klusbabes 14

hey bambi: het kan bandenpijn zijn hoor, ik had dat met joey ook heel erg, ik voelde ook gewoon mijn baarmoeder zelf oprekken
Doe je rustig aan vandaag meid, en veel plezier met weer wat spulletjes kopen voor jullie nieuwe huisje

April;   joey wordt een donderdag geopereerd,

Sterretje: balen meid dat er in de grote kamer evengoed weer een kleurlaag overheen moet, hopelijk dekt het dan wel, anders blijf je aan de gang, succes

Pip: wat zei de gyn ?? mag je evengoed komen of moet je een nieuwe afpspraak maken??

zo ik ga weer verder met me eten klaarmaken, ik eet vandaag bloemkool en joey en me man, wortelen en doperwten.

xxx linda

hey renee; zo jij hebt een druk weekend gehad zeg maar wel gezellig, Wat je kinderwens uitspreken betreft, ja ik vind ook dat je dat zelf tegen je eigen ouders moet vertellen, en ben je echt bang dat ze het niet zo leuk zouden vinden?? Mijn ouders konden het niet afwachten dat ze opa en oma zouden worden, En anders moet je er nog maar even mee wachten en een beetje op een linke manier ze proberen uit te horen zodat je een klein beetje het idee hebt hoe ze eventueel zouden gaan reageren, maar het is ook net wat jezelf zegt, jullie besluit staat vast en jullie zijn er klaar voor,

Spannend dat jullie ook de verhuiskriebels hebben, zal mij benieuwen hoe dat af gaat lopen, succes

xx xlinda

hallo meiden,

even snel alles een beetje doorgelezen maar ben weer een hoop vergeten,

maar wat ik zeggen wou
MAMOETJE: wat erg voor je maar vrienden van ons zijn al 2 jaar bezig om kinderen te krijgen toen ze na allerlei onderzoeken in het ziekenhuis te horen kregen dat zijn zaad zo slecht is dat ze geen kinderen konden krijgen kwam dat hard aan, ze zijn toen verder gaan kijken en zijn in belgie in Gent in het ziekenhuis terecht gekomen, daar hebben ze bij hem een operatie gedaan en hebben ze zaad uit zijn bij ballen gehaald geloof ik (in ieder geval waar het zaad begint) nu heeft ze inmiddels 2 ivf pogingen gedaan nog niet raak maar hadden wel eitjes van top kwaliteit. dus er is altijd nog kans.
hoop niet dat het nodig is maar dan weet je van het bestaan.

RENEE: als jullie toe zijn aan kinderen moet je daar gewoon aan beginnen.. en niet luisteren naar je ouders.

LINDA: jammer dat je geen eitje hebt gehad maar hoop dat 3x scheepsrecht is.

ik kijk vanvond nog wel even verder moet nu weer beginnen met werken heb super druk weekend gehad, bruiloft, verjaardag, uit eten.... maar wel gezellig.

o ja CHARLOTTE: en ben je al ongesteld???? spannend he...

tot vanavond,

liefs anoeska

Renee; anders zeg je toch niks tegen je ouders over je kinderwens? Als ze gaan zeuren heb je er ook niks aan. Of je laat s wat vallen, kijken hoe ze erop reageren.

Bambi; kan best eens bandenpijn zijn..weet   natuurlijk zelf niet hoe t voelt
Klote dat je je zo slonsig voelt. Wacht maar, straks ziet iedereen duidelijk dat je zwanger bent, en dan voel je je weer op en top   fit

Sterretje; site ben ik al mee bezig, maar nog niet klaar. Vindt 'm eigenlijk niet zo leuk worden, dus misschien wat anders verzinnen

Essy; kan me voorstellen dat je ook graag wilt vertellen dat je zwanger bent. Anders doe je het toch gewoon na de 1e echo? dat is sneller dan 9-2

Pipstip; balen van je ongi. Ben je vandaag wel heengegaan?

Charlotte: en hoest met je NOD dag?
Nog bedankt voor je mail....

Gisteren hebben we het tegen iedereen verteld dat we gaan trouwen, hartstikke leuke reacties natuurlijk. volgens mij is mijn zus al van alles aan het regelen, en mijn zwager zat al plannen te bedenken voor iets te doen in ons huis....is bouwvakker, dus zat al te dreigen met een kuub zand te storten haha. Ze doen maar, als ze maar niets doen met de kat, en voorzichtig zijn dat hij niet wegloopt, dan vindt ik alles goed.
Heb t ook al op werk verteld, reageerden ook leuk.

Vanavond kom ik niet denk, want eerst sporten en dan afspraak bij de locatie van het feest. Ben benieuwd wat t kost, heb wel een bedrag in hoofd.....

dames, tot later!!

goedemiddag meiden,

April, nee heb geen pijn in me lies, maar het is nu zoiezo over, dus maak me niet druk.

