klusbabes 14

Hey meiden,

Sorry dat ik de laatste tijd niet erg veel reageer...... drukdrukdruk....
Ik heb niet allen gelezen, maar ik heb wel voorbij zien komen dan de RDtjes bij Happy en Charlotte zijn gearriveerd.... balen dames, echt k*t zeg maar.

Ik begin nu ook wel een beetje kriebelig te worden hoor, en die tijd die k r u i p t
voorbij.......
Het is wle raar, sinds mijn eitje heb ik een raar gevoel in mijn buik, een soort   spierpijn, maar dan licht...... heb ik nog nooit eerder gehad.
Maar we wachten het gewoon maar af (al denk ik dat ik morgen misschien stiekem een test er tegen aan gooi).....

Liefs Phoebe

KUTKUTKUT,

Ik had zo mooi op iedereen gereageerd, drukik op de verkeerde knop en is alle tekst weg! SJEZUS!! Ben ruim een half uur bezig geweest.

Sorry, ga het nu minder uitgebreid doen, het spijt me echt als ik iemand vergeet.

Mammoetje, wat heftig die uitslag. Ben net als sterretje benieuwd waarom er nu nog geen behandeling wordt gestart en na een jaar wel?

Happy, kut met peren die RD. Begrijp dat je baalt. Het goede nieuws is dat je al 3 kilo kwijt bent en vandaag eenleuke dag hebt gehad. Ik duim voor je dat de uistlag morgen goed is.

Linda, gecondoleerd met je tante en sterkte morgen.

Bieb, hoe was het bij de feestlocatie? Heb je trouwens al een fotograaf?

Jacqy, shit he dat het gevoel van "ik wil ook" je soms zo ontzettend kan aanvliegen. Hoop dat je je snel weer blij voelt.

Bambi, lekker spullen geshopt voor je nieuwe huis! Morgen de sleutel toch?

Anoeska, mijn cyclus varieert van 12 - 36 - 47 - 106 dagen. Ben benieuwd wat de gyn de 24ste jou gaat vertellen!

Renee, weet je al of je het aan je ouders gaat vertellen?

Dit is een korter bericht dan mijn vorige, baal echt dat ie weg is. Dames die ik ben vergeten: vergeef me!!

x

Hey pip,

Whahaha das nog eens een leuk begin van een bericht ....kutkutkut , ben blij dat je er geen EN hebt tussen gezet anders dacht ik nog dat je ons een bijnaam had gegeven hihi. Bedankt voor het duimen meisje ....hopen dat het werkt he. Laat het morgen weten

Liefs happy

Hallo schatten van meisjes!

Sterretje
Ik vat het ook niet op als kritiek hoor. Ik snap je zeker en daarom durf ik het ook niet zo goed tegen mijn ouders te zeggen. Terwijl ik er wel soms behoefte aan heb om er met mijn moeder over te praten…lekker dubbel. Dan denk ik ik ga het vanavond zeggen en dan ben ik helemaal nerveus. Als ik dan daar ben dan schijt ik half in mijn broek en vertel het dan maar niet… hahaha hoezo domme gans!!!
Ik had een beetje gelezen er van. niet alles had weinig tijd. Maar wel leuk dat ze alles gewoon zo kunnen vertellen zonder veroordeeld te worden.

Jacqy
Ik had ook een dipje vandaag. Vanmiddag kwam hij opeens opzetten. Ik dacht eindelijk mijn eitje te hebben gehad maar bleek aan de temp niet zo te zijn…met als gevolg een dipje…
Is ook niet fijn als je steeds zwangere ziet dat drukt je nog meer met de neus op de feiten.

Pip
Wat fijn dat alles zo goed en duidelijk werd uitgelegd. Het is toch heel wat die behandeling.
Fijn dat je nu verder kunt!

Charlotte
Is zeker niet raar dat je toch wel blij bent dat je ongesteld bent geworden. Ik heb dat ook gehad hoor.

Happy
Heel veel succes morgen!!

Sorry maar ik heb niet echt gelezen maar meer gescand…

Nou vriendjelief heeft wat informatie opgevraagd over de huisjes. We willen er in ieder geval qua zolder niet op achteruit gaan. We hebben nu een giga zolder met een raam. Waarschijnlijk hebben die huisjes geen raam en is de zolder kleiner…Wel zijn de tuintjes allemaal diep. We hebben nu maar een klein tuintje…Wat weegt zwaarder….
We wachten eens af of de tekeningen ons bevallen en dan zien we wel wat er nog vrij is.
Toen we er gisteren over begonnen begon het wel helemaal te jeuken!! hahaha en we wonen nog maar net hier, wat zal dat in de toekomst worden!!! hihi

Charlotte; jammer van je ongi, maarja je bent er zelf gelukkig erg nuchter over

Pipstip; misschien maar goed dat je nu ongi bent geworden, kan je eerder bloedprikken

Sorry, weet het niet meer. Is al zo laat, en wil nog ef snel heel ego mijn stukkie schrijven

Net naar locatie geweest, en prijzen doorgekregen. Nou, zat dus ruim onder ons budget, dus valt nog mee ook. Oke, nog duur natuurlijk, maar als ik het zo bereken toch zeker 1000,- euries minder. Mooiii meegenomen. Gaan nu even bekijken welk buffet we willen, hoeven pas paar weken van te voren door te geven. |Maar in mei spreken we nog eens af, om andere dingen door te spreken.
Weet niet meer wie het vroeg, maar ik ga zeker in een trouwjurk. Krijg die van mijn ouders alsmede de bruidstaart. En nee, we hebben nog geen fotograaf. Deze week even proberen te regelen. WIl ex-collega vragen. Zij maakt altijd mooie foto;s maar weet niet of zij vaker op bruiloften heeft gefotografeerd. beetje besparen ivm budget. We willen een dj, zwager gaat hem vragen, want is een goede dj, en een bekende, maar zwager kent hem beter vandaar. Auto willen we via vriend proberen, heeft oude auto, maar staat te koop. Dus is de vraag of hij die dan nog heeft. Maar heb een oom met nog een oudere auto, dus misschien kan ik hem dan vragen. Achja genoeg te regelen.

ga nu stoppen. Sorry dames, heb jullie verhaaltjes allemaal gelezen, maar volgende x reageer ik wel

doei doei

goeiemorgen meiden

Happy: sterkte vandaag meid, ik hoop echt dat jullie vandaag de uitslag krijgen te horen, ik denk aan jullie

Bieb; zo meid dat scheelt weer zeg, 1000 euries onder jullie budget, dat is zeker mooi meegenomen, en wat leuk dat je de trouwjurk en bruidstaart van je ouders krijgt, ook dat scheelt weer

Phoebe; wanneer is jouw nod,???

renee: informatie inwinnen over nieuwe huizen dat kan inderdaad geen kwaad, het zal mij benieuwen

Bambi: veel plezier vandaag met het krijgen van jullie sleutel

Mijn temp, is al 5 dagen 36,8 36,9 hahaha dat komt door die opwekmedicijnen, ik zeg al tegen me man deze temp heb ik nodig als ik zwanger ben hahaha
Meiden ik ga stoppen, ik ga me klaarmaken voor de begrafenis, ik ben er vanmiddag nog wel eventjes

iedereen een fijne dag

xxx linda

sorry meisies,
heb m'n best gedaan om snel bij te lezen, maar lukt me niet meer voor dat ik naar m'n werk moet.
was al druk aan het briefjes schrijven, maar reageer vanavond allemaal op jullie verhalen.
hier alles goed, druk druk druk.
dag lieve schatten
xxxx

Terug
Bovenaan