klusbabes 14

Linda; alsnog sterkte voor de begrafenis vandaag

Hier verder geen nieuws.
Bedacht me vanmorgen dat ik deze maand echt geen zin heb om veel te klussen. Ook vanwege mijn eerdere redenen in ivm bruiloft, maar eigenlijk wil ik gewoon lekker losgaan met carnaval! Heel stom, maar wil niet de hele tijd denken, zal ik zwanger zijn of niet? NOD is 2-2, en carnaval ook , dus loopt gelijk op.   Ik ga in ieder geval niet te veel moeite doen, zal volgende maand wel weer flink aan de bak gaan. Stom he? Ben er zo erg mee bezig, en nu wil ik zelf deze maand niet.....nu mijn ei eraan begint te komen, begint het wel meer te kriebelen, maar mijn gevoel van nu even niet, overheerst op dit moment toch iets meer

Zo, net ook even aantal hotelkamers gereserveerd. Ook alweer geregeld.
Ga nu even trouwjurken kijken!!!!

hey bieb: ik vind het niet stom hoor dat je nu even niet zo goed wilt klussen i,v.m de bruiloft en carnaval, het is in ieder geval wel effe lekker je gedachten verzetten.
Veel plezier met trouwjurken bekijken, altijd een leuke bezigheid

Zo de begrafenis is weer achter de rug, pfff wat een pokke weer, Bij ons gaat een begrafeinis zo; om half 11 was de mis, dus om half 10 hebben we nog afscheid genomen, en om kwart voor 10 kwam de lijkenwagen om de kist te halen, dus alle familieleden en neven en nichten staan dan buiten te wachten tot de kist in de auto wordt geladen, en dan gaan we lopend in een stoet achter de lijkenwagen aan naar de kerk lopen, maar mijn oom en tante wonen zeg maar in het midden van volendam dus het was nog wel effe een wandelingetje naar de kerk, we hadden wel paraplus op maar er stond zo'n wind dus we waren allemaal doorweekt,
In de kerk deed mijn tante haar broer, haar vriendin en me nicht een woordje, toen me nicht haar woordje deed hield denk ik dehele kerk het niet meer droog, maar ja na de begrafenis nog een kopje thee en koffie en broodjes gehad en daarna weer naar huis toe

zometeeen eten en dan lekker niks doen

xx linda

he meiden ff heel snel want heb weinig tijd vanaf vandaag aan de klus in ons nieuwe huisje. Dus zal voortaan wel meer flits bezoeken doen.

Linda las dat de begravenis achter de rug is.
Kruimels ook geen tijd voor der werk had,
Bieb een meevaller had op locatie en dat je de trouwjurk krijgt, mazzelaar.

Verder weet ik het niet, heel snel gelezen.
De wind gaat hier goed tekeer.

Nou me ventje heeft dus vandaag de sleutel gehad en we gaan straks is ff kijken en meten.
Ik moet zeggen dat ik vanaf gistern aaf een flinke dip heb, veel huilen, gelukkig niet op me werk, maar voel me beetje sago en emo. ook heb ik heel de dag al last van me buik, zal die banden pijn wel zijn. is namelijk het vervelendst als ik opsta.
Ik kijk het ff aan, eigelijk zou ik vanaaf vroeg onder de wol moeten, maarja luieren zit er gewoon ff niet in. ik kijk wel.

ga nu weer vliegen  naar me rode bieten en heb heel veel trek in me speklapje.

xxxx Bambi

hallo hallo,

hier even een bericht van mij.
BAMBI: veel klus plezier in je huis, weet er alles van hebben ons huis ook moeten verbouwen ( nou ja   kleintje dan) alles schuren verven behangen nieuwe vloer tuindeuren.
dus veel plezier maar als het klaar is dan is het jullie stekkie.

LINDA: het zal wel een kut dag geweest zijn vandaag, en zeker het weer ja. was kut. hoop dat het allemaal een beetje gaat met je...

RENEE: ik vind dat je het gewoon moet doen vertellen tegen je ouders of denk je dat ze er zo op tegen zijn, het is natuurlijk leuker als ze enthousiast zijn maar als je straks zwanger bent en ze doen lullig is het zeker niet leuk....

BIEB: leuk he die voorbereidingen ik vond het ook leuk van wat voor jurken hou je? strak, modern, lange sleep, veel steentjes, parels?
de bruidsjurk kopen vond ik eigenlijk het leukst had er zoveel jaren naar uit gekeken om het te doen en toen had ik hem en toen had ik zoiets van n u is dat voorbij. op naar het feest.

als ik nog mensen vergeet sorry

Hey meiden,

Linda; Wat een rot dag zeg. Heftig hoor, veel sterkte.

Bambi: Succes met jullie huis, super leuk

Bieb: Ja vertel, wat voor jurk vind je mooi? Ik heb toen eigenlijk een heel andere jurk gekocht dan ik in gedachten had.

Oeps de rest weet ik niet meer, ik kijk zo even terug. Is er verder nog iemand?

hey meiden

Bambi: doe je wel een beetje rustig aan meid, ondanks dat jullie nu natuurlijk wel veel te doen hebben, maar neem a.u.b. wel je rust meissie want je hebt het zo nodig

Happy: lieverd hebben jullie de uitslag gehad vandaag??? ik hoop op goed nieuws voor jullie meid

ik ben vanavond niet van de partij , dinsdag is kaartavond, ik ben wel net zo rozig als het maar kan, van vanochtend in die regen lopen en staan haha

xxx linda

Terug
Bovenaan