klusbabes 14

Soryy dames, even een egoberichtje van mij, heb ook nog niets bijgelezen maar...

Vandaag staat de afspraak bij de gyn en wat denk je: hartstikke ongesteld sinds vanochtend! GVD GVD. Ik ben zo boos!

Ga zo maar even bellen met de secretaresse van de gyn om te vragen of het gevolgen heeft voor de afspraak. Ik bedoel, snap heus wel dat de gyn vaker bloedende dozen ziet maar toch...vind het niet leuk!!!

X

goeiemorgen meiden

Jacqy: ik hoop dat het deze maand raak is bij je maand, maar ja nog eventjes geduld meid

Charlotte; spannend meid, heb je al enig idee wanneer je gaat testen of wacht je het allemaal nog eventjes af??

Essy: haha ze moesten inderdaad eens weten bij jouw, en het is ook moeilijk om het geheim te houden, maar 9 febr, is te overzien toch??

Hier weinig gebeurt, heb gisteren afscheid genomen van me tante dus morgen de begrafenis, afgelopen vrijdag was de technische recherge weer langs geweest om naar de vermoedelijke doodsoorzaak te kijken, omdat donderdag dat me tante was gevonden een arts had gekeken die daar niet toe bevoegd was, dus vrijdag moest de kist open en alle kleren moesten uit van me tante, ik zei al toen ik dat hoorde, dit is echt wat voor me tante, zoals wij dat in volendam zeggen bedakke, dat betekend, vanalles meemaken zoals het eigenlijk niet hoort haha

Ik ga sporten, en naar me pa toe

xxx linda

Hey Pip: over de andere kant is het natuurlijk wel goed dat je ongi bent geworden, maar wel op het verkeerde moment, ik zou inderdaad even bellen wat nu de bedoeling is van je afspraak
succes

xxx linda

Hoi meiden,

He pip, weken zit je te wachten op je ongie, en net nu je naar de gyn moet barst het in alle hevigheid los; wat rot voor je. Weet je al meer ?

linda wat naar dat het net weer anders moet met je tante, sterkte morgen met de begravenis.

essy, ik heb het geheim niet lang kunnen bewaren hoor. zou het heel knap vinden als je dat nog een maandje kan. En indd zal je net zien dat iedereen het over baby's heeft en dan kan je eindelijk meepraten, maar nog steeds niet helemaal. echt een beetje kut.
succes met je geheimpje

chartlotte wat spannend meid, indd waneer doe je een testje ?

sorry nu weet ik het niet meer.

hier net me bedje uit, ga zo ff een flinke vaat doen en weer stofzuigen, grrr geloof dat de hond verhaart. blegg. vanmiddag ff wat inkopen halen bij de super voor het nieuwe huisje. zoals koffie en thee en dat soort dingen. en dan ff naar me ouders. niet te gek druk doen vandaag. Sta namelijk op met een soort krampjes onderin me buik. Is dat nou banden pijn ? Als ik b.v heftig beweeg of in een keer opsta dan krijg je kramp. heb dat al veel langer, maar nu dus bijna de hele tijd. ook als ik zit voel ik het. Is toch niks neem ik aan, ach kijk het wel aan, als ik geen vertrouwen in heb, dan was ik veel gestrester hihih

xxx Bambi

Pip Stip; Balen meid, heb je de gyn al gebeld?

Linda: Gecondoleerd met je tante, veel sterkte. Hoe is het eigenlijk met Joey, wordt die vandaag niet geopereerd, of heb ik het mis?

Essy: Ja, lastig he om niks tegen iemand te zeggen? Wij hebben het toen al wel vrij snel tegen onze ouders en broers gezegd. Ik vond het wel leuk om elke week weer iemand anders het grote nieuws te vertellen

Bambi: Morgen de sleutel, spannend hoor, succes met klussen.

Bieb: Gaaf hoor dat jullie trouwdag nu echt invulling krijgt. Heb je al een alternatief voor het kasteeltje?

Rimke: Ja ik kan het ook niet meer echt bijhouden met zoveel meiden, haal geloof ik iedereen door elkaar.

Sterretje: Lekker druk geweest met de babykamer, goed bezig hoor.

Nou, de rest weet ik niet meer meiden. Ik ben vandaag gelukkig lekker vrij. Behoorlijk druk weekend gehad dus ben echt hartstikke moe. Maar ja nog genoeg in huis te doen, dus ik vrees dat het toch geen rustig dagje gaat worden.

Gelukkig jullie hebben me gespaard!! Ik hoefde van het heel weekend maar 4 bladzijdes te lezen! Dankjewel Meisjes!!!!

Jacqy
Nou dat zal wel schrikken zijn geweest met die tas!! Gelukkig dat hij alweer terecht was MET inhoud! Is hij een beetje van de schrik bekomen? Je ouders zullen ook wel denken als ze thuis komen en de sleutel past niet! Hahaha

Kruimels
Wat vervelend dat haar auto weer kuren heeft. En dat nadat hij pas terug is uit de garage! Balen!!
Gelukkig dat de korreltjes zo goed helpen bij je paard. Altijd zielig als de beestjes wat hebben!
Hoe was de high tea??

