klusbabes 14

@bambi: ik zou de raad van Linda ter harte nemen. Het feit dat je niet lekker in je vel zit kan ook een waarschuwing van je lijf zijn. en ik weet er ligt veel werk, maar jij en de kleine gaan toch voor.
@linda: ik vind het vooral moeilijk als ze heel persoonlijke en emotionele speeches gaan houden over iemand. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven.
@happy: ik hoop dat je ontzettend goed nieuws hebt gehad meid. Als dat zo is laat het snel weten, want ik maak me al snel zorgen.
@bieb: tjee, wat ben jij snel zeg. Het regelen van mijn bruiloft moest eerst ook in 6 maanden, maar uiteindelijk hebben we er 8 van gemaakt. Ik werd er helemaal gestrest van dat het op zo'n korte termijn moest. We hebben niet veel hoeven regelen, maar uiteindelijk er ook rustig de tijd voor kunnen nemen.
@renee: Doe wat je hart je ingeeft. ik weet niet hoe goed de band met je moeder is, maar je zou er voor kunnen kiezen om het alleen met haar te delen.

Hier niet veel nieuws. Bij vk geweest en alles was in orde.

Bieb: Gelukkig lukt het allemaal met je bruiloft.. Zo gaat het toch nog gebeuren dit jaar...

Bambi : Luister goed naar je lichaam.. Als jij zoiets heb van nu even niet dan gewoon niet doen.. Als er iets niet goed gaat vergeef je het jezelf niet.. En misschien is het ook wel gewoon een winterdipje.. veel succes met het klussen in je nieuwe huisje..

Linda : Hoop dat het wel een mooie begravenis is geweest.. en dat je voorlopig niet meer naar een begravenis hoeft :

Sterretje en Nog iemand die het vroeg  : Mijn vriend en ik willen eigenlijk allebei van baan veranderen.. Hoe het nou bij hem gaat is niet leuk meer ze staan nou met 2 fulltimers (normaal 3) en 1 parttimer(normaal min. 3) dus het wordt daar flink aanpoten.. Hij had om salaris verhoging gevraagd omdat hij het werkt doet van iemand die boven hem staat en gewoon normaal salaris uitbetaald krijg.. Meiden schrik neit opslag van € 45,- bruto.. Duidelijk lijkt me.. Aangezien hij in de telecom zit en al verschillende aanbiedingen krijgt van andere bedrijfen zullen we wel zien hoe het loopt.. Ik blijf voorlopig nog even zitten waar ik zit.. misschien over een jaartje veranderen.. we zien wel..

Ook zijn wij inderdaad nog jong.. mijn vriend is 25 geworden in oktober en ik wordt in maart 19.. Jullie zullen wel denken dat is wel erg jong.. Als je mij persoonlijk kent zul je merken dat ik van geest al niet meer zo jong ben.. Omdat ik in mijn familie sfeer een aantal dingen heb meegemaakt was ik al vrij vroeg geen kind meer.. Nu het zo goed gaat tusen mij en mijn vriend en in ons achterhoofd de onvruchtbaarheid hielden hebben wij besloten om wel te zien hoe het loopt.. We waren ook helemaal niet van plan om er al zo mee bezig te zijn.. Nou moet ik wel zeggen.. deze maand is de eerste maand dat ik ook echt op mijn eisprong let en het er ook mee doe.. Maar had niet verwacht dat het zo'n invloed op me zou hebben..

We hebben vandaag zeer goed nieuws gehad.. Als hij z'n bloed laat testen letten ze op een speciale waarde in zijn bloed.. Deze was 2x zo hoog als de vorige test.. de eerste echo is achter de rug.. Niks geks te zien volgens die dokter dus 29ste de volgende.. en de volledige uitslag..

het is jammer dat ik niet mee kan de 29ste want anders had(den) we(ik) gelijk gevraagd hoe het nou precies verder gaat als het niet wil lukken.. Misschien kan hij de afspraak verzetten.. Ik ga het hem vragen in ieder geval..

