klusbabes 14

goh ik denk laat ik eens even kijken wie er geschreven heeft vanmiddag, maar ik sta nog als laatste op het forum.
wat een rust zeg, waar zitten jullie allemaal?
je gelooft het niet, maar ben net terug. mijn schoonzusje had ALWEER de auto kapot.
ze belde roelof op dat de auto helemaal trilde en stonk, ze is toen van de snelweg afgegaan en ons gebeld. ze stond ongeveer 15 kilometer van ons vandaan en zijn gaan kijken wat er loos was.
ze had ondertussen de sleepdienst van unive gebeld, daar is ze lid van en die kwam al vrij snel. de boubine ofzo is stuk, weet niet of het jullie wat zegt, maar dat is 1 van de 4 aanvoeren van de benzine en daarom werd hij dus ook zo snel heet.
nou is de auto naar de garage gebracht waar hij altijd gerepareert wordt, maar gaat waarschijnlijk weer 140 euro kosten, ze had de tranen in d'r ogen, arme schat.
wat een k*t auto zeg, hoewel dit gewoon super pech was want het had  iedereen kunnen overkomen.
we zijn er dus net weer en ze kon vanavond en morgen de auto van haar moeder lenen, dat scheelde weer.
We hebben vanavond met vrienden afgesproken om te gaan koffiedrinken, alleen voelt mijn vriendje zich niet zo lekker hij is zo vreselijk verkouden, eigenlijk al 2 maanden en hij kan er maar niet vanaf komen.
het schijnt enorm rond te gaan, maar hij heeft morgen toch maar even een afspraak gemaakt bij de ha, misschien even een antibiotica kuurtje ertegenaan.
weten jullie of het kwaad kan voor de man zijn zaad als hij nu 10 dagen een antibioticakuur krijgt? ik zit namelijk bijna (vandaag of morgen beginnen we weer) in mijn klusperiode, heeft het dan wel zin of is het zaad dan van slechtere kwaliteit????
en we hadden het net in de auto er samen over, roelof vroeg hoe vaak jullie (klusbabes) het per klusperiode doen, ik zei: ja dat is verschillend, een paar weten niet wanneer ze hun ei hebben door onregelmatigheid maar de rest probeert om de dag. maar hoe lang gaan jullie door?
ik ga deze maand voor het eerst niet meer temperaturen dus doe het op gevoel tussen de 32 en 36 dagen cyclus, dat zou betekenen vanaf dag 16 ofzo en dat is morgen, ik was 1 Januari ongi.
wij doen het meestal 3 of 4 keer om de dag, en jullie? (deze vraag is metname bedoeld voor alle zwangeren, haha want die hebben hier progressie mee gemaakt, whaha.
kijk als het door de antibiotica geen zin heeft, dan hoeven we ook niet persee zo ons best te doen. vriend vraagt het morgen ook nog even aan de ha (als hij het niet vergeet) haha
ga zo eten maken, snijboontjes, gebakken aardappeltjes en gehaktcordonbleu, mjam.
eigenlijk wil ik nog even onder de zonnebank, ben zo bleekjes.
hebben jullie dat ook rond deze periode?
nou tot straks lady's

jeetje sterretje, heb net even tijd gehad om dat topic te lezen over opbiechten zonder te oordelen, whaha wat erg zeg. dacht dat ik erg was, maar dat valt allemaal nog wel mee, haha.
die kiekje die haar vader om zeep wil helpen, dat verhaal van die wandelende bomen, whaha wat een giller!!!!
ben blij dat wij een normaal forum hebben, hier wordt tenminste over dagelijkse gevoelens en belevingen gepraat en niet alleen maar over frustraties.
maar bedankt voor de tip, heb erg gelachen en een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!
xxx

Zo!
tijdje niet geweest.......je kan me opvegen aan het einde/midden/begin van de dag........

Lieve lieve Happy,
Wat een ontzettend klote nieuws voor jullie, godver, wanneer houdt het nou eens op.
Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen, en maak de keuze die jullie het beste lijkt...........maar voor de eerste schok, een hele dikke knuffel!