Happy
Ik moet altijd zo lachen als ik je berichtjes lees! Ik zie altijd staan: Ik ben te laat, ik moet rennen, even snel want ik moet nu al daar zijn! Hahaha Hoe kann dat toch datje altijd te laat bent?? Hihi
Wat jammer dat je weer ongesteld bent geworden….Heeft het janken opgelucht?

Bambi
Wat leuk he alles uitzoeken voor het huisje! Is toch spannend! Vonod ik in ieder geval! Hahaha

Bieb
Wat leuk dat bedrag bij de kassa! Je hebt de kriebels goed te pakken zo te lezen!! Hahaha

Mamoetje
Is begrijpelijk dat je er niet helemaal bij bent met je gedachten…Is toch een klap die je dan krijgt als je dat hoort….

Linda
Wat goed dat het zo goed gaat met Joey!! Pas 1 keer op 2 weken tijd! Wat een grote knul is het al!!

Sterretje
Ik ga dadelijk eens kijken als ik hier klaar ben..Nou ben ik benieuwd!

Pip
Nou wat stom! Ben je maanden aan het wachten en als je eindelijk naar de gyn kunt….Moet ik je nu feliciteren met je menstruatie of niet? Vind het een beetje dubbel….

We zijn zaterdag met de trein naar eindhoven geweest. We hebben een tijdje geleden bij de kruidvat kaartjes gekocht. Daar kun je het hele land mee door voor maar 10 euro. Het kan alleen in de weekenden en tot eind januari. Het was het laatste weekend dat we konden gaan . Was gezelig maar een lange dag! Hebben bij de bijekorf van die leuke kinderkleertjes en alles gezien van Lief! En stoer! Hebben ze ook een hele winkel van daar! Vond het zo leuk!! Maar ben niet naar binnen geweest zoals de vorige keer! Hahaha
Gisteren nog met mijn zusje een haar man met de hondjes gaan wandelen en samen gegeten en ´s avonds ook gezellie! Dus ik heb totaal geen tijd gehad om te lezen hier!

We hebben het er nog over gehad of dat we onze kinder wens gaan uitspreken bij onze ouders. Maar ik durf niet. Ik denk dat mij ouders gaan doorzagen dat ik nog jong ben en of ik niet nog verder door wil leren….Zoals ouders dat zo goed kunnen! We hebbe zeker over alles goed nagedacht en ons besluit staan vast maar ik denk dat als ik met het nieuws kom als ik zwanger ben dat ze het dan wel moeten accepteren en heel anders reageren dan wanneer ik zeg dat ik het wil…. Ik zei tegen vriendjelief als jij nu zegt dat we het willen tegen mijn ouders…Maar hij wil dat ik het dan ook zelf zeg….Maar ik durf niet! Ik ben een schijtluis!!! Hahaha

Sorry moest het even kwijt!

We hebben ook gisteren in bed gesproken over eventueel verhuizen…We wonen nu in een nieuwbouw huis en is nu 2 jaar oud. We wonen hier heel fijn maar er zijn van die kleine dingetjes waar we niet zo tevreden over zijn. We hebben een kleine tuin die niet zo op de tekeningen stond. En de woonkamer is wat klein en we hebben maar 2 slaapkamers 1 mega slaapkamer en een kleinere slaapkamer. Maar mochten we meer kinderen willen dan begint het gezeik al…We hebben wel een mega zolder waar ik erg blij mee ben...
In ieder geval vriendjelief wil het liefste in een nieuwbouwhuis. Nu is er hier in de wijk nog een project waar ze mee bezig zijn. Er is al een deel af maar er wordt ook nog een heel groot gedeelte bijgebouwd. Misschien dat we daar een huisje willen kopen.
Hij heeft dit huis gekocht voordat we elkaar hadden leren kennen. De hypotheek staat ook alleen op zijn naam wat eigenlijk ook heel fijn is!! Mochten we willen verhuizen dan kunnen we een grotere hypotheek nemen omdat mijn loon erbij berekend wordt…Maar het is erg lekker dat we nu van mijn loon gewoon leuke dingen kunnen doen….
Ook zitten we hier in een rustige straat en hebben we nergens alst van. Maar we wonen in een rijtjes woning..wel aan de hoek maar hij zou het allerliefste een vrijstaand huis willen hebben…Nou in ieder geval gaan we informatie opvragen over die huisjes die nog gebouwd moeten worden en dan zien we dan wel….Licht eraan hoe duur ze zijn…
Krijg er helemaal kriebels van!! Hahaha
Snappen jullie het nog??

Wat een gezeur van hier uit! Ik maak er ook een eind aan nu want ik ratel maar door! Hahaha ik ga eens wat in huis doen het is hier een puinzooi na gisteren!! 3 harende en kwijlende honden die door de kamer heen banjeren!! Help!!!

Ik kom vanavond nog eens loeren…heb avonddienst.

X

Terug
Bovenaan