Verder ben ik het even kwijt van de meiden die nog wat gezegd hebben..

xx mamoetje

he lieve meiden,

eindelijk even tijd om te reageren, sjonge wat een druk leven heb ik de laatste tijd.

om te beginnen pip,(toch wel een beetje een zwak voor jou meid, omdat je zo dichtbij woont, haha)
wat goed en kut tegelijk dat je ongi is gekomen, het was even het verkeerde moment natuurlijk nu moet je als nog weer wachten, maar aan de andere kant eindelijk na 104 dagen, pppfffff. lijkt me erg moeilijk voor je om die onregelmatigheid te accepteren en hoop zo voor je dat ze deze wat op orde kunnen brengen, zodat jullie zwangerschapskansen verhoogt kunnen worden.
drenthe heeft nodig nieuw geboren baby's nodig, vind je niet?

charlotte, meid wat jammer dat het niet raak is in de eerste ronde. dat zou wat zijn zeg.
wij die hier al ik weet niet hoe lang proberen en helemaal gefrustreert zijn en jij die in ronde 1 zwanger zou zijn, wie weet heb je in ronde 2 meer geluk.
gelukig ben je nog jong, ik ben zelf al 29,5   dus mijn biologische klok begint toch wel te tikken nou hoor.
hoe was het paardrijden?

klaasje, wat goed zeg dat het klussen nu zo goed gaat!!!!
ik heb inderdaad ook gehoord en gelezen dat je beter niet 2 keer achter elkaar kunt vrijen, dan wordt de kwaliteit van het zaad niet beter van.
het mag natuurlijk altijd voor de lol, maar het werkt averechts om zwanger te worden.
in je belangrijke periode om de dag klussen is het allerbeste en 's ochtends schijnt nog het allerbeste te zijn.

renee, leuk hoor dat jullie dat nieuwbouwplan nu goed in de gaten houden, misschien komt inderdaad jullie droomhuis wel voorbij en dan moet je die kans natuurlijk pakken. wat kan er veel veranderen he in een mensen leven?

happy, ik maak me zorgen dat je nog niet weer hier geweest bent!!!! hoe was de uitslag van je vader???
knap van je dat je al 3 kilo kwijt bent, petje af!!!

jaq, kan je zo goed begrijpen over je gevoel dat iedereen zwanger is of al een kind heeft en jij niet.
dat je dat nu overal ineens ziet heeft er gewoon mee te maken dat je er zelf de hele dag mee bezig bent, bewust en onbewust.
ik heb het ook op mijn werk verteld over onze kinderwens, i.v.m dat ik minder wil gaan werken als ik een kindje krijg.
en mijn collega's leven erg met ons mee, fijn gevoel.
maar ook elke keer weer een teleurstelling als ik weer moet vertellen dat het deze maand toch weer niet raak was.
ooit lopen wij ook trots rond met een dikke buik of een klein babytje in de kinderwagen, zucht......

sterretje, wat shit zeg dat de muur niet in 1 keer dekt, ik hoor dat zo vaak terwijl er tegenwoordig echt goeie (lees dure) latex te krijgen is die wel in 1 keer zou moeten dekken. bij ons is het ook nog nooit in 1 keer gelukt, ggrrrrr.
bereid me er nu altijd alvast op voor dat het meerdere keren moet.
kinderkamer was wel redelijk gelukt las ik, doe je die nu nog wel een keer?

mammoetje, niet zwanger meid, shit shit shit!!!!
toch goed nieuws vandaag over je vriendje, dat geeft weer een beetje hoop.
duim voor je!!!

lin, wat een rotdag voor je vandaag, je klonk gelukkig vrij rustig. is het je meegevallen achteraf? hoop dat jullie voorlopig eens wat meer geluk hebben, het is ook telkens wat met jullie he.
wat spannend zeg donderdag dat Joey alweer onder het mes moet.
arme manneke, hopen dat dit nu eerst de laatste keer is.

renee, leuk he dat je lekker met de trein op pad bent geweest, hebben ik ook gedaan met van die kaartjes, die waren toen van de blokker. ben ik naar een vriendin in den haag geweest, altijd leuk zo'n dagje weg.
hoop dat je op een dag toch de lef hebt om het in ieder geval tegen je moeder te zeggen, kan me niet voorstellen dat ze niet blij zou zijn.
is toch het mooiste wat er is, of je nou jong of ouder bent. het blijft een godsgeschenk als zoiets gaat lukken.

bambi, hoe was het vanavond in je nieuwe huisje?
doe je wel rustig aan, je hebt je rust nu nodig, en luister naar je lichaam die geeft nu dus aan dat je even een stapje terug moet doen.