Renee, leuk verhuis plannen. groter wonen is indd een must als je meer als 1 kind wil. Bij ons was het ook een kwestie van ruimte, nu hebben we op de flat ook wel 3 slaapkamers, maar nouwelijks bergruimte en tja op een flat 4 hoog een end bij de lift vandaan is niet makkelijk met een baby en hond. dus een eengezindswoning is dan gewoon veel fijner vooral met zolder en grote schuur hahaha.
Ik zou het ook voorzichtig polsen bij je ouders, bv een collega of iemand die je kent (toevallig net zo oud als jij) is zwanger en dan kijken naar de reactie whahah. succes.

Linda, donderdag al joey's operatie, spannende tijden weer, heb je hem al voorberijd ?

Anoeska, je betn er maar druk mee.

Bieb, het is echt heel leuk als je leuke reacties krijgt. dan voelt het nog fijner om alles   te regelen. Succes bij de locatie vanaaf. tja het feestje kost het meeste hoor.

Hier staat er een lekker hutspotje te pruttelen en heb verders vandaag niet zo veel gedaan. boodschappen voor het huis en op de thee bij me ouders. me oervervelende hond afgesnouwd, arm beest, tja hormonen. af en toe kan ik hem dan gewoon ff niet hebben. Het is ook net een klein kind, zeuren en janken en vooral aanstellen dat ie kan. pffff. ach kan vast wennen he,. hihihi

xxx Bambi

Hoi meiden,

Zooo heerlijke dag gehad, lekker met een vriendin wezen stadten !!! Niet veel bijzonders gekocht maar, het was wel erg gezellig. Ben nu een week aan de lijn, vanmorgen mocht ik dus weer op de weegschaal, jippie 3 kilo eraf !!!!!! Ben er echt trots op haha. Morgen als het goed is voor de uitslag met mn vader brrrr krijg er nou al de bibbers van !!!! Hoop dat de uitslag binnen is anders moeten we nog langer wachten ......

Renee; haha ja ik heb altijd haast ja. Wil ik nog ff dit doen of ff dat doen en dan moet ik idd weer rennen. Het maakt ook niet uit of ik een uur eerder opga ofzo, ik blijf hetzelfde probleem houden  Je had een heel verhaal zeg, gezellig hoor !!!! Wat jullie kinderwens betreft, als jullie er saampjes achter staan is het toch prima ! Het is jullie leven he meisje ........

Pip; jeetje wat een verhaal. DAt verzin je toch ook niet .....weken wachten op je ongie en als je dan eindelijk naar de gyn moet wordt je ongie pfffff ben je wel geweest? Hoe is het gegaan?

Linda; sterkte morgen meisje. Zal weer ff confronterend worden he ...... VAlt mij wel op dat wij altijd iets hebben rond dezelfde periode. Wij zitten elkaar altijd sterkte te wensen. Nu jij morgen naar die begrafenis en ik naar het ziekenhuis ......haha mooi stel !!!!

Bieb; leuk joh, dat jullie het hebben verteld. Neem je vanavond een stoel mee voor als je flauw valt van die bedragen hahaha. Ga je ook echt helemaal in een mooie jurk enzo?

Bambi; hoe is het met jullie huisje? Misschien heb ik er overhaan gelezen maar, wanneer kregen jullie nou de sleutel?

Liefs happy

@bambi: pijn in de lies is meestal bandenpijn. Maar goed als ik moet gaan kijken waar ik in de laatste periode allemaal last van had. Dan weer de darmen, dan weer de liezen, dan weer de bekken, dan weer kramp. Het kan van alles zijn.
@april: Werk je weer? Je zat toch tijdelijk thuis ivm rug?
@charlotte: al nieuws?
@renee: Dus ook nog ff verhuizen. De een steekt de ander hier aan. Nog ff snel trouwen, verhuizen, etc. Misschien nog meer mensen die volgen. Als je denkt dat je ouders lastig gaan doen: niet vertellen. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze het zeggen. Dat zou je waarschijnlijk zelf ook doen als jouw dochter op die leeftijd naar je toekomt met die mededeling. Ik bedoel het niet als kritiek, maar ik kan me je ouders reactie wel voorstellen. Voor hun blijf je altijd hun kleine meid.
@pip: Dat is balen, maar misschien juist wel goed dat je nu een duidelijke ongi hebt. Even afwachten dan maar. Laat je ons weten als je meer weet.
@linda: Nou, arme tante. Zelfs na haar dood wordt ze nog lastig gevallen. Sterkte morgen.

Hier is verder niet veel speciaals gebeurd. Ik heb gewerkt en probeer nu een ritme te vinden. Zodat ik niet alles altijd tot het weekend laat liggen, maar elke dag een beetje doe. Alvast oefenen. Straks kan het nl. ook niet anders.
@renee: en al gelezen....?
@bambi: ach die buien verdwijnen ook weer. Bij mij zijn ze samen met mijn hcg langzaam verdwenen. (kan echter ook eraan liggen dat ik met kerst vrij had en nog redelijk goed uitgerust ben.)
@happy: heel veel

Terug
Bovenaan