klusbabes 14

He meiden!

Rene, wat betreft het vertellen van jullie kinderwens, als ik jullie was zou ik doen wat goed voelt. En als ze gaan "zeuren" dan zeg je toch gewoon dat je er goed over nagedacht hebt! Verhuizen misschien, ook al!! hahaah leuk hoor!
Bambi, leuk zeg morgen de sleutel van jullie nieuwe huisje!

Ben echt een beetje down vandaag...
vanmiddag vertelde een collega dat ze 12 weken zwanger is. Heel leuk voor haar, maar ik werd er een beetje down van. Vervolgens ga ik naar de balie komt er iemand een afspraak maken die 5 en een halve week zwanger is. dus ik nog meer down.
Vervolgens zie ik 3 zwangere lopen... IK WIL OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik werd echt een beetje verdrietig, weet niet precies waarom. 1 collega van mij weet dat we bezig zijn, zij is namelijk ook bezig, en we keken elkaar meteen aan! echt gek! Hebben het er later nog even over gehad samen, en zij denkt er precies hetzelfde over als ik...

Gaat wel weer over denk ik.....

Ga zo met de poesjes naar de dierenarts voor hun jaarlijkse controle en prikjes!

Liefs Jacqy

hoi,

sterretje, das fijn dat die buien meegegaan zijn met je hcg hahah. het kan namelijk ook zo zijn dat je het je hele zwangerschap heb. en aangezien ik van mezelf al niet zo makkelijk ben en best driftig kan zijn of emo. merk het nu wel dat ik dat nog meer en heftiger heb. grrr. af en toe hahaha

happy, och jee morgen de uitslag he, ik hoop voor je dat alles oke is. En ja je hebt er over heen gelezen hahaha. morgen krijgen we de sleutel. althans me man, want ik moet gewoon werken.

oh over man gesproken, die komt net binnen, dus we kunnen aan tafel, tot straks denk ik

xxx Bambi

Happy: Spannend morgen de uitslag, sterkte alvast!

Bieb: Leuk hoor vanavond naar de feest lokatie, ben benieuwd. Maar weten jullie nou ook al waar je volgens de wet gaat trouwen of nog niet (misschien heb ik het gemist hoor, sorry...)

Sterretje: Ja ik ben weer aan het werk, het gaat een beetje op en af moet ik zeggen.

Jacqy: Lastig he als je zoveel zwangere vrouwen ziet. Wel fijn dat je daar met je collega over kunt praten. Wat doe jij dan eigenlijk ook alweer voor werk, ben je doktersass? Laat je gevoel maar de vrije loop hoor meid, helemaal niet raar dat je je er down door voelt!

Mamoetje:ik lees net pas je berichtje meid, wat enorm heftig zeg. Hoe gaat het nu met je? Kunnen jullie er samen een beetje over praten? En morgen hebben jullie die echo, toch? Heel veel sterkte.

Hee meiden,

Ik heb gisteren getest. En zoals ik al verwachte negatief.

Gisteren nog met een vriendin erover gehad.. we gaan gewoon naar de volgende ronde en zien wel wat er gebeurd. Ik heb nu haar "manier"gebruikt(ga ik gebruiken) zij zegt 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie. Zo is het bij haar ook gelukt dus het is het proberen waard.. Bedankt he zie je van de week (leest altijd mee, zat ook op  deze site  en zo kan ik haar bedanken zonder veel luisterende oren..)

@ April : Ja het gaat  nu weer een stuk beter.. We weten dat we nu niet zoveel hoeven te hopen.. Tuurlijk die kans is er wel dat we zelf zwanger raken.. Maar ik denk dat het voor mezelf ook veel rustiger wordt deze maand. Omdat je weet dat de kans niet zo groot is als normaal.. Me vriend praat niet veel.. Maar we hebben het er gisteren nog even over gehad.. Hij verwachte dit wel maar heeft het er wel een beetje moeilijk mee.. Maar net als ik denkt ie er zo over dat als het neit lukt binnen 1 jaar hebben we nog genoeg andere mogelijkheden.

Ook nog goed nieuws.. Mijn vriend en zijn echte vader hebben al een tijd contact via MSN.. Nou zei hij met oud en nieuw al tegen zijn zus. Als jullie naar hem toe gaan bel me even.. Misschien ga ik wel mee.. Nou hebben we gisteren afgesproken dat we 17 feb uit eten gaan.. heb er al helemaal zin in..

Ga even bijlezen en reageer straks op de rest..

gr Mamoetje

Mamoetje: Fijn dat het alweer wat beter met je gaat! En goed nieuws dat je vriend en vader weer contact hebben. Wat was eigenlijk de reden dat jullie het zaad van je man hebben laten controleren? Hadden jullie zelf het idee dat er iets aan de hand was?
Morgen hebben jullie die echo toch, of heb ik het mis?

Terug
Bovenaan