babytje gekkerd! Trouwen!"   Ik dacht: "Je moest eens weten...."
Het plan is om het 9 febr. te vertellen. Dan vier ik mijn verjaardag en is het hele gezin bij elkaar.
Goed, ik probeer deze week weer het een en ander bij te lezen. Moet nu hard aan het werk.

Dikke kus

Hey meiden,

Druk druk druk weekend gehad en heb nog niet bijgelezen maar toch ff snel een berichtje van mij....

Vandaag is mijn NOD! Ik ben nog niet ongi geworden. Dacht wel iets te voelen vanochtend waarvan ik dacht oh nu komt het... maar nog niet. Ik wacht af... Ik verwacht niks en ben ook niet echt zenuwachtig eigenlijk...

Happy ik zag op de roze wolk dat je ongi was geworden! Balen meid! Kan begrijpen als je je nu echt kut voelt!

We gaan nu ffies bijkomen en lekker op de bank filmpie kijken. Morgen is mijn laatste dag alleen en dan lees ik alles bij van het weekend!

Slaap lekker ladies!
xxx Charlot

Terug
Bovenaan