klusbabes 14

Nog even snel een egoberichtje erachteraan:

Ik voel me KUT! Baal nog steeds een klein beetje van gister en ik heb zo'n buikpijn. Echt steken helemaal onderin m'n buik net boven m'n schaambeen zeg maar. Heb vanacht met kruikje geslapen en in m'n pyjamabroek en sokken hihihi, dat mag als ik zielig ben.

Ga nu m'n haartjes doen en naar m'n werk...brrrrr, geen zin denk ik.

Dikke kus!

Rimke, hoe was je nachtdienst?
X

goeiemorgen meiden

Pip: lekker met een kruik geslapen meid, hopelijk gaat het vandaag weer wat beter met je

rimke; hoe is je eerste werknacht bevallen, ben je er een beetje goed doorheen gekomen

Happy: sterkte vandaag meid

Klaasje: hopelijk gaat het klussen vandaag een stuk beter meid, en inderdaad probeer je ontspanningsoefeningne nog eens te doen, succes meid

bieb: nu wordt het wel echt he een optie op 8-08-08, en wat je vraag betreft over met een dikke buik trouwen, ik zou het wel doen, ik vind zoiets dan toch ook wel speciaal dan is jullie kindje er toch bij, maar ja dat is ieder zijn eigen keuze natuurlijk

Ik heb nog steeds af en toe die druk in me hoofd, net of er iets wordt opgepompt en daarna weer leeg laat lopen, ik ga er maar niet vanuit dat er een tumor zit haha

ik ben de rest alweer vergeten sorry  ga nog even terug lezen

xxx linda

Bambi: wat spannend meid, het klinkt wel te doen dat huisje, het zal toch wel leuk wezen zo op de valreep, denk er maar goed overna, en neem geen overhaaste beslissingen

xxx linda

Hello Ladies,
Ik heb me ook aangemeld op de publieke hyves. Ik zie wel welke gebruikt gaat worden.

Als eerste.. Essy GEFELICITEERD!!! Geniet er van!
Babmi: Spannend hoor een nieuw huisje! Waar ga je wonen?
Phoebe: Ik moet eind deze week ongesteld worden als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen… ben erg benieuwd! Toch wel een beetje spannend. Ik heb als sinds twee dagen pijn in mijn tepels. Mijn vriend mag er ook niet aankomen (zielig!) Ik probeer niet te veel te hopen aangezien het pas de eerste poging is, maar toch (stiekem) hoop ik dat het al gelijk raak is!

Bieb: Spannend hoor! Dat de locatie weer vrij is gekomen is eigenlijk een teken dat je nu toch ECHT gaat trouwen! hehe Mijn zus is hoog zwanger (8 dagen voordat ze bevallen is) getrouwd en dat ging echt prima! Je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt. Verschuiven kan altijd… Ik organiseer evenementen, congressen, bedrijfsfeesten EN bruiloften. Het gaat dan om de receptie, diner en feestavond… Is erg leuk werk om te doen. En ik ben altijd erg benieuwd hoe de bruid er uit ziet haha!

Ik vertelde toch dat ik zo'n pijn had in mijn onderbuik... nou gister was het zo erg dat ik niet eens rechtop kon lopen! Deed zo'n pijn! Ik wist echt niet waar ik het zoeken moest... voelde echt niet goed! Nu denk ik dat er een mega blaasontsteking op komst is! Ik zag en rook het vanochtend aan mijn urine (ruikt heel anders en sterk en het is donkerder van kleur) Heb ze vaker gehad en herken dit dus maar nog nooit met zo'n heftige buikpijn... Ik zit op mijn werk en moet ondertussen plassen maar ik durf niet!...

xxx Charlot

Ben ondertussen geweest en gelukkig viel het mee... Ik heb wel het gevoeld dat het nog moet doorbreken.  Kan het mijn ongi zijn? Ik moet aan het eind van de week mijn eerste "natuurlijke" ongi hebben, kan het zo'n verschil zijn voor mijn lichaam (ontwenning van de pil?) dat ik er zo'n last van heb! GVD GVD GVD Doet echt zeer!  of het is die blaasontsteking, maar kan ik dan aan de antibiotica terwijl ik zwanger probeer te worden?

Pipstip: ik las net dat jij ongeveer het zelfde voelt... helemaal onder in je buik steken en pijn?! Nou heb precies het zelfde! Wil naar huis en lekker mijn bedje in!

Sorry hoor meiden maar ik moet gewoon ff zeiken/zeuren en zaniken!!  Tis gewoon niet naar mijn zin allemaal! (stress van het werk zit er ook bij...) en wil heel hard huilen en lekker in mijn bedje liggen. (soms heb je gewoon van die dagen!)

Zo dat is er ff uit.... voelt goed

Goedemorgen,

He Happy, je raad heeft geholpen hoor, gisteravond fanatiek geklust en het ging helemaal goed!! Het ging zeg maar helemaal zoals het vroeger ook ging en dat is ongeveer een jaar geleden. Daarna lukte het maar 2 centimeter of zo en gisteravond helemaal!! Ik ben helemaal blij en hoop dus ook dat het raak is.

Bambi succes met kiezen hoor, ’t klinkt wel leuk, maar je moet het zelf wel wat vinden.

Bieb wat leuk, ook trouwplannen. Ik zou het geloof ik ook niet zo erg vinden hoor, trouwen met een dikke buik. Je doet er zo je best voor en als het dan raak is mag iedereen dat best zien. En als je het niet wilt dan wordt het idd gewoon later. Wat toevallig zeg dat die dat (weer) vrij was, da’s echt mazzel zo laat vantevoren, ’t is voorbestemd zeker.

Charlotte ook wij als 1e-pogingbabes mogen best hopen dat het raak is hoor. Ik heb m’n NOD pas rond de 24e / 26e maar hoop ook echt dat het raak is !! Dat zou wat zijn, de 1e poging!! Succes met je blaas hoor. Ik heb ook regelmatig blaasontsteking gehad en ook wel eens blaaskrampen erbij. Nou, die zijn dus niet te harden, misschien heb jij dat nu ook? Probeer veel te drinken en vitamine C te nemen. Antibiotica weet ik niet of dat slim is…

Ik moet weer gaan, moet nog huisje poetsen, hardlopen en vanmiddag weer naar de sexuoloog. Kan ik gaan vertellen dat het eindelijk eens echt gelukt is gisteravond, Yes!!

Greetz

Terug
Bovenaan