he lieve meiden,
eindelijk even tijd om te reageren, sjonge wat een druk leven heb ik de laatste tijd.
om te beginnen pip,(toch wel een beetje een zwak voor jou meid, omdat je zo dichtbij woont, haha)
wat goed en kut tegelijk dat je ongi is gekomen, het was even het verkeerde moment natuurlijk nu moet je als nog weer wachten, maar aan de andere kant eindelijk na 104 dagen, pppfffff. lijkt me erg moeilijk voor je om die onregelmatigheid te accepteren en hoop zo voor je dat ze deze wat op orde kunnen brengen, zodat jullie zwangerschapskansen verhoogt kunnen worden.
drenthe heeft nodig nieuw geboren baby's nodig, vind je niet?
charlotte, meid wat jammer dat het niet raak is in de eerste ronde. dat zou wat zijn zeg.
wij die hier al ik weet niet hoe lang proberen en helemaal gefrustreert zijn en jij die in ronde 1 zwanger zou zijn, wie weet heb je in ronde 2 meer geluk.
gelukig ben je nog jong, ik ben zelf al 29,5 dus mijn biologische klok begint toch wel te tikken nou hoor.
hoe was het paardrijden?
klaasje, wat goed zeg dat het klussen nu zo goed gaat!!!!
ik heb inderdaad ook gehoord en gelezen dat je beter niet 2 keer achter elkaar kunt vrijen, dan wordt de kwaliteit van het zaad niet beter van.
het mag natuurlijk altijd voor de lol, maar het werkt averechts om zwanger te worden.
in je belangrijke periode om de dag klussen is het allerbeste en 's ochtends schijnt nog het allerbeste te zijn.
renee, leuk hoor dat jullie dat nieuwbouwplan nu goed in de gaten houden, misschien komt inderdaad jullie droomhuis wel voorbij en dan moet je die kans natuurlijk pakken. wat kan er veel veranderen he in een mensen leven?
happy, ik maak me zorgen dat je nog niet weer hier geweest bent!!!! hoe was de uitslag van je vader???
knap van je dat je al 3 kilo kwijt bent, petje af!!!
jaq, kan je zo goed begrijpen over je gevoel dat iedereen zwanger is of al een kind heeft en jij niet.
dat je dat nu overal ineens ziet heeft er gewoon mee te maken dat je er zelf de hele dag mee bezig bent, bewust en onbewust.
ik heb het ook op mijn werk verteld over onze kinderwens, i.v.m dat ik minder wil gaan werken als ik een kindje krijg.
en mijn collega's leven erg met ons mee, fijn gevoel.
maar ook elke keer weer een teleurstelling als ik weer moet vertellen dat het deze maand toch weer niet raak was.
ooit lopen wij ook trots rond met een dikke buik of een klein babytje in de kinderwagen, zucht......
sterretje, wat shit zeg dat de muur niet in 1 keer dekt, ik hoor dat zo vaak terwijl er tegenwoordig echt goeie (lees dure) latex te krijgen is die wel in 1 keer zou moeten dekken. bij ons is het ook nog nooit in 1 keer gelukt, ggrrrrr.
bereid me er nu altijd alvast op voor dat het meerdere keren moet.
kinderkamer was wel redelijk gelukt las ik, doe je die nu nog wel een keer?
mammoetje, niet zwanger meid, shit shit shit!!!!
toch goed nieuws vandaag over je vriendje, dat geeft weer een beetje hoop.
duim voor je!!!
lin, wat een rotdag voor je vandaag, je klonk gelukkig vrij rustig. is het je meegevallen achteraf? hoop dat jullie voorlopig eens wat meer geluk hebben, het is ook telkens wat met jullie he.
wat spannend zeg donderdag dat Joey alweer onder het mes moet.
arme manneke, hopen dat dit nu eerst de laatste keer is.
renee, leuk he dat je lekker met de trein op pad bent geweest, hebben ik ook gedaan met van die kaartjes, die waren toen van de blokker. ben ik naar een vriendin in den haag geweest, altijd leuk zo'n dagje weg.
hoop dat je op een dag toch de lef hebt om het in ieder geval tegen je moeder te zeggen, kan me niet voorstellen dat ze niet blij zou zijn.
is toch het mooiste wat er is, of je nou jong of ouder bent. het blijft een godsgeschenk als zoiets gaat lukken.
bambi, hoe was het vanavond in je nieuwe huisje?
doe je wel rustig aan, je hebt je rust nu nodig, en luister naar je lichaam die geeft nu dus aan dat je even een stapje terug moet doen.
essy, donderdag voor jou ook spannende dag, alweer 7 weken wat gaat het hard he.
gelukkig dat het iets begint te wennen, je zwangerschap. raar idee he dat er iets in je groeit?
9 februari kan je het eindelijk gaan vetrellen aan anderen wauw, dat lijkt me zo leuk om te doen. is ook zo moeilijk om het nog even geheim te houden he?!
bieb, fijn zeg dat de bruiloft tot dus ver zo mee valt kwa prijzen.
en super lief van je ouders dat zij de jurk en de taart betalen, scheelt echt wel veel.
als je deze maand er niet zo'n goed gevoel bij hebt klus je toch gewoon niet zo gericht als anders? maakt niks uit, die ene maand komt het dan ook niet op aan.
ga maar lekker feesten en voorgenieten voor je bruiloft, misschien ben je toch zo ineens spontaan zwanger.
gossie ben ik nu nog iemand vergeten, weet het effe niet meer......
high tea was wel gezellig zondag, was alleen wel wat over, dat hebben de hondjes vandaag gekregen, haha.
paardje is weer helemaal de oude, alweer 2 dagen in de wei geweest.
wat een wind he, ontzettend. het woeit hier om het huis heen!!!!
heb maandagmiddag en vanmiddag gewerkt, nu 2 daagjes vrij, heeerlijk.
morgen nog even naar zwangere vriendin, kijken hoe het met haar gaat..
ze ligt daar maar op bed, sneu!
ga zo maar eens even lekker slapen, kom morgen vast nog even aan waaien hier.
slaap lekker allemaal!!
xxxxx kruimels