Bieb:
Wat ontzettend leuk dat alles zo vlotjes gaat met het regelen van de bruiloft!
Kan me voorstellen dat je niet hoog-hoogzwanger wil trouwen hoor!

Bambi:
Luister naar je lijf he?
zometeen zit je met continu harde buiken enzo............maar goed, soms kan het niet anders, dat besef ik echt wel......hou je goed!

Lieve linda,
Hoe heb je je door deze chaotische dagen heen geslagen? Was best heftig denk ik, die begrafenis.......dikke kus voor jou en je kleine kippenboutje.

Kruimeldief!!!
Niet meer tempen.........daar was ik ook mee gestopt en zie hier..........hihihi!
Die frequentie hielden wij ook aan hoor...........en wat ik dus gehoord hebt, en dat heb ik beide keren gedaan, is na de sex zorgen dat jij nog een orgasme krijgt.......dus een uurtje later, dan help je nog een keer wat zaadjes heel erg omhoog in je baarmoeder/eierstokken door de krampende bewegingen..............zie maar wat je met die info doet.........whahaha!!!

Hier is alles nog aardig, ben inmiddels alweer 7 weken...............en het ergste is.........ik pas echt niets van mijn eigen kleding meer.........mijn buik is zo opgezet dat ik er nu echt zwanger begin uit te zien.
Gisteren ben ik met mijn mannetje de stad ingeweest, en bij een winkeltje met zwangerschapskleding was uitverkoop, allemaal spul van Esprit, Noppies, Queen mum voor de helft van de prijs..................zit een beetje krap deze maand helaas maar heb toch een leuk jurkje, vestje, t-shirt en buikband gekocht. (ben eigenlijk niet van de buikbanden maar dit stond wel heel leuk!). Mijn tieten zijn inmiddels ook ongeveer een maat groter en zit onder de puisten...............maar ik klaag niet!!!!

hallo meiden,

HAPPY: wat ontzettend slecht nieuws voor jullie, het is ook een ontzettende klote ziekte, gelukkig kunne ze er waarschijnlijk wel wat aan doen. hoe is je vader eronder?
sommige mensen kunne zo nuchter zijn he. nou in ieder geval wens hem van alle klusbabes ontzettend veel sterkte de komende tijd.
o ja nog ff en vraagje of ik heb het gemist maar heb je geen moeder meer?

KRUIMELS: ik weet het niet zeker maar volgens mij is het niet goed voor het zaad die antibiotica, maar ja als je vriend ziek is is het zaad ook minder actief, dus het is het 1 of het ander volgens mij. maar toch altijd blijben proberen zou ik zeggen.

nou ik heb ook weer een lekker dagje achter de rug mijn zus was ziek vandaag dus moest al haar werk erbij nemen, maar gelukkig is mijn mannetje thuis en heeft mijn moeder voor ons extra gekookt. had echt geen puf om nog iets te doen. en zit nu atwt kijken en tegelijke tijd te typen op het forum.
nou onze kluspreriode komt er ook weer aan, heb er geen hekel aan hoor, maar door ons werk zijn we ook weleens te moe en als het dan moet dan is het niet leuk natuurlijk, van het weekend dan hebben we weer lekker feest en een verjaardag, en hopelijk zijn van het weekend mijn trouwfoto's klaar, heb wel 4 maanden moeten wachten maar als het goed is zijn ze super mooi,
vanavond gaan we misschien ook nog naar mijn vriendin maar weet n iet of mannetje nog zin heeft.
heb voor haar een agend a laten maken bij de hema met allemaal foto;s van haar kleine er in. is super mooi geworden.

en de rest hoe is het met jullie?

