klusbabes 14

hallo meiden,

hoe is het hier, nou ik heb eindelijk weer wat tijd om te reageren maar volgens mij is er niemand??
heb vandaag weer lekker gewerkt! nou over dat spannend weekend ik denk dat je al gelezen hebt dat het vooral een erg druk weekend was...
en volgend weekend weer... hebben   zaterdag een thema feest van mijn man zijn werk.. moeten er al om half 8 zijn.. dus dat word haasten, dus moet mijn moeder nog even vragen of ze me even wil aflossen op de markt want anders haal ik het niet. en zondag hebben we weer een verjaardag.

mamoetje: ik heb het al eerder gezegt de meeste mensen denken dat je eisprong rond de 14 e is en misschien is dat ook wel zo maar ik heb gemeten met ovulatie testen dat mijn eisprong pas rond de 17e dag valt dus.. het kan altijd mijn is geadviseerd dat je vanaf dat je niet meer ongesteld bent het gewoon om de dag te doen,

linda: spannend zeg je zult wel slecht slapen maar het komt allemaal goed hoor meid.

nou waar zijn ju;llie:::

Hallo lieve meiden,

Even een berichtje van een weer rustige Pip. Was vanochtend echt boos dat ik ongesteld was geworden net nu ik naar de gyn ging (man zei ook dat ik heel boos keek hihi), maar de boosheid is weer over. Ga eerste even (hoe ego) mijn eigen verhaaltje vertellen en straks alles bijlezen:

Het bezoek aan de gyn ging goed, grappig, snel en duidelijk. Onregelmatige cyclus: normaal gesproken starten ze na 1 jaar (na gestopt te zijn met de pil) met het doen van onderzoeken maar omdat ik heel onregelmatig ongesteld ben gaan wij daar nu mee starten. Dat wil zeggen: op dag 3 (overmorgen) moet ik bloedprikken op een heleboel dingen (vooral hormonen) en 25 februari (ja dan pas!!) hebben mijn man ik een afspraak bij de fertiliteitsarts  voor het maken van een inwendige echo, inwendig onderzoek en een uitstrijkje.

Ook moet mijn man zijn donatie doen en heeft daar een heel mooi potje voor meegekregen. Ook al heb ik een onregelmatige cyclus toch moet hij zijn zaad inleveren. Stel dat ze mij straks een behandeling geven  dan zou het slordig zijn als daarna pas blijkt dat het zaad niet goed zou zijn, kleine moeite, veel info.

En we moeten nog een vragenlijst.

Bij die afspraak op de 25ste wordt dan  zijn zaad besproken, de uitslag van mijn onderzoeken, de ingevulde vragenlijst  en vervolgens een behandeling bepaald of indien nodig nog meer onderzoek.

De dokter (een duitse nederlander dus erg grappig praatte) was erg aardig en legde alles heel goed uit.   En ook al is de volgende afspraak pas over 6 weken, ik heb er een goed gevoel bij.

Op zich dus goed dat ik nu ongesteld ben geworden want dan kan ik ook echt op de derde dag bloedprikken.

Sorry voor m'n lange verhaal maar moest het even kwijt.

Ga nu jullie belevenissen van dit weekend lezen!

X

Hallo medeklussers,

Eindelijk weer eens een berichtje van mij, sorry dat het een poosje duurde. Heb wel steeds meegelezen hoor, maar idd ook niet altijd zin om te reageren. En te druk met klussen natuurlijk!!

Her en der nog wat negatieve tests gelezen, balen, balen, balen….

Shit- pip, da’s echt balen van die ongie!! Laat je ff weten of het doorgegaan is?,

Sterretje, nog een keer verven die muur. Er zit niks anders op. Wij hadden destijds ook speciale dekkende verf, maar achteraf was een 2e laag ook veel mooier. Dus toch maar doen.

Charlotte, al getest? Ik ben erg benieuwd hoor!

Linda, succes morgen meid. Valt niet mee hoor, zulke dingen beïnvloeden je hele leven ff. Sterkte ermee.

Renee, da’s een lastige als je nu al weet hoe je ouders gaan reageren. Ik heb het zaterdag mijn moeder verteld en gelijk haar gevraagd of ze het ook wil weten als ik evt. positief zou testen. Ik wist dat zij wel leuk zou reageren, maar als je dat niet zeker weet lijkt het me lastig.

Happy wat goed zeg, al 3 kilo. Nu nog volhouden, maar dit lijkt mee een goede motivatie.

Jacqy, balen he, al die zwangeren om me heen. Ik weet niet of het tussen m’n oren zit maar ik hoor en zie ook alleen maar zwangeren. Ook in de periode dat m’n man er nog niks van wilde weten. Ik kreeg bijvoorbeeld 3 kerstkaarten met een foto van de kinderen erop, ik heb een uur zitten janken…. Nu gaat het beter nu we samen actief aan het klussen zijn, maar het valt niet altijd mee. Ach ja, het beste medicijn is denk ik gewoon zwanger worden…

Nou hierzo lekker relaxt weekend achter de rug. Gistermorgen nog geklust, maar ik dacht dat m’n ei vorige week donderdag al was (had wat witte afscheiding). Maar nu zag ik vanmorgen dat ik dus waarschijnlijk vandaag m’n ei had, want ik had afscheiding die kleverig was en waar je draden van kon trekken (ja sorry, ff ranzig verhaal). Dus ik denk dat de klus van gisterochtend helemaal goed was!! Yes!! Nu nog ff positief testen…Ik hoop het zo !!

Het klussen gaat trouwens steeds beter, we kunnen nu zelfs 2 keer acher elkaar. Ik vroeg me alleen af of het niet beter is om het bij 1 keer te laten, omdat je anders de 1e lozing (met de meeste zaadcellen) niet goed door laat lopen?? Ja, ik weet het niet hoor, je haalt je van alles in je hoofd…

Greetzz..

pip:
geeft niks hoor eerst je eigen verhaal dat oet je toch ook kwijt, maar spannend allemal een kut dat je ongetsteld ben geworden,
ik moet zelf 24 jan. naar de gyn. dus ik denk dat ze dat bij mij ook gaan doen maar jou cycles was die heel erg want bij mij is het normaal 28 en maar nu dan 38 dan 32 dan 30.. is dat ook heel erg en wat zei hij daarvan?

Hey meiden,

Weer ff snel een berichtje van mij.... ik ben ongi geworden. Ik denk dat ik het wel goed vindt want ik weet nu dat ik een regelamtige cyclus heb van 28 (eigenlijk 29) dagen. Dan kan ik mijn eisprong nu goed in de gaten houden. Een klein stukje vindt het natuurlijk ook erg jammer, want het is dus niet raak in de eerste ronde... op naar de tweede!

Ik las ff snel een berichtje van renee... Ik ben ook best nog jong (23) en heb het wel tegen mijn ouders gezged. Gelukkig kreeg ik een leuke reactie; "als jij weet dat je er klaar voor bent en je zeker weet dat jullie er samen voor willen gaan dan  moet je het ook doen en zijn wij dolgelukkig voor je". Je moet doen waar jij je prettig bij voelt  en ik hoop dat als je het vertelt je net zo'n leuke reactie krijgt als ik!  

Verder heb ik nog niet gelezen meiden sorry. Moet me nu gaan omkleden, ga zo hobbelen! Heb er zin in!  

Liefs Charlot  

Terug
Bovenaan