klusbabes 14

(probeer mijn ongi zo positief mogelijk op te vatten... heb er even van gebaald maar wil er niet te lang over nadenken en te lang mee zitten.... Is toch niet raar?)
xxx Charlot

Nee hoor, da's niet raar. Scheelt misschien dat het de 1e ronde is. Ik hoop toch echt dat het de 1e ronde raak is... Maar als het niet zo zou zijn valt het denk ik hier ook wel mee met de teleurstelling. Na 10 rondes is dat denk toch wel anders

ha charlotte:
echt kut dat je ongesteld bent geworden, iedere keer is dat weer een teleurstelling. maar moet ons op naar de volgende ronde,

even over dat vertellen tegen de ouders, mijn ouders weten het allang, mijn ouders kunnen niet wachten totdat ze opa en oma worden.en dan daarbij ben ik een echte flapuit en weet iedereen in mijn omgeving al dat we er mee bezig zijn. mijn collega's onze ouders, vrienden als het dan mis gaat dan leven ze alleen maar meer mee zo denken wij..

en jullie

April:

Mijn vriend   heeft mensen in zijn familie die onvruchtbaar zijn.. Hiervoor had ie op zijn 21ste al een onderzoek moeten hebben.. maar heeft dit telkens uitgesteld.. Omdat wij nou gestopt zijn met de pil wou hij zich toch laten onderzoeken.. Met als gevolg deze uitslag. Nou hoorde ik van de week van hem dat tussen het inleveren van het bloed en andere dingen ook nog eens 3 uur heeft gezeten dus dit kan ook een slechter uitslag hebben gegeven..

Begrijp me niet verkeerd.. hij is dan nog steeds verminderd vruchtbaar alleen dan voor 60 % 70 % schatten ze in.. Dit kregen wij van het weekend pas te horen..

Ik wordt voorlopig nog niet onderzocht.. Teminste als die klachten van me borsten en misselijkheid wel blijven wordt er gekeken wat hiervan de oorzaak kan zijn.. Maar gaat sdit weg dan pas over +/- 12 maanden..

meiden ga lekker lui doen.. spreek jullie mrogen

xxx Mamoetje

hey meiden

Happy: heel veel succes morgen met de uitslag van je pa, hopelijk is de uitslag er morgen wel, anders is het weer zo''n tegenvaller en meot je nog langer in de zenuwen zitten,
En ja het lijkt er inderdaad op dat wij elke keer in hetzelfde schuitje zitten haha

jacqy; ik kan je dip begrijpen hoor meid dat iedereen om je heen zwanger is en zegt zwanger te zijn, maar meid jouw tijd komt ook nog hoor

Pip : join the club met naar de gyn gaan, lekker dat je al overmorgen mag bloedprikken en dat je daarna al evengoed vrij snel de andere afspraak hebt

Charlotte: ik zag dat de rd's er zijn, balen meid, op naar de volgende ronde

Rimke; hoe is het met je meid

meiden ik ben de rest alweer vergeten sorry ben er niet zo bij met me hoofd

Ik ga ook gelijk weer stoppen, en morgen ben ik er waarschijnlijk in de avond pas
Iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Hoi dames !!!!!

Allereerst bedankt voor jullie lieve woorden en het duimen voor morgen. Zie er erg tegenop maar ja .....we zullen wel moeten he !!!!!

Linda; hoop idd ook dat de uitslag binnen is. Weten we iig waar we aan toe zijn he ...

Charlotte; balen meid !!!! Op naar de volgende ronde .......

Jacqy; kan me goed vorrstellen dat je er soms moe van wordt hoor !!!! Al die zwangere pfffff bij ons in de kroeg is ook een babyboom ......morgen wordt er weer een kleine geboren, dmv een keizersnee, een meisje. We sturen altijd namens de kroeg een kaart en kopen een kado en dat mag ik altijd verzorgen. Normaal vond ik dat ecth super maar nu kan ik het ook ff niet hebben .......vandaag dus weer een kaart wezen kopen en als we dan morgen horen dat alles goed is kan ik weer op pad voor een kado. Wil ook niet zeggen dat ik het niet doe, want bijna niemand daar weet dat we bezig zijn !!!! Onze tijd komt ook nog wel he meisje ....laten we hopen heeeeel snel. maar, haha om een lang verhaal kort te maken, je bent niet de enigste die zo denkt ......op sommige momenten kan je er ook meer tegen als op andere he

Bambi; jeetje morgen al de sleutel ....leuk leuk leuk. Drukke tijden he .......maar strakjes in een mooi huisje met jullie ukkie !!!!

Pip; nou dan komt je ongie toch nog goed uit he, met dat bloedprikken. Fijn dat er nu een begin is gemaakt he ........en die zes weken zijn zo om he !!!!

Kussss happy

Terug
Bovenaan