essy, donderdag voor jou ook spannende dag, alweer 7 weken wat gaat het hard he.
gelukkig dat het iets begint te wennen, je zwangerschap. raar idee he dat er iets in je groeit?
9 februari kan je het eindelijk gaan vetrellen aan anderen wauw, dat lijkt me zo leuk om te doen. is ook zo moeilijk om het nog even geheim te houden he?!

bieb, fijn zeg dat de bruiloft tot dus ver zo mee valt kwa prijzen.
en super lief van je ouders dat zij de jurk en de taart betalen, scheelt echt wel veel.
als je deze maand er niet zo'n goed gevoel bij hebt klus je toch gewoon niet zo gericht als anders? maakt niks uit, die ene   maand komt het dan ook niet op aan.
ga maar lekker feesten en voorgenieten voor je bruiloft, misschien ben je toch zo ineens spontaan zwanger.

gossie ben ik nu nog iemand vergeten, weet het effe niet meer......
high tea was wel gezellig zondag, was alleen wel wat over, dat hebben de hondjes vandaag gekregen, haha.
paardje is weer helemaal de oude, alweer 2 dagen in de wei geweest.
wat een wind he, ontzettend. het woeit hier om het huis heen!!!!
heb maandagmiddag en vanmiddag gewerkt, nu 2 daagjes vrij, heeerlijk.
morgen nog even naar zwangere vriendin, kijken hoe het met haar gaat..
ze ligt daar maar op bed, sneu!
ga zo maar eens even lekker slapen, kom morgen vast nog even aan waaien hier.
slaap lekker allemaal!!
xxxxx kruimels

goeiemorgen meiden

Happy: hoe is het meid, ik maak me een beetje zorgen , wat was de uitslag, ik heb gisteren al de hele dag aan jullie gedacht, en ik hoop zo dat jullie goed nieuws hebben gekregen

Kruimels: wat goed het jullie paard weer in de wei staat en dat het allemaal goed gaat, haha de hondjes hebben de rest van de high tea gehad, vonden ze zeker wel lekker haha
hoe gaat het met je zwangere vriendin, ik kan erin komen dat ze het liggen beu is, maar ja wat moet dat moet, zo is het toch

Mamoetje: ik denk niet hoor van wat is ze jong, en net zoals je zelf zegt, je vriend zijn zaad is niet goed en dan ga je al die onderzoeken enz, krijgen, en het is ook zo als je aan kinderen toe bent dan ben je dat, ongeacht hoe oud je bent, ik was 16 toen zei ik al steeds is wil zo graag een kind haha maar ik heb tot me 27ste moeten wachten hahaha,

Bambi: nogmaals meissie, doe je wel een beetje rustig aan lieverd, want je lichaam en je gevoelens geven zelf aan als je allemaal teveel doet, en ik spreek uit ervaring

meiden ik ga me klaarmaken om te gaan werken, ik ben er vanmiddag nog wel eventjes

xxx linda

Hoi lieve meiden,

Hier even en ego bericht van een heeeeeel verdrietige happy. Om maar met de deur in huis te vallen.....de uitslag was niet goed , prostaatkanker. Ik weet het gewoon ff niet meer hoor, ben echt de kluts kwijt. Zit hier op de bank te trillen als wat. We kwamen daar binnen en de arts zei dit gelijk, mn pa huilen ik huilen pffffff. Op zich zijn er ( voorzover dat kan ) ook wel een soort van positieve kanten. Ze zijn er dus heel snel bij, op de echo van en half jaar geleden was het er nog niet. Het is een rustige vorm ( zo rustig dat als ze pas over 8 maanden zouden gaan behandelen het nog hetzelfde was ). Het is dus te behandelen, dmv operatie of bestraling alleen is nu het probleem dat dit natuurlijk in verbinding staat met zijn blaas ( daar is hij natuurlijk pas aan geholpen ) en ze even niet weten of een operatie dan mogelijk is. De urologen van twee ziekenhuizen gaan zich er nu over buigen en maandag om 12.30 uur horen we meer. Als hij geopereerd kan worden moet hij 5 dagen in het ziekenhuis blijven en bij bestraling moet hij zes weken lang, iedere werkdag naar de daniel de hoedkliniek. In principe kiest dan iedereen natuurlijk voor die operatie maar ja, het is nu dus ff afwachten. Ik heb me ook voor genomen om deze maand niet te klussen. Al die spanningen nu, pffff heb er geen zin in. Ik weet van mezelf dat als ik onder grote druk sta, ik heel moeilijk slaap en onwijs veel hoofdpijn en migraine krijg en dan wil ik gewoon pillen in kunnen nemen zonder dat ik me zorgen moet maken of ik eventueel zwanger ben !!!! Sla dus deze maand ff over. Ik had gisteren een houding van schouders eronder en hier komen we ook wel weer doorheen maar nu ik hier zo alleen op de bank zit, weet ik het allemaal niet meer. Ben blij dat ik straks mag werken , ff afleiding !!!!! GA ff lekker douchen meiden, sorry voor mn ego bericht

