klusbabes 14

Lieve Happy, jeetje wat een ontzettend klote nieuws zeg. Heel veel sterkte voor jou en je familie.

Rimke, Fijn dat je er weer even bent, ik miste je al. Doe rustig aan meid als je zo moe bent.

Sterretje, oh balen dat het niet goed dekt.

Bambi; hoe gaat het in jullie huisje?

Linda, morgen wordt Joey geopereerd, toch? Ik ga voor jullie duimen.

Hier gaat alles redelijk. Ben vanmiddag bij de HA geweest want volgens mij heb ik blaasontsteking. Ass heeft urine bekeken en het zag er inderdaad niet helemaal goed uit, maar ook niet duidelijk een blaasontsteking dus nu moet ik morgenvroeg opnieuw urine brengen. Ik slik al die Cranberry pillen dus ik hoop dat het meevalt. Verder erg hectisch en veel stress op het werk en ik merk dat ik het niet echt los kan laten. Afgelopen nacht echt geen oog dicht gedaan en ben nu dus redelijk gebroken. Ik voel sinds 1,5 week de kleine, maar die is sinds maandag ook rustig, dus daar maak ik me dan af en toe ook zorgen over, terwijl het volgens mij nu nog niks zegt.

Nou, genoeg weer hoe is het verder, nog iemand actief vanavond?

Happy
Heel veel sterkte voor jou en natuurlijk je vader. Wat een kut nieuws!
Heel begrijpelijk dat je nu ook even niet je hoofd bij zwanger worden hebt... EN als je je hart wil luchten kan dat hier  altijd!!

Kruimels
Wat een stomme auto! Al dat geld terwijl ze het al niet ruim heeft!
Ik en vriendjelief proberen om om de dag te klussen. Vorige keer is dit niet helemaal gelukt soms 2 dagen ertussen maar er waren ook dagen bij dat we het 3 dagen achter elkaar deden. Helaas zonder resultaat...

Rimke
Wat fijn dat alles zo goed bij je gaat! En ja die moeheid...Dan maar een uurtje extra rusten! hahaha! En hoe ging het werken weer??
Dat van dat orgasme had ik al eerder gehoord. Dus voor mij is het na elke seksbeurt nog even tijd voor Renée! hihi

Bambi
Klus ze maar goed in je huisje!! Hopen dat het mooi wordt!!

Bieb
Zo te lezen druk druk druk met de trouwplannen!! klinkt leuk allemaal maar je meot er wel van ouden al dat regelen. Ik ben blij dat ik niets heb gedaan om het te vieren toen ik ging registreren met vriendjelief!

We hebben met de makelaar gebeld en helaas zijn alle vrijstaande huisje al verkocht. En aangezien we erop vooruit willen gaan gaan we geen 2 onder een kap kopen. Misschien dat er nog huizen bij worden gebouwd en daar komen waarschijnlijk ook nog vrijstaande huisje bij. Maar het is nog heel onzeker wat ze doen als er überhaubt nog extra wordt gebouwd. Dat ligt aan de animo. We krijgen dan als een van de eerste bericht hierover. Dus voorlopig blijven we fijn op ons plekkie!

Ik ben nu al vanaf 3 januari aan het tempen maar er is nog niets wonderbaarlijks te zien. Ik had van de week wel een lagere temp dan normaal en dacht misschien mijn eitje te hebben. De dag erna was de temp weer zoals de andere keren. Helaas nog geen eitje te bespeuren... Zit nu alweer op dag 23 dus het schiet niet op! Kut met peren!!!

X

Kruimel: ja wij hielden ook om de dag zo'n beetje aan. maar ik moet zeggen dat we in de maand dat het raak was wel op vaker zaten, toen waren we nl lekker op vakantie! Tja en wat Rimke al schrijft, volgens mij is het wel echt goed als je zelf die zaadjes kunt helpen, dus een orgasme na je mannetje krijgen en goed ontspannen....

Hey Renee, sorry hoor ik haal nu iedereen door elkaar, maar hebben jullie je eigen huis ook in de verkoop of nog niet? Of wie was dat nou die nog maar 1 jaar een huis hadden maar weg wilde omdat haar mannetje niet op zijn plek zat?
Wel balen dat alle huizen al weg zijn.

Linda
Heel veel succes morgen met je kaboutertje! Ben je erg nerveus?

April
Wat jammer dat je je zoveel zorgen maakt omdat je de kleine niet goed voelt...Misschien is het niets... Kreeg je nou nog een echo binnenkort of heb ik het fout?

Anouska
Wat jammer dat je zo hard hebt moeten werken vandaag. Dadelijk lekker met de voetjes de lucht in en rusten? heb je zeker verdiend!!

X

Volgende week vrijdag hebben we de 20 weken echo! Vind ik wel spannend moet ik zeggen. Ja het zal ook vast wel goed zijn, maar toch....

Lieve meiden

Bedankt voor jullie erg lieve woorden, de tranen lopen over mn wangen !!!! Ik hoop dat ik over een paar dagen het positieve ervan kan inzien en dat ik blij ben dat ze er zo vlug bij waren. Nu is het echt kut !!! Zit er echt helemaal doorheen, lijkt wel of alles er nu uitkomt!!!! Als iemand iets liefs tegen me zegt jank ik al. Ik geef er nu gewoon maar ff lekker aan toe, het moet er toch uit. Over een paar dagen zet ik mn schouders er weer onder en sleep mn vader en moeder er weer doorheen !!!! Vraag me wel af waarom dit alles ons moet overkomen, we zijn verleden jaar 29 jan begonnen en er komt echt geen einde aan !!!! Ik ga ff lekker douchen en dan mn mandje in, zie scheel van de hoofdpijn. Sorry voor weer een ego bericht en sorry dat het weer niet zo vrolijk is !!!! Jullie zijn schatten ....

Kus happy

Wij hebben ons huisje niet in   de verkoop. We waren hier in de buurt aan het kijken met mijn zusje. Er wordt hier op het moment gebouwd en mijn zusje en haar mannetje hadden wel interesse. Mijn zusje heeft een fulltime contract aangeboden gekregen waardoor ze een hogere hypotheek kunnen krijgen dan ze eerst kregen.
Toen we op de site keken leek het ons leuke huisjes!   Maar omdat we hier heel goed zitten (pas 2 jaar oud rustige straat geen last van de buren en halfvrijstaand) willen we alleen voor een vrijstaand huis gaan. Het liefst ook met een grotere tuin dan dat we nu hebben. De onderverdieping is best klein hier. maar daar staat een heel grote zolder tegenover! We hebben zeker geen haast en we verkassen alleen als het ons beter lijkt dan wat we nu hebben!

X

Terug
Bovenaan