RIMKE: hoe is het met het zwanger zijn, gaat alles goed?

groetjes anoeska

ha rimke

net voor mij gereageerd, hebben jullie het al verteld aan iedereen?
omdat je het nu echt gaat zien.

en misschien een goede tip van die orgasme.. haha..

liefs anoeska

Hey anoeska!
Ook al zo moe meid?
Volgens mij is het ook de tijd van het jaar, het is geen winter, het is geen lente, het stormt, het regent en er is eigenlijk geen drol aan............dus iedereen wordt maar zo moe...........
Dus jullie klusdagen staan voor de deur? Blijft altijd spannend he? En zeker als je het beiden zo druk hebt, is het idd gewoon soms een opgave..........

Op mijn werk weten ze het nog niet........kan ik vast nog wel drie weken uitzingen, totdat we weer een echo gehad hebben, tot dat blijkt dat die goed was, en dan ga ik het vertellen.
Gelukkig zijn onze pakken nogal vormloos, dus niemand ziet het. Het geestige is zelfs dat een heleboel mensen vragen: goh, ben je afgevallen?? Hahahaha! Dat zal niet lang meer duren..........in het omkleedhok moet ik ook goed kijken of er geen collega's zijn, en heb ik mijn gewone broeken nog aan met de bovenste 2 knopen open en een riem op het laatste gaatje.................

Fijne avond bij je vriendinnen!

@mammoet: de een gaat nog snel trouwen, de ander verhuizen en jullie gaan nog snel ander werk zoeken. Hahaha, het is ook wat met de klusbabes. Maar goed, ik mag niks zeggen. Wij waren net met een opknapbeurt van het huis bezig, zodat we de komende jaren weer goed zitten. Wat betreft je leeftijd heb je nog tijd. En zo te zien hebben jullie een uitslag die boven verwachting was, super.
@kruimel:  Het was duurdere extra dekkende verf in de kinderkamer. Maar omdat een roller blijkbaar niet alles raakt, zie je op sommige plekken heel ligt witte puntjes. De andere verf hadden we ook extra dekkend gevraagd, maar die oetl...l heeft blijkbaar gewone erin gedaan en die is zo waterig als een boullion. Als de 2e laag niet pakt, moeten we zowiezo terug om nieuwe te halen, dat wordt een leuke discussie.

Sorry dames, meer heb ik niet kunnen lezen en ik moet er nu vandoor, misschien straks en anders tot morgen.

rimke, dank je voor je reactie. aan jou kan ik inderdaad een voorbeeld nemen, haha.
zo raak als wat bij jou. bigin je al wat geruster te worden nu je verder in je zwangerschap komt, of moet je echt even die 12 weken door voor je gevoel?
al 7 weken wat schiet het op meid!!!
nou, mijn vriendje stond met gefronsde wenkbrauwen je uitleg te lezen, whaha die zal wel denken, 2 keer achter elkaar? hahahahahah
had inderdaad gehoord van het "randje fietsen" bij de vrouw, dat je steeds bijna klaarkomt maar dan op het moment van ... weer even wacht dan eerst je manntje laten komen en dan later de vrouw. wat een gedoe eigenlijk he om een beebje te krijgen.
dus je wordt nu al dikker meid? jeetje mag je inderdaad wel oppassen dat ze niks zien op je werk. hoop dat je het nog even uit kan stellen totdat je de volgende echo gehad hebt. ik weet zeker dat het deze keer helemaal goed met je komt!!!!!

anoeska, drukke dag gehad meid, lief dat je alle taken van je zus hebt overgenomen.
er zijn zoveel zieken op het moment.
dus jij moet ook weer klussen voor je leven de komende dagen, me to!!!!! leuk leuk, pppfffff.
heel veel plezier dit weekend op het feest en met de verjaardag en als je vanavond naar die vriendin gaat ook veel plezier, zal ze vast leuk vinden die foto's!

sterretje, oh das balen zeg, en helemaal voor de kinderkamer dat wil je natuurlijk gewoon mooi en goed hebben, zet je beste beentje voor en bulder maar mooi tegen die man van de verfwinkel, zulke dure verf moet gewoon goed zijn!!!
you go girl!!!!

ik ga nu douchen, gaan zo even naar zwangere vriendin (34 weken)
snik snik ik wil ook!!!!!!
tot laters of anders morgen
xxxx kruimels

Terug
Bovenaan