Liefs happy

ach happy lieve schat, waarom waarom moet dit nu weer gebeuren??????
ik heb zo voor je geduimd dat het allemaal goed zou zijn, shit zeg.
snap dat je er nu even helmaal doorheen zit hoor, je moet natuurlijk positief blijven denken en proberen je vader er doorheen te slepen, maar als je zo alleen zit dan stort je gewoon even helemaal in.
hopelijk weten jullie maandag meer, inderdaad zou de operatie voor je vader de beste en minst vermoeiende manier zijn, maar met de blaas zal dat inderdaad iets ingewikkelder zijn. bestralen is gelukkig niet zo erg als chemokuren, probeer er maar het positieve van in te zien, hoewel dit nu in dit stadium erg moeilijk is!!!!
heeel veel sterkte meid en je mag hier altijd je hart luchten, dat weet je he?!
we zijn er voor je!!!!
xxx kruimels

pipje, ik heb op de 1 of andere manier je hele verhaal over de gyn gemist.
heb net even bijgelezen op je andere topic, over eerste bezoek aan de gyn.
had meegekregen dat je vlak voor je bezoek ongi was geworden, maar niet wat er nu verder ging gebeuren....... (sorry beetje raar)
heb nou begrepen dat je vandaag moet bloedprikken en dat je mannetje zaad gaat inleveren en dat jullie pas op 25 Februari weer de volgende afspraak hebben en dat dan ook de uitslag van het zaad besproken wordt.
erg he dat dat allemaal zo lang moet duren, ik snap het ook niet??!!!
achteraf toch mooi dat je toch nog ongi bent geworden, anders had je vandaag die bloedtest niet kunnen doen, aan alle nadelen zit een voordeel, toch?
wanneer brengt je mannetje zijn zaad weg dan? en zitten daar nog voorwaarden aan hoe en wanneer je dat moet doen? wij zullen dat volgende maand ook wel moeten doen.
ik heb zelf ooit een inwendig onderzoek gehad, toen ik nog veeeel jonger was (dus eigenlijk niet helemaal te vergelijken), maar dat deden ze met zo'n eendenbek.
wat ik me kan herinneren was het wel wat gevoelig, als je je maar goed ontspant dan komt het vast goed.
als je 30 bent dan moet je voor de eerste keer een uitstrijkje laten maken, en aangezien ik in July 30 jaar word, hoop ik dat ze als ze volgende maand of in maart een onderzoek doen bij mij, dat ze dat dan in 1 keer meepakken. scheelt weer.
goh is een heel verhaal geworden, maar laat je nog even weten hoe het bloedprikken is gegaan vandaag?
dag lieverd

hey happy

Sorry lieverd dat ik niet eerder reageerde maar ik kon steeds niet inloggen en nu lukt dat pas weer
Wat een verschrikkelijk nieuws, dit had ik niet verwacht, en vooral niet omdat de artsten toen zeiden dat ze dachten dat het van het spoelen van zijn blaas kwam, Kut kut kut meid
Maar gelukkig zijn ze wel op tijd erbij dat is dan nog een geluk om het maar zo te zeggen, Nu moeten jullie dus maandag afwachten om te horen of de operatie toch nog mogelijk is,
Lieverd heel heel veel sterkte meid ook voor de rest van je familie, en dat je nu niet met je hoofd bij het klussen bent dat is natuurlijk harstikke logisch, Ik hoop dat jullie dan maandag te horen krijgen dat je pa evengoed kan worden geopereerd, Sterkte meid, we horen het verder wel van je

xxx linda

Terug
Bovenaan